Adzik Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Witam, tak jak w temacie odpaliłem dzis rano motorek chodził sobie spokojnie czekałem az sie rozgrzeje i nagle zgasł . Próbuje jeszcze raz a tu aku nie ma pradu . Dodam że paliłem go przy podłaczonym prostowniku. Czy moglo sie coś przez to uszkodzic?Czy sa gdzie jeszcze bezpieczniki oprócz miejsca przy kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Miernik w reke i szukaj.Nikt nie jest jasnowidzem zeby ci znalezc usterke instalacji na odleglosc.Radze zaczac od zakupu nowego aku, naladowania na max ( a nie zostawienia tak jak dostajesz ze sklepu ) i rozpoczecia poszukiwan. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adzik Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 .Radze zaczac od zakupu nowego aku, naladowania na max Adam M. Aku jest nowe i naładowane, a co do jasnowidzenia to chyba nie potrzeba go do pytnia czy sa jeszcze gdzies bezpieczniki oprócz standardowego miejsca i czy prostownik mógł narobić szkód. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 obok tych przy kierownicy jest jeszcze bezpiecznik główny. Dostęp po zdjęciu prawej (lub lewej - nie jestem pewien) tylnej owiewki (tej z lampą stopu). Jest na wysokości podnóżka pazażera. A przynajmniej tak jest w sc21 choć nie sadzę żeby w sc 24 coś się zmieniło. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adzik Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 obok tych przy kierownicy jest jeszcze bezpiecznik główny. Dostęp po zdjęciu prawej (lub lewej - nie jestem pewien) tylnej owiewki (tej z lampą stopu). Jest na wysokości podnóżka pazażera. A przynajmniej tak jest w sc21 choć nie sadzę żeby w sc 24 coś się zmieniło. pozdr Dzieki wielkie sprawdze to dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Regulator napiecia ?? :roll: Lubi sie palic we wszystkich VFR, czy CBR mialy ten sam problem, nie wiem napewno, ale regulatory sa bardzo podobne do siebie (o ile nie takie same) SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adzik Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Regulator napiecia ?? :roll: Lubi sie palic we wszystkich VFR' date=' czy CBR mialy ten sam problem, nie wiem napewno, ale regulatory sa bardzo podobne do siebie (o ile nie takie same) SirAdam[/quote'] Niewiem, ktory to jest ma dwie kostki z tyłu motocykla z prawej strony wieksza osadzona w gumie z lewj mniejsza przykrecona do ramy i przy tej mniejszej sa nadpalone styki . oczysciłem ale nie pomogło. Sprawdzałem tez alternator tylko nie wiem czy dobrze, odpiołem kostkę i podczas pracy silnika sprwdzałem miernikiem czy jest napięcie, na zadnym z pinów nie było. Czy wyglada na to, ze alternator??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Z alternatora wychodza 3 kable (koloru zoltego ?)Musisz napiecie mierzyc miedzy kablami, czyli kabel1 - 21 - 32 - 3 a nie miedzy kablem a masa.Napiecie powinno w kazdym przypadku lezec powyzej 13V Regulator napiecia bedzie mniejwiecej tak wygladac; moze troche sie wygladem roznic, np. kable beda z niego bezposredno wychodzic. Jak pomierzyc regulator czy jest spalony czy nie , to mam instrukcje ale niestety po niemiecku, wiec nie wiem czy Ci to pomoze ? SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adzik Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Z alternatora wychodza 3 kable (koloru zoltego ?)Musisz napiecie mierzyc miedzy kablami' date=' czyli kabel1 - 21 - 32 - 3 SirAdam[/quote'] Wydaje mi sie,ze robiłem wszystkie mozliwe kombinacje przy kostce alternatora i nigdzie nie było napiecia.jeszcze sprwadze według twojego schematu ale wydaje mi sie ze to cos z alternatorem. Wygląda jakby ktos przy nim wczesniej grzegał. Niestety nie znam na tyle niemieckiego zeby poradzć sobie z instrukcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Napiecie miadzy przewodami alternatora mierzysz na skali pradu zmiennego, a nie stalego i powinno ono wynosic ok 70 - 90V na kazdej parze przewodow. Jezeli napiecia nie masz to mierzysz omomierzem przejscie z kazdego przewodu na mase silnika ( nie powinno istniec ).Uszkodzeniem jest takze roznica w napieciu miedzy poszczegolnymi parami przewodow przekraczajaca 20% napiecia standartowego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Jakby co to tutaj masz link gdzie jest takia instrukcja, moze ktos Ci bedzie mogl pomoc z niemieckim.Moze Ci sie przydac taka instrukcja, a jak nie to tez nie jest problem. http://www.vfr-oc.de/technik/messanleitung.doc SirAdam PS. co bysmy bez @AdamM zrobili ?Co fachowiec, to fachowiec.Ja tylko hobbysta jestem :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adzik Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Napiecie miadzy przewodami alternatora mierzysz na skali pradu zmiennego, a nie stalego i powinno ono wynosic ok 70 - 90V na kazdej parze przewodow. Jezeli napiecia nie masz to mierzysz omomierzem przejscie z kazdego przewodu na mase silnika ( nie powinno istniec ).Uszkodzeniem jest takze roznica w napieciu miedzy poszczegolnymi parami przewodow przekraczajaca 20% napiecia standartowego. Adam M. Faktycznie miezyłem na skali pradu stałego . Jutro robie pomiary na nowodziekuje bardzo [ Dopisane: 02-03-2006, 19:44 ]Sprawdziłem i nie ma zadnego napiecia na altrnatorze .Czyli szukam drugi alternatoer. [ Dopisane: 09-03-2006, 15:12 ]Witam ponownie , wymiana alternatora nic nie dała, no wsumie dała do stary mał urwane jedno ucho i pocił sie wokoło, po dokładnych oględzinach regulatora ma bardzo mocno wypalone wejście na kostkę. Mam pytanko regulator napięcia pasuje jeszcze od jakiegoś modelu Hondy czy musi byc to konkretnie od 1000f sc24. pozdrawiam [ Dopisane: 10-03-2006, 17:30 ]Regulator napiecia ?? :roll: Lubi sie palic we wszystkich VFR, czy CBR mialy ten sam problem, nie wiem napewno, ale regulatory sa bardzo podobne do siebie (o ile nie takie same) SirAdam Njaprawdopodobniej masz rację dotarłem do regulatora kostka podtopiona ledwo ja wyjołem i dwa styki wychodzące z regulatora konkretnie nadpalone. Teraz jestem na etapie szukania regulatorka , z tego co widze to sc21 ma ten sam układ kabli tym, ze mocownie do ramy jest inne jest wiekszy. Ceny uzywanych wachaja sie od 50 do 200zł. Nowy oryginał 961zł . Boje sie ze trafie na taki jak mój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.