wieczny student Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 tylko że to ural jest :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 nie jeździłem na tym silniku, jest nówka - nigdy nie odpalany (od czasu do czasu przyłoze skrzynie i przekręce kopnikiem, żeby sie nie zastał)na czesci też nie sprzedaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 z tymi ruskimi mechanizmami to jest tak, że chyba lepiej kupic coś, co wiadomo że kiedyś działało... przymajmniej ma się pewność, że powinno ziałać dalej :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 z tymi ruskimi mechanizmami to jest tak, że chyba lepiej kupic coś, co wiadomo że kiedyś działało... przymajmniej ma się pewność, że powinno ziałać dalej :twisted: Jeździłęś kiedys na nowym silniku :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 nie rozumiem, czemu pytasz :). jeżdże na motorze (silniku) z 1970, po remncie przeprowadzonym jakieś 20 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 cóż jeśli coś kupujesz jako całość to inna sprawa -tak jak Twój silnik, ale spróbuj kupić same części i silnik złożyć. Pewnie Ci się uda, ale zanim to nastąpi a silnik zacznie działać to dwa razy osiwiejesz i 3 wyłysiejesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 ten nowy silnik ma taka kopresje że sie sam dziwie, a jeździłem na niejednym rusku wiec wiem co mówie "kfazimotor" - masz racje kupujac cały silnik oszczedzasz czas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 oszczędzasz czas a nie zawsze pieniądze.Choć czasami niedotarte silniki dla początkujących są tragedią :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gothcrust Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 No dobrze, a czy moglibyscie rzucic danymi, kto w małopolsce robi ( i jedst godzien zaufania) szlify cylindrów, rozwiercanie, wały, wyważanie etc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.