Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 eee czegoś tu nie kapuje, listek to jest osłona z plastiku chroniąca głównie przed wiatre i piaskiem a handbra to ma mocowanie to końcówki kiery tak ? bo rochę zekręcony temat, ale jak listek może uchronic klamkę?? w kmx'e miałem listki i po glepie na utwardzonym piachu pół klamki sprzęgła odpadło Ano to musialeś mieć gówniane te ochraniacze chyba. Listki, w przciwieństwo do handbarów, mocowane są do mocowania pomp (hamulca i sprzęgła, lub do mocowań samych dźwigni, jesli pomp nie ma), dzięki czemu przy glebie "pracują" razem z mocowaniami tychże elementów (wyginają się, nie haczą o klamki). W przypadku pełnego handbara mocowanego do kierownicy w dwóch miejsach, przy upadku działa on na końcówki dźwigni hamulca i sprzęgła identycznie jak kamień -po prostu końcówki uderzają w handbar i całość się łamie.Miałem listki Acerbisa w 450 EXC i przez wiele kilometrów jazd i dziesiątki gleb nie połamałem oryginalnych dźwigni. Inna sprawa, że te Acerbisy byly naprawdę dobrze wykonane, z metalowymi wzmocnieniami, także było je naprawdę trudno uszkodzić, złamać itd.Ta cała dyskusja jest nieco bez sensu. Każdy powinien założyć to co uważa za stosowane, bo w większości przypadków wszystko zależy od tego, jak się upada i na co się upada.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Wiecie co ja nie wiem z czego macie te handbary zrobilne ale ja mam pelne sa bardzo elastyczne i nic sie nie dzieje przy upadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 A ja śmigam bez hanbarów zresztą po co na torze motocrossowym handbary ,chyba po to żeby sobie krzywde zrobić :) .PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 A ja śmigam bez hanbarów zresztą po co na torze motocrossowym handbary ' date='chyba po to żeby sobie krzywde zrobić .PZdr[/quote'] Co ty gadasz handbarami krzywde !!!!!!!!!!!!!!!!!to po cholere je zakladaja jak krzywde robia. Nie wiesz co piszeszDuzo razy sie wywalilem i dzieki nim mam jeszcze rece cale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 chodzi o to że po nieudanym locie może ci łapa wejść między handbar a kierę i kaplica :| Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Nie wiesz co piszesz No chyba Ty nie wiesz co piszesz :!: :!: :!: Nie wiesz chyba co to jazda motocross na torze i jakie konsekwecje moga byc przy jeździe z pełnymi handbarami.Mało jeszcze wiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.