szymon.c Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Mam stary tłumnik i chciałbym go przerobić. Wyczytałem ża w zależności od wydechu motoor róznie chodzi . Może wiecie coś więcej o tym!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoPe Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Nie polecam kombinowania z tłumikiem bez naprawdę solidnej wiedzy na temat silników 2-suwowych. Efektem jest albo spadek mocy, albo wzrost zużycia paliwa. MZ miała naprawdę dobrych inżynierów od dwusuwów i nie da się ich poprawić stosując metody typu "młotek, piłka do metalu, spawarka i dobre chęci", bo to się po prostu nie uda... Jedyne co można zrobić to wypolerować wszystkie kanały i rurę wydechową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2003 Racja , racja .. Nie dawno było o tłumikach , jak chcesz to poszukaj :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon.c Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2003 Moja 250 idzie 140 na normalnym tłumniku ale bym chciał żeby szła tak jak 250 czyli żeby obrucił się zegar wtedy byłl bym pełen satysfakcji!- niedawno kupiłem jakiś tłumnik nowy za 130 zł i mam ten stary i dlatego się pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Wrzyscy co chca przerobic silnik aby uzyskac mocy: najpierw ostrzezenie, wiecej mocy = ktrotsza trwalosc silnika i zespolow, wklad finansowy i czasu, kilka przeczytancyh ksiazek, dobrych narzedzi oraz brak znajomosci z podworkowymi "specami". wiec zaczynamy, najpierw tszeba doprowadzic silnik do stanu jakiego producent chcial, tzn dostajemy plan silnika i porownujemy czy w naszym jest tak samo. usuwamy niedokladnosci wylewow. Wtedy jedziemy do tlumika, miejac dane na jakich obrotach nasz silnik otrzymuje najwieksza moc, ile stopni wydech otwarty, obliczamy dlugosc wydechu. wtedy oblliczamy naj bardziej skuteczny sposob na spowodowanie kasowania sie fal dzwiekowych aby jak najskuteczniej wyciagnac resztki spalin z cylindra. zrobiac to do gznika suwamy gdzie musimy zmienic iglice aby nie zatrzec silnika ktory teraz ma wieksze zapotrzebowanie na paliwo, jak za slaba mieszanka:zartarcie, dlatego jak w plastikach wymieniaja rurry na bardziej przeplywow to i tez w gazniku poprawiaja. no itd itd, nie jest to latwa sprawa i napewno sie nie oplaca. mozna oczywiscie zrobic jak ci znawcy i momentalnie dodac mocy ale na jak dlugo? jak chcesz jezdzic niezawodnie doprowadz motor do stanu jakiego producent chcial go. pozatym MZ byl jeden z pionerow w wyprodukowaniu najbardziej nowoczesnych i skutecznych wydechow, po nich Suzuki i Yamaha dostali technologie od Ernesta Degnera. MZ ma ladna prace na orginalnych wydechach, ciche, jak sie jedzie wogle nie slyszec a to jest wygodne. pozatym 140km dla mz jest za durzo! moja tez zamknie licznik ale wiecej niz 120 na ten motor jest po pierwsze smiercia dla silnika, oraz prowadzacego, nie jest to motor na taka predkosc bo jest za letki. tez czym szybciej chcesz jechac to potrzeba o wiele wiecej mocy bo opor powietrza jest zbyt wielki na ten motor. zamiast sie bawic przerabiajac motorki ktore i tak nie beda o wiele szybciejsze lepeij kupic wiekszego. jak lubisz "ryzo palow" to kup i bedziesz smigal. nie bede sie wypowiadal na ich temat po poprostu ich nienawidze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 WLASNIE!!!!Ja mam przerobiona mz ale tak jak kiwigips uwazam ze ten moto niejest na taki speed bo poprostu silnik pojedzie a rama zostanie.... jak ona juz ci tyle smiga to starczy nie lepiej miec leprza dynamike ktora powoduje to ze jestesmy lepsi od tych w samochodach? pamietaj ze unas niema miejsca na taki speed szczegulnie na mz ktora raczej nie nadaje sie do skladania w zakrety z taka predkoscia a jesli chodzi o tlomik to mozesz kupic taki ala sport albo sprowadzic orginalny sport do mz z niemiec www.tkmreacing.de czy cos takiego albo wszystkie informacje co do tlomikow do dwusuwow znajdziesz w 10/2002 ŚMnara!! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Strona powyrzej dana przez YAGO jest dokladniej : http://www.tkm-racing.com/ Racja YAGO, etka napewno nie zrobiona na wykladanie przy 140, i nawet na prostej bym powiedzial ze jest niestabilna arz strach, szczegolonie na naszych pieknych dorgoach! :lol: no i jest o wiele lepij miec przyspieszenie bo jak chcesz wyprzedzic tira to cieszko bez dobrego przyspieszenia, przeczytaj o zebatkach co bylo napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bOreK Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 a nie lepiej jest kupic sportowy tlumik w sklepie???? u mnie wlasnie taki jest za 160 zl :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.