Piotrek89 Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Jak usunąć zacieki na lakierze bez śladów??w ogóle czy sie tak da :?: :P moze bardzo drobny papier ścierny :?: jak uważacie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 sprubuj papierem wodnym 2000 a na kaniec wypoleruj pastom polerską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Dokładnie tak jak radzi vmax Najpierw delikatnie zeszlifuj papierem wodnym 2000 pamietając, żeby używać dużo wody. Potem przepoleruj pastą TEMPO. Przetestowane na mojej Virago. Nie widać śladów po zaciekach :P Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 papier 2000 na mokro, jesli cos poczujesz uslyszysz pod papierem przeplucz woda, potem Farecla G3 maszynowo wg instrukcji, na koniec wosk tempo do nablyszczenia, pozdr. maverick gsm 694 150 895www.moto-art.prv.pllakierowanie motocykli/pracownia aerografuPodkowa Lesna/Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c00l Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu. ale narobi kupe rys i bedzie sie potem meczyc przy polerowaniu a jak ktos sie niezna to jeszcze zetrze papierem lakier i co wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu. chcesz szlifowac lakier bezbarwny papierem 500?zreszta nie ma takiego ;) ale ogolnie nie udzielaj takich rad, pozdr. maverick gsm 694 150 895www.moto-art.prv.pllakierowanie motocykli/pracownia aerografuPodkowa Lesna/Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu. chcesz szlifowac lakier bezbarwny papierem 500?zreszta nie ma takiego ;) ale ogolnie nie udzielaj takich rad, pozdr. maverick gsm 694 150 895www.moto-art.prv.pllakierowanie motocykli/pracownia aerografuPodkowa Lesna/Warszawa Nie widziałeś papieru 500 :?: Znaczy mało widzaiłeś. Zapytaj na Prymasa Tysiąclecia w CSV (lakiery RM, materiały Siastrip) a potem dopiero możesz gadac bzdury że takiego papieru niema.Nie wiesz-nie mów.To proste. Tak sie składa że pracuje z lakiernikami i dokładnie wiem jak i czym robić a to że ktoś zajmuje się aerografem nie znaczy że wie wszystko i najlepiej.Powinienes jeszcze Panie "wszystko wiedzący" uprzedzic kolegów że najpierw muszą dokładnie wysuszyc zacieki bo przy wycinaniu będą się mazać.Jak chcesz możesz zapieprzać "2000" od początku do końca. Twoja sprawa. [ Dopisane: Środa Styczeń 25, 2006 12:20 pm ][ ale narobi kupe rys i bedzie sie potem meczyc przy polerowaniu a jak ktos sie niezna to jeszcze zetrze papierem lakier i co wtedyJak sie ktos nie zna i ma "drewniane łapy" to niech tego sam nie robi. Przeczytaj raz jeszcze co napisałem (tzn.w jakiej kolejności stosować papier) to zrozumiesz dlaczego nie narobi sie rys. Zresztą róbcie jak chcecie, bo to Wasz kłopot. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maverik Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 co do papieru 500 moze i istnieje, ja sie z nim nie spotkalem, zazwyczaj sa stopniowane co 200 do 1200 potem 1500 i 2000 i 2500, moze inna firma, natomiast nie wmowisz mi ze jedna warstwe lakieru bezbarwnego powinno sie zaczynac od 500, jedno machniecie za duzo i docierasz do bazy, chyba ze ktos tego lakieru polozyl naprawde duzo, czyt. grubo albo wiecej jak jedna warstwe, zreszta 1szy raz sie spotykam z czyms o czym mowisz, zwlaszcza ze nikt zazwyczaj do tego celu nie uzywa nawet 1200, poprostu jest ryzyko zrobienia glebokich rys, co do suszenia to niech to ktos dobrze zrozumie, bo bardziej chodzi o utwardzenie lakieru niz suszenie p.s. nie zajmuje sie tylko aerografem.. lakierowaniem zajmuje sie juz ok 2 lata :?: p.s.s. u mnie malo praktykowane bo zrobilem w zyciu moze 3 zacieki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 u mnie malo praktykowane bo zrobilem w zyciu moze 3 zacieki :notworthy: I to sie nazywa fachowiec :notworthy: :lapagora: Jeśli ktoś przesadzi i zleje wszystko klarem tak że powstają zacieki, to zanczy że warstwa jest gruba i przy delikatnym i precyzyjnym szlifowaniu (nie w ręku tylko koreczkiem i płatkiem szlifierskim) raczej nie dotrze do bazy. U nas stosowane sa nastepujące papiery: 60, 80, 100, 120,(sporadycznie 150) 180, 200, 220, (sporadycznie 240 i 280) 320, 400, 500, 800, 1000, 1200, 1500, 2000. pzdr Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 hehe -jestem w temaciedzisiaj usowalem ich ok 5ciu:)w firmie procedura jest nastepujaca:-1200-ok2000-polerkai zrobione :notworthy: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c00l Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 avalon popieram dobrze muwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.