Skocz do zawartości

Cieknie przód-jak wlać olej!!???


konrad1f
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

w moim nowym sprzecie cieknie przód-trzeba wymienić uszczelniacze

ale moje pytanko dotyczy dalszych czynnośc

mianowicie jak mam nalać oleju do teleskopów?

na górnym końcu lag nie ma nakrętek abyn wlać od góry(jak miałem np w mz etz 250)

są za to sróbki spustowe w dolnej częsci goleni

czy oznacza to że będę musiał monotać już zalane golenie na lagi?jednak to wydaje mi się chore!!!

czy może ktoś wię jak w rd250 wlać olej do teleskopów?!?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj Kawasaki ma taki sam problem.lagi maja od dolu sruby ampulowe 6 z podkladkami miedzianymi uszczelniajacymi.sruby te trzymaja rowniez konce sprezyn zeby sie calosc nie rozpiela.jedyny sposob to wymontowanie lag i wymiana oleju i uszczelniaczy.dlaczego montaz zalanych amorkow uwazasz za chore :?: u mnie musialem poluzowac tylko cztery ampule w polce dolnej i gornej zeby wyjac lagi.potem spokojnie i czysto na stole zrobilem co trzeba,nalalem olej i gotowe lagi zamontowalem do sprzeta.ogolnie sposob wydaje mi sie niezly

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chore-dużo więcej czynności trzeba wykonać-odkręcić więcej śrub itd

byłem w serwisie po porade i niestety tak jest w wielu nowych konstrukcjach

cóż-będzie się trzeba troszkę nabrudzić bo już mi się wylał cały olej i mam zero tłumiena

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak olej cieknie to do wymiany uszczelniaczy i tak musisz wymontowac lagi chyba ze wolisz "wkładac majtki przez głowe" :wink: Bez wyjecia jakos trudno mi sobie wyobrazić prawidłowe zamontowanie nowych uszczelniaczy.Generalnie jak nic nie wycieka to po co dolewac olej? A jak juz cieknie lub nadszedł czas na wymiane to wymontowanie lag nie jest aż takim problemem.Więcej śrub? I tak musisz zdjąć zacisk hamulcowy,błotnik,koło itp.Cztery dodatkowe sruby nie zajmą Ci chyba dużo więce czasu.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn chodzi mi o to że:

trzeba wymienić uszczelniacze i w tym celu normalnie trzeba wymontować GOLENIE (ruchoma dolna część teleskopów)

ale że u mnie nie ma korków na gorze LAG (górna nieruchoma część przymocowana do półek) będę musiał także je wyjąc z półek-obrócić do gory nogami-zalać i tedy zmontować je z goleniami po czym całość wmontować spowrotem w półki-i to właśnie wydaje mi się chore

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wymyśliłem

zdejme golenie z lag,wymienie simmeringi,złoże

wtedy położę moto na boku i przez srubki spustowe naleje oleju najpierw do jednego teleskopu,póżniej przwróce moto na drugą stronę i naleje do drugiego :wink:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ew.można motocykl postawić do góry kołami wtedy bedzie łatwiej nalac olej 8O

Widze jednak że naprawdę chcesz załozyć "majtki przez głowę" :lol: i trudno mi jest zrozumiec Twoja niechąć do wymontowania kpl.lag ,wymiany simeringów,nalania oleju i złozeniu wszystkiego jak nalezy.Ale ...wybór jak zawsze nalezy co Ciebie...

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę wymontowywać całych lag bo myślę że trudno mi bedzie później zamontować równo i w tym samum miejscy

poza tym musze także odkręcać lampe i zegary

najlepiej by było jakby było tak jak np w mz-etce-nie byłoby wogule problemy-a tu masz japońce bez korka wymyśliły

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
moj Kawasaki ma taki sam problem.lagi maja od dolu sruby ampulowe 6 z podkladkami miedzianymi uszczelniajacymi.sruby te trzymaja rowniez konce sprezyn zeby sie calosc nie rozpiela.jedyny sposob to wymontowanie lag i wymiana oleju i uszczelniaczy.dlaczego montaz zalanych amorkow uwazasz za chore :?: u mnie musialem poluzowac tylko cztery ampule w polce dolnej i gornej zeby wyjac lagi.potem spokojnie i czysto na stole zrobilem co trzeba' date='nalalem olej i gotowe lagi zamontowalem do sprzeta.ogolnie sposob wydaje mi sie niezly[/quote']

 

Kolego ratuj i podpowiedz jak mam rozebrać amory w mojej kawie zzr (wymiana uszczelniaczy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...