Nitomen Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 ja widzialem pare i kazdy mial WP moze ktos zmienial :roll: albo poprotu na zamowienie z Ohlinsem manual zaleca do LC4 lac full syntetyk :!: wartosci nie pisze ale sadze ze 10W40 jest najbardziej optymalne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Kiedyś jak oglądałem motocykl przed kupnem, świeżo przywieziony z Niemczech to też olej miał zielony kolor i jak zapewniał właściciel był nie dawno wymieniony. Sam się wtedy zdziwiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 CASTROL ACT>EVO 4T syntetyk kolor czerwony posiada Aktywne Molekuły Ochronne tworzące film olejowy przywierający do silnika czyli zgodnie z reklamą firmy nawet jak silnik nie pracuje to on smaruje bo taki sprytny :lol:witam mam motocykl z zatartym silnikiem husaberg fe 350 problemem jest w nim smarowanie a dokladnie brak pompy -jak sądzisz na ile ten olej jest w stanie złagodzić tą wade?? motorek super!!! ale nie wiem czy jest sens go ratowac dla kilku tys .km. jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.