Bari Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Ma ktos informacje na temat docierania sportowych cylindrow ? Hehe bo wlasnie zalozylem Polini sport 70 i boje sie ze go zatre :oops: :D Dociera sie je tak samo jak seryjne ? Moze macie juz docieranie tego cylindra za soba ? Mile widziane porady :P Pozdro PS. wiem wiem ze juz bylo troche tematow o docieraniu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 To jest temat o mechanice więc przeniosłem do mechaniki. Jeżlei to aluminiowy cylinder na nicasilu a on chyba taki jest to go sie nie dociera. Pierwsze 50 km w miare spokojnie i potem już normalnie. Jezeli na zwykłej tuleji to szukaj tematu o docieraniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 To jest temat o mechanice więc przeniosłem do mechaniki. Jeżlei to aluminiowy cylinder na nicasilu a on chyba taki jest to go sie nie dociera. Pierwsze 50 km w miare spokojnie i potem już normalnie. Jezeli na zwykłej tuleji to szukaj tematu o docieraniu Można wiedzieć od kiedy to sie nikasilu nie dociera? Każdy nowy cylinder trzeba dotrzeć chociażby ze względu na tłok i pierścienie - one chyba nie są z nikasilu... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 JA mam cylinder 70 am6 minerali zamontowany i zostało mi polecone żeby pzrzez pierwsze 1000 km oprucz dozownika dodatkowo dolewać oleju do baku narazie przejechalem z 200 km na tym cylindzre i wszystko ok tylko ze kopci ale to wina duzej ilości oleju ale zato się nie zatrze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Z tego co wyczytalem w instrukcji to pisalo ze przez 500 km jezdzic do 3/4 gazu ;) Hmm czy to czasem nie za malo i nie za drastycznie ?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Hehe bo wlasnie zalozylem Polini sport 70 i boje sie ze go zatre Embarassed Jasne Ty założyles 8) Można wiedzieć od kiedy to sie nikasilu nie dociera? Jak nie wiedziales to od dzis wiesz;]Na nikasilu przejezdza sie do 70 km spokojniejszej jazdy dla ulozonia sie pierscieni i uszczelek(jezeli silnik jest chlodzony cieczą) A potem ogien ;]pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Strzalek_t napisał: To jest temat o mechanice więc przeniosłem do mechaniki.Jeżlei to aluminiowy cylinder na nicasilu a on chyba taki jest to go sie nie dociera. Pierwsze 50 km w miare spokojnie i potem już normalnie.Jezeli na zwykłej tuleji to szukaj tematu o docieraniu Można wiedzieć od kiedy to sie nikasilu nie dociera? Każdy nowy cylinder trzeba dotrzeć chociażby ze względu na tłok i pierścienie - one chyba nie są z nikasilu... Od zawsze. Crosówki u zawodników na jednym tłoku chodza 10 godzin wiec kiedy ma go dotrzeć. Zapalasz motocykl, chodzi 15 min spokojnie. Jeżdzisz 20 min spokojnie i to wszytstko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Z tego co zdążyłem zauważyć to to nie jest silnik od crossa który na jednym tłoku chodzi max 10godz. To jest skuter który na tym tłoku i cylindrze przejedzie 10 tys. kilometrów i więcej... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Z tego co zdążyłem zauważyć to to nie jest silnik od crossa który na jednym tłoku chodzi max 10godz. To jest skuter który na tym tłoku i cylindrze przejedzie 10 tys. kilometrów i więcej... Zasada jest taka sama ale skoro wiesz lepiej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badyl Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Nie no sorry, zwracam honor. Nie wymądrzam się wiecej i posłucham mądrzejszych... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 ja mam cylinderek 80 AM6 w HM-ie już po jakimś tam przebiegu,ale nie iwem jakim. Ciężko stwierdzić jakie podjąć kroki, i czy w ogóle coś robić.Jak silnik chodzi na niskich obrotach , takich już że prawie gaśnie to zaczyna byc słychać pierścień jak stuka, ale jak minmalnie zwieksze obroty o git jest.strasznie mnie to denerwuje...tylko czy opłaca się tłok zmieniać...djąłem głowice, mówie może próg się zrobił, ale gładź jest bdb, komprecha 11,8Mpa.Nie iwem czy coś z tym robić,wypowiedzcie się Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Hmm ta to nie czasem lozysko igielkowe na wale ci "Stuka" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 To nie pierscienie tylko sworzeń i górne igiełkowe lozysko masz do wymian majster;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 hmm nie wziąłem tego pod uwagę... Majster;)ale wg mnie jak by to sworzeń wyrobiny był to w całym zakresie obr. by srukało,ale wydaje mi się że to ierścień trzepocze,bo wiem jak to słychać...(każdy kto miał simsona z polskim tłokiem wie co to dzwoniace pierścienie:P:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 hmm nie wziąłem tego pod uwagę... Majster;)ale wg mnie jak by to sworzeń wyrobiny był to w całym zakresie obr. by srukało,ale wydaje mi się że to ierścień trzepocze,bo wiem jak to słychać...(każdy kto miał simsona z polskim tłokiem wie co to dzwoniace pierścienie:PTe lożysko slychać wlaśnie na wolnych obrotach, wyżej ten dzwiek ustepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.