Skocz do zawartości

Honda xlr 250 - opinie i porady


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! mój znajomek będzie sprzedawał Hondkę xlr250 z 93 roku - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81835262

sprzęt jest sprawdzony, bieżąco serwisowany.Tylko jest mały problem otóż nie idzie do niej dostać oryginalnej japońskiej uszczelki pod głowice, a zwykłą cały czas wydmuchuje i trzeba ją wymieniać co 2 tygodnie.Prosciłbym o opinie, porady, komentarze na temat motocykla najlepiej od użytkowników. a jeszcze zapomniałem dodać że na tym sprzęcie jeździłby 13 latek więc raczej po polach,lasach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehehe a jak enduroboy dzwonil sie pytac o tą Xlr'e to sprzedajacy powiedzial ze uszczelka super ale przy odpalaniu sie czasem poci. Mowil ze to normalne dla tego motocykla i kazdy tak ma lol :mrgreen: . Rafcio dobrze ze napisales- bedzie sie mozna targowac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie, jak dzwoniłem to koleś mi powiedział że to nic strasznego tylko się troszeczke poci głowica, ale że to nic nie przeszkadza i można jeźdżić. Dobrze wiedzieć, w czwartek jade oglądać i zobacze co w trawie piszczy. A co do tej uszczelki to jak myślicie gdzie jeszcze można taką dostać :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bankowo planowanie głowicy trzeba będzie zrobić. Nawet pięć setek odkształcenia powoduje wydmuchiwanie uszczelki.

Nie znam motocykla japońskiego gdzie normalne byłoby pocenie się i wywalanie uszczelek.

Dla pewności wart byłoby dać jeszcze cylinder do zabielenia przylgni pod uszczelkę. Nie trzeba heblować Bóg wie ile, tylko zabielić cylinder i głowicę.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności wart byłoby dać jeszcze cylinder do zabielenia przylgni pod uszczelkę. Nie trzeba heblować Bóg wie ile, tylko zabielić cylinder i głowicę.

Ile takie operacje mogą kosztować :?:

Bo w sumie jeżeli do piątku nikt jej nie kupi to pojade ją oglądać i jak będzie OK to wezme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny u nas na podwarszawskiej wsi są następujące:

- planowanie głowicy (zabielenie) 30-50 zł

- zabielenie cylindra 30 zł.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje ze ta uszczelka to poczatek klopotow ponoc w singlach a tymbardziej malych nie ma potrzeby planowac glowicy i cylindra mozliwe ze ta hona dostala ostro po dupie i na skutek przegrzania odksztalcila sie glowica lub cylinder a moze i 1 i 2 osobicie bym sie w to nie pchal.....

 

na allegro jest wiecej 250 KLX,KLR ,XL nie ma co sie napalac na ta XR-ke

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...