Skocz do zawartości

Plusy i minusy DNIEPRA.


Szuryga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dniepr potrzebuje pelnoprzeplywowego filtra oleju z tego samego powodu z jakiego potrzebuja go stare angliki, szczegolnie te ktore w dodatku lozysko glowne od strony rozrzadu maja rowniez na tulei jak wszystkie BSA twin i starsze Triumph twin. Powod jest taki ze panewki bez filtra nie chodza za dlugo a centryfuga ( filtr odsrodkowy ) w anglikach jest praktycznie dostepny do oczyszczenia tylko podczas remontu walu korbowego. Tu rosjanie wykazali sie o wiele wiekszym pomyslunkiem - filtr Dniepra jest o wiele latwiej dostepny.

Niestety tego typu filtr, jak rowniez filtry siatkowe stosowane w tych motocyklach zatrzymuja tylko sredniej wielkosci kamienie a dla panewek to nie jest wystarczajace na dluzsza mete.

Orginalne rozwiazanie niemieckie, wal na lozyskach tocznych stosowany rowniez w Emce, Kasce czy Uralu moze sie spokojnie obejsc bez filtra pelnoprzeplywowego - Dniepr nie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...