piotr7557 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Siema. Mam silnik od SHL M11 S32 (3 biegowy) chciałem wymienić zębatkę kopniaka ale za cholere nie wiem jak zdjąć koszyk. :( Ma ktoś może jakiś schemat albo coś w tym stylu?? Tam jest taki dekielek z 2 dziurkami, nawet nie wiem gdzie jest spężyna :roll: pomużciePozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Jesli nie było innych w SHL systemów sprzęgłowych ( nie wiem, miałem krótko WFM 3 bieg) a jak piszesz miałem podobne sprzęgło to identyko co też w WSK175, bardzo prosto:odkręcasz nakrętke M8 ta z owtorami na zwleczkę i zdejmuszesz ta miseczkęwkładasz np szczypce do pierścieni segera w te otwory tak ( ok 2-3 cm)by konce zahaczyły o występy nakrętki ktora jest tam w środku za tą podkadką zdziurkami i odkręcasz wszystko przeciwnie do ruchu wskazówek zegara ( chyba tak bo jest tam normalny prawy gwint) iwykręcasz czały kubeczek ze sprężyną i ta podkładka z dziurkamijesli szczypce nie pomogą może coś grubszego- u mnie wykręcała sie bardzo łatwonie polecam wyjmowania segera by dostać sie do tej nakrętki na wałku sprzęgłowym bo moze wystrzelić( spręzyna!) i nacobić kłopotów,ale jesli to jedyne wyjście to trudno, musisz uważać chyba to wszystko a może jest inny sposób? pozdrawiam Mirek :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 nie polecam wyjmowania segera by dostać sie do tej nakrętki na wałku sprzęgłowym bo moze wystrzelić( spręzyna!) i nacobić kłopotów' date='ale jesli to jedyne wyjście to trudno, musisz uważać[/quote'] jeśli nakrętka jest przykręcona nic nie wystrzeli.Nakrętka ta powinna być zabezpieczona zagiętą podkładką "kielichem" i jeśli tak jest trzeba zdjać segera i tą podkładke z otworami aby zdjąć sprzęgło.jeszcze jedno - nakrętka trzymajaca zabierak sprzegła w różnych latach produkcji mogła być z lewym lub prawym gwintem. Najlepiej poszukać schemat sprzęgła - jak go zobaczysz wszystko powinno być jasne :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 a mozliwe :evil:, dzieki koledze za uzupełnienie:Dracja, spręzyna zapiera sie o nakrętke i ten kubeczek wciagając go do środka, seger tylko przenosi reakcje kubeczka na podkładke a ta przyciska tarcze ta miseczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 11 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 Wielkie dzięki. :D Popróbuje dzisiaj, mam nadzieje że się uda... Pozdro :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Witaj! Jeżeli byś przy okazji wyjmowałł popychacz ( metalowy okragły pręt, w srodku - to uważaj by nie wypadła kulka, znajdująca sie pomiędzy nim a drugim popychaczem) Warto przy okazji sprawdzić czy nie zrobiła się w przekroju eliptyczna ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Wszystko już zrobione :P Moja jedyna obawa to grubość nowych tarcz, są mocno ściśnięte, w zasadzie ledwo je założyłem... Myślicie że sprzęgło będzie dobrze działać?? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Wszystko już zrobione :P Moja jedyna obawa to grubość nowych tarcz' date=' są mocno ściśnięte, w zasadzie ledwo je założyłem... Myślicie że sprzęgło będzie dobrze działać?? :roll:[/quote'] Witaj! te typy tak mają, że sprzęgło (sprężyny) wymaga scisnięcia. Przy okazji - sprawdzałeś, czy łańcuszek nie był za bardzo wyciągnięty? a także jaki stan jest zabieraka?. Warto tez było sprawdzic, czy ścianki kosza nie sa wypracowane od tarcz (wykorbienia). grubość okładzin korkowych wynosic powinna z tolerancja około 4 mm (4,2). Nie powinny mieć mniej niz około 2,8 mm ( dotyczy silników 125 produkowanych od 1966)Pozdrawiam [ Dopisane: 25-02-2006, 22:49 ]Małe sprostowanie! Odpowiadałem w innym forum i pomieszałem zdania.. Oczywiście nie 125 i od 1966 w motocyklu SHL. To dotyczyło innej mojej wypowiedzi w stosunku do WSK 125Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 inne forum???!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: kolega najwyraźniej kolaboruje hihiih :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Sorry Winnetou! Miałem na myśli inny temat na Forum Motocyklistów :lol: . A i owszem na innych "forach" też istnieję niekoniecznie motocyklowych a więc kolaboruję .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 inny temat.... a to przepraszam :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.