Skocz do zawartości

YAMAHA TZR50


kedzior
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM! myślałem o kupnie yamahy tzr 50. co myślicie o tym motorku, moze znacie jakieś ceny? myslałem kupić motorek w niemczech co radzicie?? nie znam się na tych motorkach wczęsniej męczyłem wszystkie komary, simsony, wsk,shl a teraz chce TZR 50 powyzej rocznika 2003. HELP ME !?!?!?!? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co porownywac tych nowszych do tych starszych. wyglad o niebo lepszy

uzytkownik Sfera50 zakupil niedawno temu takie moto(z 2000), zagadaj do niego, moze ci cos powie.

 

[ Dopisane: 03-02-2006, 23:35 ]

nie ma co porownywac tych nowszych do tych starszych. wyglad o niebo lepszy

uzytkownik Sfera50 zakupil niedawno temu takie moto(z 2000), zagadaj do niego, moze ci cos powie.

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co porownywac tych nowszych do tych starszych. wyglad o niebo lepszy

uzytkownik Sfera50 zakupil niedawno temu takie moto(z 2000)' date=' zagadaj do niego, moze ci cos powie. [/quote']

Jak już magneto powiedział mam tzr 50 z 2000r za swoją dałem 2700zł ale musiałem remontować kupiłem nowy cylinder za 400 zł i śmiga jak szalona no i obok masz zdjęcie mojej tzr . Narazie przejechałem na niej 200 kilosów i nic się nie dzieje no i trzeba dodać że to bardzo szybki motor bo jechałem już nią 120 km/h . I w tzr masz praktycznie ten sam silnik co w aprili rs 50 (am6). Jedyną różnicą między moim motorem a tą nowszą wersją powyżej 2003 r jest oczywiście wygląd i cylinder który w nowszej wersj jest aluminiowy co nie pozwala robić szlifów cylindra więc trzeba kupić od razu nowy a w moim jest stalowy . I chyba do tej starszej wersj są tańsze części . A jak masz jakieś konkretne pytania do mnie na temat moto to pisz co chcesz wiedzieć !!!!

 

[ Dopisane: 04-02-2006, 00:19 ]

Jak byłem w wakacje w Niemczech a konkretnie w Monachium to była taka tzr z 2004 roku i kolesiówka chciała za nią 1000e :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cylinder który w nowszej wersj jest aluminiowy co nie pozwala robić szlifów cylindra więc trzeba kupić od razu nowy

:P :) :P :P

Takiej głupoty nie słyszałem od 2 lat...

Nie wiesz o co chodzi to nie pisz

W takim cylindrze nie robi się szlifów ponieważ jest tam warstwa nicasily (bardzo twardy) dzięki której zamiast robić szlify zmieniasz same tłoki

Duzo lepsze rozwiązanie dające do tego lepsze właściwości odprowadzania ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również polecam niemiecką stronę www.mobile.de tam jest sporo motorków na sprzedaż :P

 

[ Dopisane: 04-02-2006, 00:39 ]

byłem u mechanika i powiedział mi co inngo więc pisze co syszalem . A po za tym jak cylinder aluminiowy się porysuje np jak pierscień to co w tedy zrobi ? :P tak poprostu se tłok nowy wstawi . więc też ty troche pomyśl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika i powiedział mi co inngo więc pisze co syszalem . A po za tym jak cylinder aluminiowy się porysuje np jak pierscień to co w tedy zrobi ? Banghead tak poprostu se tłok nowy wstawi . więc też ty troche pomyśl

ALe czy ty nie rozumiesz ze gładź cylindra nie jest aluminiowa tylko to jest powłoka Nikasilu? TO nie aluminium sie rysuje! POzatym ta Twoja TZR tez w orginale ma powloke nikasilowa takze nie wiem o czym ty do mnie rozmawiasz wogole :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika i powiedział mi co inngo więc pisze co syszalem . A po za tym jak cylinder aluminiowy się porysuje np jak pierscień to co w tedy zrobi ? Banghead
8)

 

ALe czy ty nie rozumiesz ze gładź cylindra nie jest aluminiowa tylko to jest powłoka Nikasilu? TO nie aluminium sie rysuje!
No wcale bo po co 8) U Ravala gdy pekl pierscien zrobilo ryse na 3 mm 8) Jak najbardziej te cylindry mozna szlifowac tyle ze potem porywa sie je znowu warstwa nikasilu 8) Nie wciskajcie mu kirow;]Kdy wszystko jest ok padają tlyko tloki to oczywiscie szlifu sie nie robi tylko zmienia sie same tlkoi:)Gdy nasapi jakies uszkodzenie nikasilu wlasnie npw wypadku pekniecia pierscienia i zrobienie rysy 8) Gdy jest ona male i plytka to pokrywaj nikasilem potem rownają:PGdy jest gleboka mozna przeszlifowac cylinder i wtedy pokryc nikasilem 8) Tylko jest Maly zonk w tym wszystkim;]Pokrycie to koszt prawie 300-400 zl 8) Doliczając szlif 30zl 8) plus nowy Tlok i pierscienie 8) Mozna kupic nowy caly cylinder juz za te pieniądze:P

 

Ravalowi pekl pierscien W TZr 2003 rok W Hebo Mamston 70cmm(Ten cylinder kosztuje cos okolo 1200 zl:P) No to przeszlifowal i pokryl od nowa:P pozdr;]

 

[ Dopisane: 04-02-2006, 08:14 ]

sory za pisownie ale dopiero wstalem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIbo: NIkasil to raczej conajmniej 600zł (patrz www.kemot.pl ) i nie dolicza sie szlifów itp :P . Pozatym nikasil jest twardszy i jak sie systematycznie zmienia tłoki to wychodzi to taniej niz na tuleji zeliwnej. Jak ryska jest mała to nie trzeba kłaść nowej warstwy tylko wygładza sie nikasil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika i powiedział mi co inngo więc pisze co syszalem . A po za tym jak cylinder aluminiowy się porysuje np jak pierscień to co w tedy zrobi ? Banghead tak poprostu se tłok nowy wstawi . więc też ty troche pomyśl

 

Mechanik pewnie oprócz Ursusa to chyba nic nigdy w życiu nie robił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik pewnie oprócz Ursusa to chyba nic nigdy w życiu nie robił.

Strzałek tu sie nie ma co smiac :P . Mi ostatnio koleś od regeneracji wałow, szlifow itp., jak chcialem zmierzyć cylinder średnicówka, chciał zrobić szlif na nikasilu . Jak mu wytłumaczyłem, a właściwie próbowałem wytlumaczyć co to nikasil, to stwierdził, że to niemozliwe i coś takiego nie istnieje :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...