Skocz do zawartości

hornet


Gość andrzej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W przyszłym tygodniu kupuję Hondę Hornet 600 z 1998 roku. Bardzo proszę o wszelkie oceny i uwagi dotyczące tego motocyklu. Nie jestem doświadczonym motocyklistą i zależy mi bardzo na opiniach dotyczących prowadzenia tego pojazdu, bezpieczeństwa za zakrętach itp. Słyszałem o jakimś błędzie konstrukcyjnym związanym z przednią osią (może felgą i oponą), która jest podobno przyczyną wywrotek na zakrętach. Czy to prawda? Prosze o Wasze opinie. Z góry dzięki.

 

andrzej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Nic nie słyszałem o błędach konstrukcyjnych, jeżdżę hornetem i jakoś nie odczuwam dyskomfortu na zakrętach. Prowadzi się praktycznie tak samo jak CBR i nie widzę powodu do narzekań. Lubi co prawda zadzierać dziób do góry przy mocniejszym odkręceniu gazu na jedynce, ale chyba o to chodzi w jeździe golasem.

Pozdro Mundek :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytam.

A czy koło przednie mniejsze o numer, niż w CBR nie wpływa niekorzystnie na zachowanie moto? O ile wiem, Hornet ma najbardziej "pozerską" przednią gumę (w pierwszych modelach) r16*130. Nie ma to znaczenia dla poręczności???

Może Ty masz już Szerszenia z 17calowym przednim kołem?

Nie jeździłem, więc się nie mądrzę, ale po prostu chciałbym się przekonać, co myśli użytkownik.

Pozdro. Też mi się Hornet podoba. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Rok '99 jeszcze na szesnastce z przodu i mimo że opony są nadwymiar szerokie to w koleinach sprawują się elegancko. zresztą w którymś katalogu Motocklowym są opinie na ten temat.

Poza tym w archiwaliach bodajże 8 nr z 98 roku ŚM jest test.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako miłośnik nakedów, zwłaszcza muskularnych i ładnych, jak Hornet, przeczytałem wszystkie jego testy, jakie wpadły mi w ręce (wszystkie katalogi po polsku, jakie się ukazały od 90 r, wszystkie Śm, wszystkie Motocykle, trochę po niemiecku ...).

 

Chodziło mi bardziej o bezpośrednią opinię użytkownika, a nie jakieś artykuły, które zawsze muszą zachować poprawność polityczną. Jeżeli piszesz, że nie ma problemów z wymiarem przedniego laczka, to wierzę. Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 lat później...

Panowie mam pytanie. Czy te jelito grube ;) wiszace pod silnikiem tzn puszka wydechu jest do zlikwidowania, zmniejszenia.

Czy firmy niezależne-tuningowe robią jakieś wydechy do Horneta z mniejszą tą puszką, mniej w oczy sie rzucajacą ?

Bo taki piękny motor by był bez tego przerośniętego organu ;)

 

horneteUK.jpg

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś wydech akcesoryjny do modelu 2011 aby zastąpil ten oryginalny i aby był bez tej wielkiej puszki pod silnikiem. Coś jak na Twoim zdjęciu z poprzedniego modelu.

 

ps.

Nie wydaje się Wam te moje foto z żółtą Hornetką jakieś dziwne ? Motor trochę inny niż znane fabryczne. Chyba na rynki o ruchu lewostronnym robiony ;)

Piękny sprzet taki żółty Sszerszeń. Jeszcze do tego do kompletu dwa żółte kaski

echhhhh ......

Edytowane przez kumpel kalamitki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...