Skocz do zawartości

motorynka


Bartos_SzPaQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

Witam. Sam Posiadam motorynke z silnikiem 3 biegowym, róznice jakie są miedzy 2 a 3 biegowym to Kartery, skrzynia, automat, wał (bardziej wysunięty w strone koła zamochowego) Cylinder ma większe kanały wydechu i ten od strony gażnika, jest także inna zębatka zdawcza ( tak jak w WSK tylko na 8 klinów a nie na 6), i to chyba wszystkie różńice jakie zaobserwowałem. Bardzo Polecam silnik 3 biegowy, duża różńica w porównaniu z 2 biegowym przedewszystkim płynna jazda, nie ma górki żeby nie podjęchać, no i oczywiście o 0,7 km więcej. Pozdrawiam

 

A co do powyższego posta to ropa nie muli silnika, są tylko 2 wady takiej imprezy, Strasznie kopci na niebieski i jest okropny smród. Jest jeszcze jedna wada, jeżdziłem kiedys na opałówce i są problemy z odpaleniem nie zawsze chodzi na kopa, ale w przypadku zwykłej ON jest dobrze. jeżeli naprawde chcecie narobić zadymy ladze wlać bezpośrednio do cylindra olej roślinny taki kuchenny, gwarantuje ze zaden kierowca za wami nie ujedzie. pozdro

Edytowane przez camillionml
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mój wujas nasikał do baku i szła jak dzika na 8 biegu 2 prędkości świetlne jeno sie wałek rozrządu w dwusuwie przestawił :icon_mrgreen:

 

ale oprócz bezsensownych przechwałek i dywagacji na temat pojedzie czy nie pojedzie (po co sie męczyć z ropą nie lepiej popchnąc z górki ?? wtedy bez paliwa i na luzie jedzie :D )

 

sory bo wypisujecie takie bzdury i bezsensu(coniektórzy) ogarnijcie troche.........nie jest ważne czy pojedzie czy nie pojedzie ważne jest ile......silnik takiej motoryny ma pewno żywotnośc z 12 tys jak wlejesz mu ropy to ile pojeżdzi ? 200km ??do ferrari też można wlać samego mixolu i też pojedzie tylko ile ?? 5km ?? 10 km ??

 

Miał ktoś styczność z częściami takimi jak cylek 60ccm i wał korbowy ogólnie dostępny na Allegro za magiczne 79zł.

 

cylindry podobno mają maskrycznie szitową gładź bo po roku jazdy czyli powiedzmy średnio 5 tys km tłok zaczyna latać w cylindrze :D tak strasznie wycierają sie pierścienie i gładź.........najlepiej zrób szlif i tyle.....ja też do ogara miałem kupić 60 ale mówie nieee szkoda kasy jak po roku znowu będe remont robił ?? a do tych 60 nie ma nadwymiarowych tłoków nie zrobisz więc szlifu :rolleyes:

 

nie próbuj cylindra 60 do fabrycznego wału z reguły kończy sie to tragicznie :D jak już to wzmocniony wał ...

 

JEZU DATA..........sorki można do kosza........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam ;)

Sorki,że tak odkopuje stare tematy ,ale po co zakładać nowy ;) Potrzebuje kupić taki właśnie silnik (dezamet 019) .Jeśli ktoś ma taki na zbyciu to prosze o kontakt na PW :)

Pozdrawiam ;D

 

 

Edytowane przez Michałek1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...