Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no to łądnie - plany są, teraz do pracy :icon_twisted: dziś sobie pogawędziłem z kolega od 749 (tego żółtego z Sharkami) - rozmyślał się i nie będzie go sprzedawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 no i ja dodatkowo zostałem ukarany przez los - jadąc katamaranem dostałem kamieniem w szybę i mam pęknięcie na długości jakieś 60 - 70 cm. Normalnie załamka :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 fakrycznie masz przejb... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Wiecie, co tak sobie dzisiaj podróżowałem po małopolsce i miałem chwilke na przemyslenia :icon_twisted: , to nie widelec teleskopowy monstera jest za twardo zestrojony, to nasze drogi są h....owe!!!pozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piowdo Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Witam wszystkich zastanawiam się nad zakupem Ducati S4R. http://www.allegro.pl/item135902358_ducati...zeb_bezwyp.htmlMoto na żywo nie jest tak idealne jak na zdjęciach (do wymiany przednia opona, wgniecenia na baku i lekkie otarcia) ale widać, że w motocykl ktoś zainwestował sporo pieniędzy. Co myślicie o tym sprzęcie? Może ktoś zna ten konkretny motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 jeżeli rozglądasz się za używanym motorem to musisz liczyć sie z takimi rzeczami jak otarcia i lekkie wgniecena - jeśli są one spowodowane używaniem - to OK, jesli od upadków czy wywroek, to należ głębiej sprawdzać u mechaników.Może ktośzna ten motor - ja niestety nie choć ze zdjęć strasznie mi się podobał (ale z tego co pamiętam wystawiany on do sprzedania od kilku miesięcy, ai cen azmieniła się z bodajże 34 tyś pln)pozdrawiam,kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Wiecie, co tak sobie dzisiaj podróżowałem po małopolsce i miałem chwilke na przemyslenia :icon_twisted: , to nie widelec teleskopowy monstera jest za twardo zestrojony, to nasze drogi są h....owe!!!pozdro święte słowa, Panie Seba, święte. Może trzeba po prostu to wszystko rzucić w trzy diabły i się preprowadzić gdzieś, gdzie jest pięknie, ciepło i równo - może RPA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 mi na starosc gercja sie marzy...lub portugalia albo tak jak Melvin austarlia eh byłoby zajebis..e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Trzeba by porównać rysunki... ale napiszę Ci, że chyba się to nie opłaca... 1-wahacz! 2-kolektory i tłumiki! 3- mocowanie podnóżków inne! a co jeszcze :icon_twisted: to się dopiero okaże przy przeróbce... Lepiej opchnij swojego, dołóż 5 tys i kupisz S2R - no chyba że się mylę... :icon_razz: Na ra Seba, ale ja nie chcę na razie sprzedawać swojego Duca, choć mam ochotę kupić 748 lub 749. Cgyba, że pisałeś w 3-osobie myśląc o sobie? Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 miejsca wymieniane przez Ciebie Pawlee są fajne, jednak Grecja nie za bardzoróżni się od Polski pod względem jakości dróg - w większości przypadków dziury i bryndza jak u nas (doświadczenia z 4 pobytów w różnych miejscach i przejechaniu w sumie koło 2 tyś km po wyspach i po kontynentalnje części). Oczywiście są i świetne drogi (ja i u nas w niektórych miejscach) Co do Portugalii czy Australii - nie wypowiem się nie byłem tam Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Dziwne, zdjęcie zrobione przed MotoFunem, a ja go tam nie widziałem ostatnio... No ale może... Obejżałeś już ten motocykl, czy potrzebujesz fachmana do konsultacji??? Podobny stoi w małoposkim ale na rej rzeszowskiej, a może to ten sam moto??? Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweel Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 w grecji byłem motorkiem (w portugali też) żeczywiscie drogi są raczej przeciętnie ale jest łatwo znależc odcinki maprawde super np. wjazd na olimp i zpowrotem ....i tej zimy niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jak Seb myśli to zawsze coś wymyśli ciekawego. :icon_twisted: Wpadłem na to jak zmniejszyłem napięcie wstępne amora... motocykl zaczął się bujać i stał się niepewny w pochyleniu!!! :icon_razz: Do jazdy po zakrętach musi być twardo i już!!! I takie monster ma zawieszenie, tyle że na równe drogi, a nie to coś co je naśladujePozdro Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 howk blade twarze - twardo i przyjemnie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Nie po prostu Ci wyklarowałem, że nie ma sensu robić takich dużych przeróbek, bo trzeba by wymienić połowe motocykla. A silnik zostaje ten sam!!! Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.