rozek Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 WitamW imieniu kolegi chcialbym sie dowiedzec czegos o tym motocyklu. Ma to byc pierwszy dorosly a zarazem japonski motocykl. Konkretnie chodzi o ten motocyklhttp://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87669974ale interesują mnie wszelkie opnie. Aha cena 3500zł PS. Szukalem w archiwum ale jakos nic nie znalazlem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Witam. Może i jest piękny i niepowtazalny ale ja bym się nie pchałw ten notocykl, lepiej dołożyć pare złotych i bardziej coś popularnego. W przedziale 4tyś zł jest już wybór.Niech kolega najpierw się zoriętuje jak z częściami do tej suzuki zanim podejmie decyzje o jej kupnie zwłaszcza żeza młoda ta suzi to nie jest. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pac1man Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 No coz wedlug mnie to jest stara katana tyle ze jakos dziwnie wyglada jak na 650.Ja identyfikowal bym ja jako gs 650G "katana" ze zmienionym silnikiem i siedzeniem.NAPEWNO bym sie w to nie pchal do nich o czesci dosc trudno jest (krotki czas produkcji) trwale to jednak te motocykle są (wał na łozyskach chociazby) chyba ze jestes fanem klasycznych motocykli (tak jak ja) a to inna sprawa .moge polecic :http://perso.wanadoo.fr/katana.france/650CM3.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Rozek czy ty nekrofilem jesteś że cie takie zwłoki pociągają? 8O :roll: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Motocykl ma byc dla kolegi. Ogolnie to pewnie by sie nim wogole nie zainteresowal (tez ma watpliwosci jesli chodzi o wiek motocykla), ale dostal propozycje zamiany (swojego jakos nie moze sprzedac). Jesli o mnie chodzi to ten motocykl jest za mlody :) Rozgladal bym sie raczej za czyms 10-15 lat starszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Nie przejmuj sie bzdurami wypisywanymi przez ludzi, ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z seria Suzuki GS z lat 80 tych. Te motocykle sa z powodzeniem uzywane dzisiaj - ja jezdze takim 1150 EFE i zareczam ci ze nie ma na co narzekac. Ktos kto nie wie o co chodzi jest proszony o zajrzenie na mobile.de i sprawdzenie w jakich cenach chodza tam GS 650 / 850 / 1000 / 1100 G.Caly problem polega na sprawdzeniu w jakim naprawde stanie jest ten motocykl, a tego bez ogladniecia i posluchania zrobic sie nie da.Opisy sprzedajacego zwykle miedzy bajki mozna wlozyc, ze zdjec wyglada dobrze i tylko tyle mozna powiedziec. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Nie przejmuj sie bzdurami wypisywanymi przez ludzi, ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z seria Suzuki GS z lat 80 tych. Adam M. Z całym szacunkiem dla Pana Adama, ale jako jeden z ludziów którzy wypisują te straszne bzdury pozwole sobie tylko powiedzieć, na swoja obrone, iż faktycznie nie posługuje się tutaj swoją wiedzą z zakresu mechaniki a jedynie zdrowym rozsądkiem. To że w Kanadzie albo na tzw. zachodzie stare GSy cieszą sie popularnością, nie znaczy, że można coś takiego w ciemno kupować. Jak widać, cena sprzęta nie jest porażająca, a więc pozwole sobie podejrzewać, że przechodzi on z rąk do rąk i jest naprawiany techniką garażową. Nie chce uogólniać, ale wiadomo, że takie sprzęty nie należą do najbardziej zadbanych. Ten konkretny również nei wygląda na okaz pielęgnowany przez pasjonata motocykli z lat 80. Więc pomimo swojej nikłej wiedzy technicznej powtarzam - nie pakowałbym sie w takie zwłoki :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Nikt nie mowil o kupowaniu w ciemno. Trzeba motocykl b.dokladnie obadac najlepiej biorac go do dobrego warsztatu i sprawdzajac WSZYSTKO krok po kroku. Ale jezeli mechanicznie moto jest OK to jest szansa ze bedzie dalej jezdzilo kiedy po twojej Yamce nawet popiol nie zostanie. Poza tym ma ono pewne plusy w porownaniu do np GS500 ( pedzone walem i troszke wieksza moc, wieksze wymiary i mozliwosc jezdzenia w 2 osoby w trasy bez wysilku ). Ma tez minus - 4 cylindry.Jezeli cokolwiek oprocz latwo dajacego sie napawic ukladu ladowania jest nie tak to nalezy o nim zapomniec i tyle.Roznica miedzy stara a nowa japonia polega glownie na tym ze tamte motocykle byly duzo trwalsze - wytrzymywaly np nieregularne wymiany oleju, czego zaden nowy japonczyk nie zniesie - i dlatego nie ma co ich skreslac bez sprawdzenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Ja identyfikowal bym ja jako gs 650G "katana" ze zmienionym silnikiem i siedzeniem Co masz na mysli ? Silnik jest od innego motocykla ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Moj ojciec ma Kawasaki Kz Z Silnikiem od Gpz 600 CEntralny Amortyzator,tarcza z tylu, z przodu 2,Karbonowe kierunki duperele Stan-Ideal ;pZarejstrowana oplacona cena 3600 zl jak cos to na gg ;] pozdrawiam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pac1man Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Teraz juz dodal nowe zdjecia tak wiec rozwialo to moje watpliwosci .Siedzenie NA bank bylo przerabiane/szyte na nowo to raz, silnik jest orginalny.Byl na 90 % malowany nigdzie nie widze loga katana na boczkach,lusterka tez nie sa orginalne w katanach lusterka sa plastikowe kwadratowe te sa owalne.kierownica tez mi troszke nie pasuje moze jest to podwyzszana kierownica .ogolnie wydaje mi sie ze jakis "wałek " jest z tym motocyklem bo nikt przy zdrowych zmyslach nie zamienialby sie na simsona!! cena jest wygorowana. 3000 za 650G to jest maks.Fakt te silniki sa zajebiscie trudne do zajezdzenia,fajnie sie katany prowadzą ,mało pala na trasie moja 550 potrafi spalic nawet 3l na 100 !! ale trudno znalezc katane nie dlubaną domowymi metodami.Jesli juz myslisz o katanie to nalezy zwrocic uwage na 1 Zaplon (czesto moduly zaplonowe skonstruowane na zasadzie linni opozniajace lubily sie psuć ) 2 zawory (zle regulowany plytkowy luz zaworowy lubi klekotac stad sie wzielo powiedzenie "suzuki-same stuki")3 wyciek oleju spod pokrywy zaworowej a konkretniej z pod linki obrotosciomierza czesto chalopniczo uszczelka pod dekiel zastepowana byla patentem przez co dekiel sie deformowac lubil) REASUMUJAC : TO JEST FAJNY MODEL ale TO JEST STARY MOTOCYKL.lepiej poczekac dolozyc dodatkowe 2-3tys i kupic gs 500e do ktorego czesci jest w bród. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gs650gpodkarpacie Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam!! Jestem nowy na forum:) posiadam ten motocykl:) i ja mam takie pytanie zaczoł stukać znaczy był w remoncie (mechanik źle zrobił zaczynał kombinować składał z 3 skrzynie jedna i pewnie rozlegurował zawory ) z powodu wybijania 2 biegu. Motocykl jest bardziej mojego taty i jak zabrał go na przejażdżkę to po 20 km zaczął stukać tak na obrotach bo jak bez gazu sto i to cichutko chodzi. i mam prośbę odnośnie książki serwisowej albo jakiś katalogów części czy ktoś posiada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.