Skocz do zawartości

Nowy motocykl - pomoc w kupnie


Rekomendowane odpowiedzi

w przyszłym roku będe robil prawko kat. A, planuje kupic motocykl bo mialem doczynienia tylko ze skuterem i to marnym.

 

interesują mnie tylko uzywane maszyny, które muszą spełnic ponizsze punkty:

 

- prędkość max to minimum 110km/h

- zawieszenie odpowiednie do predkosci max.

- wygodny na trasy powyzej 100km

- male spalanie

- dwuosobowy w 100% znaczeniu

- bardzo dobre swiatla i hamulce

- niska cena eksploatacji i zakupu

- jakis schowek

 

z wygladu odpowiadaja mi nakedy ale nie wiem czy nadaja sie na jakies dluzsze wyprawy.

 

cena maksymalna to 15000 z duzym wysylkiem a najlepiej do 10000zł.

 

jezdze ostroznie wiec nie musi byc szybki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale do turystyki za*eb....:banghead: To bylo moje skromne zdanie;P A jesli nie lubisz skutrow ( ja tez nie :) to to jest fajna sprawa http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M122703 szukalbym w tego typu motocyklach gdyz spelniaja wymogi to takiej amatorskiej turystyki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli 100% dwuosobowy, to odpadają pociotki supersportów, do których zalicza się ta kawa zr7. oszczędne w eksploatacji też nie będą, a prędkości max dochodzące do 200kmh jak piszesz nie są ci potrzebne

 

hm... szukaj motocykla, którego kanapa z tyłu nie jest wiele węższa od przodu. i takiego, który ma nisko wydechy, bo dzięki temu pasażer(-ka) nie zatyka sobie uszu kolanami

hmm... małe spalanie będzie ciężko zrealizować. znów: szukaj silnika nie wywodzącego się z maszyn sportowych - kręcą wysokie obroty i moce, ale kosztem zużycia paliwa

hmmm... ja bym się zastanowił nad xj600s po roczniku '98 - grubsze lagi, dwie tarcze z przodu niż w starszych (jako moja). albo nad xj900, ma przewagę przeniesienia napędu kardanem. tylko nie wiem, czy przy tej drugiej zmieścisz się w cenie. albo coś w tym stylu

 

dla mnie przy podobnych założeniach, ale: nigdy więcej rzędowej czwórki i łańcucha - ideałem jak na razie jest bmw r1100rs :twisted:

 

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja polece może jakiegoś turystyka z innej rodziny :banghead:

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=86783178

 

super wygodny i w miare ekonomiczny, dla naprawde wymagających kierowców, wygląda jak mamut :D ale jeździ super

 

[ Dopisane: 15-02-2006, 19:08 ]

tylko ze na pierwsze moto po skuterku to bym proponował max do 600 cm pojemności bo w zupełności wystarczy :)

 

pozdro

 

[ Dopisane: 15-02-2006, 19:10 ]

np taki sprzęt http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=87076929

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę,że niezłym sprzętem będzie HONDA CB 750, SUZUKI GSX 600F - wadą jest brak możliwości montażu kufrów (chyba, że niemieckie dopasowanie) ja zakupiłeb torby polskiej firmy METRO największe. Wg. mnie są za duże, lepiej kupić mniejsze - super się sprawiają w trasie zarówno torby jak i moto. W trasce przy prędkości 100 - 120 km/h na 6 biegu spala ok. 5 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podobają Ci się nakedy to proponuję coś z rodziny CB. Np. Honda CB500 lub CB750. Może być też Yamaha XJ600 lub Kawasaki ER-5. A czy naked nadaje się do turystyki? Z szybą i kuferkami napewno.

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w większości ciężkie maszyny wybierasz...

1. model amerykański, mało spotykany, będą kłopoty z ewentualnymi częściami, serwisantem który zna sprzęta, itp. poza tym fajny, sam kiedyś się zastanawiałem

2. 1200ccm to trochę dużo, moc też znacząca, model oferowany pierwotnie jako sportowy, raczej na pierwsze moto nie polecałbym...

3. sprzęt raczej sportowy, z opinii znajomych paliwożerny, pozycja w siodle mało turystyczna, i plecaczek też nie ma wygodnie

 

z tych trzech, jeśli już, to 1

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do drugiego to nie ma dla mnie znaczenia' date=' i tak spokojnie jezdze.[/quote']

 

 

tak sie tylko mówi :banghead:

 

co do Twoich typów to rzeczywiście troszke masz "ciezkie" pomysły :)

 

nr 1 odpada bo to jak pisał kolega wcześniej mało typowy sprzęt

nr 2 duży

nr 3 sport

 

ja naprawde polecam coś z rodziny CB, Fazer itp i naprawde nie musisz mieć stadniny koni pod sobą żeby w trasy śmigać....taka 600-tka wystarczająco dobrze śmiga i napewno musisz mieś respekt do takiej maszyny...

 

to moje zdanie ale Twoje typy są za ciężkie troszke...pomyśl że jeszcze placaczek weźmiesz i kufry i kawe w termosie i będzie pare kilo wiecej:)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Kondon 8O 8O nie poznaje!!! :D

Ty, fan endurakow, 1-2 lata temu smigajacy na WSK Cross po lesie teraz na kredens sie przerzucasz :banghead:?

Wez mi tylko jakos powiedz, ze sobie nie zartujesz, bo az trudno uwierzyc :P.

 

Enylej. Za 10-15 tys.zl to masz naprawde szeroki wybor. I kwestia tego, czy to ma byc cos bardziej usportowionego, bardziej terenowego, czy nakedowego ;). Bo tak, to naprawde mozna wiele motorkow polecic :).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...