Budzik-WGR Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 LOL Adik widze ze nie zdajesz sobie sprawy:D Dobra dolicz sobie 15 kilo wiecej;] plus 3x wieksza moc ;]plus 3 razy wiekszy moment obrotowy;]teraz siądź przy*eb okolo 100 razy ze sprzegla albo przycisnij iwcej manete;]i zacznie ci spadać lancuch potem bedą sie giąc zawiasy(bo w simsonie tlyko z tylu silnika) i tak po kolei ;] Cool Cool Dibo jeden madry przemyslal to wszystko a nie jak reszta Podniecili sie duzą mocą!Trzeba myslec rowniez o bezpieczenstwie i innych waznych rzeczach! Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Adik nie wiem gdzie Ty kupujesz ramy od Simsonów za 1000zł bo ja więcej niz 200zł bym nie dał... BTW. Nie wiem jak Ty tymi 2suwami jezdzisz bez strzałow ze sprzegla, bo ja bym nie wyrobil :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 heh.. no to sobie wez MZ ETZ 250 i zobaczymy co Ci da strzal ze sprzegla (g**no)! A w takim sprzecie jak simek z silnikiem MZ to bynajmniej glupota to robic.. A co do tego ile za rame.. to ja nie mowilem o ramie tylko o calym moto.. Za 200 to sobie mozesz kupic rame ale bez papierow.. chyba ze znajdziesz jakiegos lamera co nie bedzie mial pojecia po ile simki chodza.. :) PS. po co strzelac sprzeglem skoro moto ma wystarczajaco mocy no chyba zeby wejsc bokiem albo poderwac na kolo ale to dla sima za duze wyzwanie nawet z seryjnym silnikiem, bo rama (w szczegolnosci mocowanie silnika) podda sie prawie odrazu z 12konnym silnikiem ale nie mocowanie glowki ramy o czym zapomnialem napisac w pierwszym poscie. :? Chodzilo mi o to ze rama sie nie rozsypie od normalnej jazdy. Jesli chodzi i moc i moment sam w sobie to rama tez powinna wytrzymac ale na garowanie juz sie nie nadaje.. O tym takze zapomnialem napisac w pierwszym poscie bo sie spieszylem :-x pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 Ja kupilem calego simona na papierze za 200 :] Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 PS. po co strzelac sprzeglem skoro moto ma wystarczajaco mocy no chyba zeby wejsc bokiem albo poderwac na kolo Jezeli chodzi o teren to strzał ze sprzegła to podsawa jazdy. Nawet w duzych pojemnościch tego sie używa. W szosówkach, żeby 600ccm do pionu postawić też bez strzłu ze sprzęgła nie da rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Tyle ze konstrukcja ramy na to pozwala a tu akurat za cholery sie tego nie powinno robic.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 31 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2006 EnduroMax - Kuzyn kupił Simsona S51N za 300zł bo koleś nie wiedział ile to warte...wyregulował go i jeździ bez problemu. A co do przekładania silnika to moim zdaniem lepiej kupić po prostu większy motocykl, a nie kombinować bo Simson nie jest stworzony do szybkiej jazdy...to jest motorower :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.