Pimpek Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam mam takie małe pytanie. Widzialem dwa typy magnet to wsk ja mam takie tzw pełne http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=81353157 podobno ukreca czop wału 8O a chcialbym zalozyc sobie lekkie bez wypełnień miedzy magnesami http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=81747186 i czy to prawda ze na lekkim magnecie WSK lepiej wkreca sie w obroty?? i jakie sa plusy i minusy obydwu magnet?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 i czy to prawda ze na lekkim magnecie WSK lepiej wkreca sie w obroty? Dokładnie!tzw pełne Moto ma lepszy górny zakres obrotów! wybór nalezy do Ciebie. Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 podobno ukreca czop wału Napewno jak masz sprawny wał t nic się nie stanie.Swoją drobą pełne jest bardziej wytrzymałe ;) , mniejsze ryzyko poluzowania magnesów. Ja jednak wybrał bym te bez wypełnień-obroty :PZ cięższym kołem moto wolniej schodzi z obrtówe i inaczej reaguje podczas zmiany obciążenia_wszystko :buttrock: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Z pelnym masz lepszy dol, z powycinanym gore obrotow.Nic w przyrodzie nie ginie, najwyzej zmienia wlasciciela ;) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.