enduromaster Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Jak mozna ograniczyc spalanie 125 cc?Oczywiscie nie chodzi mi tutaj o odp. typu "mnie jezdzic" tylko jakies ciekawe rozwiązania techniczne o ile takich w ogóle mozna dokonac.Pozdrawiam Mr. Green trzeba utrzymać w stanie technicznym takim jak wyszedł z fabryki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Co sądzicie o tej Cr'ce http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=88878604 ? moge się na nią zamienić za DT 125 i bede mieć w razie czego troche kasy na remont. Powiedzcei czy zauważacei w niej coś podejrzanego, sam nie znam zbyt dobrze tego modelu wieć trudno mi ocenić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Wałek na roczniku bo jeszcze na stalowej ramie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Tak,nie wygląda mi ona na ten rocznik który podaje właściciel :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 No co do rocznika się też skapnąłem, a nie wie ktoś przypadkiem jakie były nr ram w poszczególnych latach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Wałek na roczniku bo jeszcze na stalowej ramie...dokladnie tak, wedlug mnie jest to rocznik 94/95r. Ale mysle ze jak motor nie ma luzow na zawieszeniu,a ni zadnych dziwnych odglosow i ladnie pracuje, to warto zamienic sie za DT.Z tym ze mozesz sie potargowac, bo rocznik na bank nie jest 98 tylko 94-95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Rok 1994 na 100% wałek jak nigdy dotąd :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin ze śląska Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 wie może ktoś co to moze być jak odpalam motor i jak ruszam na 2 to po szybkim odkręceniu manetki dławi mi go a jak sie troche zagrzeje to normalnie idzie i go nie dławi ja sie zastanawiałem i wywnioskowa łem ze to moze byś wina zatkanego gaznika albo co najgorsze tłok ale jak wy myślicie pozdro :D ;) :) :buttrock: :buttrock: :D :D 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 No wydaje mi sie ze sam sobie odpowiedziales ... jak sie zagrzeje to idzie :D nie katuje sie silnika gdy jest zimny i nie rozgrzany ;) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 jak ruszam na 2 rusza sie z 1 . Motor na zimno moze sie dlawi, dlatego trzeba bo troche rozgrzac ,a pozniej rura...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 w moim przypadku jest obojętne czy 1 czy 2 hehe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 w moim przypadku jest obojętne czy 1 czy 2 heheczyli np. 500-ta mozesz sobie ruszac i z 3czy tez 4, ale czy to zdrowo dla silnika?mysle ze niebardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endu(ro)bak Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Ja dt moge ruszac z 6 tylko wtedy sprzeglo dostaje po d**** , ale przeciez marcin napisal wyraznie ze na zimnym silniku...sadze ze to o to chodzi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin ze śląska Opublikowano 6 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 dzięki za wytłumaczenie enduro bak... w sumie racia motor mi sie jeszcze nie zagrzał a ja odrazu cały gaz , teraz będe lajtowo jezdził zanim się nie zagrzeje pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 czyli np. 500-ta mozesz sobie ruszac i z 3czy tez 4, ale czy to zdrowo dla silnika?mysle ze niebardzo z 2 rusza tak jak z 1, bez dotknięcia manetki , 1 może z 10 razy użyłem w ciągu 3k km , ale elastyczności setki i ćwiary niema co porównywać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.