Skocz do zawartości

Jak usunąć zacieki na lakierze bez śladów??


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak jak radzi vmax Najpierw delikatnie zeszlifuj papierem wodnym 2000 pamietając, żeby używać dużo wody. Potem przepoleruj pastą TEMPO.

Przetestowane na mojej Virago. Nie widać śladów po zaciekach :P

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papier 2000 na mokro, jesli cos poczujesz uslyszysz pod papierem przeplucz woda, potem Farecla G3 maszynowo wg instrukcji, na koniec wosk tempo do nablyszczenia, pozdr.

 

maverick gsm 694 150 895

www.moto-art.prv.pl

lakierowanie motocykli/pracownia aerografu

Podkowa Lesna/Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru

np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru  

np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu.

ale narobi kupe rys i bedzie sie potem meczyc przy polerowaniu a jak ktos sie niezna to jeszcze zetrze papierem lakier i co wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru  

np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu.

 

chcesz szlifowac lakier bezbarwny papierem 500?zreszta nie ma takiego ;) ale ogolnie nie udzielaj takich rad, pozdr.

 

maverick gsm 694 150 895

www.moto-art.prv.pl

lakierowanie motocykli/pracownia aerografu

Podkowa Lesna/Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinanie zacieków i brudów radzę rozpocząć od grubszego papieru  

np. 500-800. Potem 1000-1500 i na sam koniec dopiero 2000. Jak zaciek jest spory to zanim zeszlifujesz go papierem 2000 szlag Cie trafi i starcisz kupę czasu.

 

chcesz szlifowac lakier bezbarwny papierem 500?zreszta nie ma takiego ;) ale ogolnie nie udzielaj takich rad, pozdr.

 

maverick gsm 694 150 895

www.moto-art.prv.pl

lakierowanie motocykli/pracownia aerografu

Podkowa Lesna/Warszawa

 

Nie widziałeś papieru 500 :?: Znaczy mało widzaiłeś. Zapytaj na Prymasa Tysiąclecia w CSV (lakiery RM, materiały Siastrip) a potem dopiero możesz gadac bzdury że takiego papieru niema.Nie wiesz-nie mów.To proste.

Tak sie składa że pracuje z lakiernikami i dokładnie wiem jak i czym robić a to że ktoś zajmuje się aerografem nie znaczy że wie wszystko i najlepiej.

Powinienes jeszcze Panie "wszystko wiedzący" uprzedzic kolegów że najpierw muszą dokładnie wysuszyc zacieki bo przy wycinaniu będą się mazać.

Jak chcesz możesz zapieprzać "2000" od początku do końca. Twoja sprawa.

 

[ Dopisane: Środa Styczeń 25, 2006 12:20 pm ]

[  ale narobi kupe rys i bedzie sie potem meczyc przy polerowaniu a jak ktos sie niezna to jeszcze zetrze papierem lakier i co wtedy

Jak sie ktos nie zna i ma "drewniane łapy" to niech tego sam nie robi.

 

Przeczytaj raz jeszcze co napisałem (tzn.w jakiej kolejności stosować papier) to zrozumiesz dlaczego nie narobi sie rys.

 

 

Zresztą róbcie jak chcecie, bo to Wasz kłopot.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do papieru 500 moze i istnieje, ja sie z nim nie spotkalem, zazwyczaj sa stopniowane co 200 do 1200 potem 1500 i 2000 i 2500, moze inna firma, natomiast nie wmowisz mi ze jedna warstwe lakieru bezbarwnego powinno sie zaczynac od 500, jedno machniecie za duzo i docierasz do bazy, chyba ze ktos tego lakieru polozyl naprawde duzo, czyt. grubo albo wiecej jak jedna warstwe, zreszta 1szy raz sie spotykam z czyms o czym mowisz, zwlaszcza ze nikt zazwyczaj do tego celu nie uzywa nawet 1200, poprostu jest ryzyko zrobienia glebokich rys, co do suszenia to niech to ktos dobrze zrozumie, bo bardziej chodzi o utwardzenie lakieru niz suszenie

 

p.s. nie zajmuje sie tylko aerografem.. lakierowaniem zajmuje sie juz ok 2 lata :?:

p.s.s. u mnie malo praktykowane bo zrobilem w zyciu moze 3 zacieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  u mnie malo praktykowane bo zrobilem w zyciu moze 3 zacieki  :notworthy:

 

I to sie nazywa fachowiec :notworthy: :lapagora:

 

Jeśli ktoś przesadzi i zleje wszystko klarem tak że powstają zacieki, to zanczy że warstwa jest gruba i przy delikatnym i precyzyjnym szlifowaniu (nie w ręku tylko koreczkiem i płatkiem szlifierskim) raczej nie dotrze do bazy.

U nas stosowane sa nastepujące papiery: 60, 80, 100, 120,(sporadycznie 150) 180, 200, 220, (sporadycznie 240 i 280) 320, 400, 500, 800, 1000, 1200, 1500, 2000.

 

pzdr

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe -jestem w temacie

dzisiaj usowalem ich ok 5ciu:)

w firmie procedura jest nastepujaca:

-1200

-ok2000

-polerka

i zrobione :notworthy:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...