tazz Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 heja fajnie byłoby jakby ktoś uświadomił mnie jak zapodć głośniejszy wygar do gs 550 T tanim kosztem z góry dziex za odp. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 wybebesz obecny (rozetnij go wyciągnij ze środka "wszystko" i zaspawaj) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 też o tym myślałem ale słyszałem od kogos ze to nie jest dobre rozwiązanie ponieważ mozna osłabić silnik a moja suzi ma tylko 50 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarodawca Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 kup sobie używany jakiś przelotowy tłumik ( chyba że jak masz du żo kasy to kup nowy :D ), utnij stary, następnie dopasuj nowego i przyspawaj, oczywiście musisz też dopasować mocowanie tłumolka :)pzdr Jaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Jezeli masz oryginalny wydech w jakim takim stanie to sie ciesz, a nie mysl o zrobieniu czegos glosniejszego, bo razem z poprawa glosu stracisz moc w jakims zakresie obrotow i juz nigdy ten motocykl nie bedzie porzadnie jezdzil.Oczywiscie do momentu, dopuki ktos nie wybeceluje grubej kasy na nastepny oryginalny wydech, ktory zreszta nie jest tak latwo znalezc.Motocykle serii GS musza miec oryginalny wydech i puche na filtr powietrza zeby dobrze jezdzily - bez tego ani dudu.Chcesz miec cos glosniejszego - sprzedaj go i kup inny motocykl. Adam M.PS. Aaa zapomnielem - mozliwy jest rowniez wydech Yoshimury z poczatku lat 80 tych + przeregulowanie gaznikow, ale to nie jest latwe, ani tanie.PS2. Melon, zanim zaczniesz dawac rady w mechanice przeczytaj sobie watki o pustych wydechach z zeszlej zimy.Za nastepny taki post zalatwie ci zakaz pisania w mechanice do osiagniecia 30 tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazz Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 wielkie dziex Adam M. tak własnie myslałem ze moze spaść moc silnika lepiej nie bede nic kombinował bo jeszcze coś spiernicze dzieki pozdrowionka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 ja osobiście proponuje uciąć kolanka tak z 10cm od cylindrów... żaden sprzęt nie da rady ;) poza tym to i tak z rzędowej 4 nie da się wydobyć ładnego dźwięku w końcu to tylko 4 a nie np półlitrowy singiel :mrgreen: A tak na marginesie to mam pytanko do pana Adama: mam nieszczęście mieć 4 w rzedzie :D co sięCBX 550 zwą i tłumiki owej Japonki w najniższym ich punkcie mają dziury na kciuka :) wymiana na oryginalne nie wchodzi oczywiście w grę... lepiej zaspawać czy zamienić na inne (oby jak najtańsze)... co pan radzi (o japońcach nie mam zielonego pojecia - to nie angliki :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.