Nitro Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Mam pytanie o wydatki związane z posiadaniem crossa . Jnteresuje mnie kupno Yz 80 lub 125 , lub Kx 125 . Jakie są koszty eksplatacji , który z tych motorów było by utrzymać najtaniej? mam na myśli co ile tżeba robić remonty co ile +- tżeba zmieniać tłok , ieżdziłbym na nim nie dużo i nie katowałbym go .Oraz ile palą te motory i ich osiągi :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jak masz juz jakies doswiadczenie to kup 125. Jak nie bedziesz katowal to tlok wymieniac trzeba co sezon, a taka setka pali 10l na 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ieżdziłbym na nim nie dużo i nie katowałbym go .Oraz ile palą te motory i ich osiągi pzdrTo nie ma sensu kupować takiego motocykla bo jest bardzo mocny, wymagający i nie daje się do spokojnej jazdy. Koszty utrzymania są naprawdę duże (jest o tym temat)Remont powiedzmy co 40moto godzin ale pamiętaj że koszty użytkowania są duże!Oleje, zestawy napędowe, łożyska, filtryTo są wydatki na porządku dziennym. Poszukaj a znajdziesz! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Nitromasz kilka postow wyzej/nizej temat o utrzymaniu crossa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 remont w sensie tlok :) ale to zalezy jak czesto chcesz jezdzic bo jesli np w wekendy chcesz ostro posmigac tylko to tlok starcza ci na prawie sezon. Jezdzac crossem po torze nie majac odpowiedniej formy wiecej niz 1 mh nie zrobisz (trening - godziny spedzone na odpczynku gadaniu i innych = okolo 1mh) czyli 40 takich treningow zakladajac ze jezdzisz w wekendy to masz 40 tygodni ( a pogoda nadajaca sie do jazdy to moze z 30 tyg) wiec mozesz jeszcze wyskoczyc pare razy na tor albo w lasy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 a taka setka pali 10l na 100km. Chyba zartujesz. Pali wiecej. Seta nie moglismy przejechać w ostrym terenie 50 km na 8 litrach. Co do wyboru to bierz sete.YZ bedzie tańsza ze względu na cene częsci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Moja seta pali od 10-11l na 100km, ale niewiem jak inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale ty masz exc a nie sx'a pozostając przy ktm'ie. A naprawde uwierz że różnica jest!! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 bo Ty masz enduro a nie cross'a i sa jednak roznice! Kurde jak ja uwielbiam jak ktos pisze: Kupie crossa i nie bede go katował. TO juz swiadczy o tym ze osoba ta w sumie nie miala stycznosci z jazda na takim motocyklu bo nie katowanie go jest praktycznie NIEMOZLIWE!Popieram Strzałka części do Yamahy taniutkie! Orginalny sam tłoczek chyba 220zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale ty masz exc a nie sx'a pozostając przy ktm'ie. A naprawde uwierz że różnica jest!! Dokładnie a poza tym to zależy też ile kto gazu daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Popieram Strzałka części do Yamahy taniutkie! Orginalny sam tłoczek chyba 220złserio taki tani tlok?A inne elementy tez tansze niz w innych japoncach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Orginalny sam tłoczek chyba 220zł Niewieze zeby oryginalny tlok do yamahy yz125 kosztowal 220zl, jak vertex kosztuje okolo 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 to cena bez pierścieni i sworznia.Pierścienie to 75zł a sworzeń koło 20? Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEKAONE Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Moja seta SX pali dwa galony na ok 80 km na odkręconej manecie :) 2 baki na cały dzień na torze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 to cena bez pierścieni i sworznia. Pierścienie to 75zł a sworzeń koło 20?przeciez teraz chyba sprzedaja tłok wraz z pierscieniami i sworzniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.