Złoty Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 A no tak te badziewie ;) ale nie wiem czy spelnia swoja zadanie :? mowiac filt mialem na mysli takie normalne filtry oleju a nie taką wydumke.Wedlug mnie juz skuteczniejszy jest filtr z urala ten papierowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Dniepr potrzebuje pelnoprzeplywowego filtra oleju z tego samego powodu z jakiego potrzebuja go stare angliki, szczegolnie te ktore w dodatku lozysko glowne od strony rozrzadu maja rowniez na tulei jak wszystkie BSA twin i starsze Triumph twin. Powod jest taki ze panewki bez filtra nie chodza za dlugo a centryfuga ( filtr odsrodkowy ) w anglikach jest praktycznie dostepny do oczyszczenia tylko podczas remontu walu korbowego. Tu rosjanie wykazali sie o wiele wiekszym pomyslunkiem - filtr Dniepra jest o wiele latwiej dostepny.Niestety tego typu filtr, jak rowniez filtry siatkowe stosowane w tych motocyklach zatrzymuja tylko sredniej wielkosci kamienie a dla panewek to nie jest wystarczajace na dluzsza mete.Orginalne rozwiazanie niemieckie, wal na lozyskach tocznych stosowany rowniez w Emce, Kasce czy Uralu moze sie spokojnie obejsc bez filtra pelnoprzeplywowego - Dniepr nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.