_krisss Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Cześc wszystkimMam nadzieje że dobrze umieściłem post.Problem jaki napotkałem ździwił mnie i chciałbym rozwikłać go!Dzisiaj zamierzałem przeczyścic filtr powietrza w moim motorku(derbi Senda SR 50) i z racji tego że dziś jest niedziela i że sklepy są pozamekane pojechałem na CPN i chciałem tam kupić ,,olej do filtra''.Jednak że gośc na stacji nie mógł mnie zrozumieć i po krótkiej(nieudanej) próbie wytłumaczenia mu co to jest ten olej do filtra gośc zapytał sie do czego to mi a ja odparłem że do motoru. A on powiedział że do motoru to nie mająI tu moje pytanie czy nie ma różnicy pomiędzy olejem do filtra do samochodu a olejem filtra do motoru? Chciałbym to kupić jutro(w poniedziałem) i nie zamierzam się z tym problemem znów spotkać.Mam nadzieje że mnie zrozumieliście. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Chodzi Ci o olejek do konserwacji filtra którym sie go konserwuje ? Popytaj w dobrych sklepach motoryzacyjnych, powinni mieć takie rzeczy. A co do różnicy, to niewydaje mi sie aby jakieś były ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Chodzi Ci o olejek do konserwacji filtra którym sie go konserwuje ? Popytaj w dobrych sklepach motoryzacyjnych' date=' powinni mieć takie rzeczy. A co do różnicy, to niewydaje mi sie aby jakieś były ...[/quote'] Tak właśnie chodzi mi o olej do konserwacji filtra. Dzisiaj niestety sklepy były zamkniete, dlatego zajechałem na CPN. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 a tak zapytam jaki masz tam filtr ? (gabkowy papierowy siatkowy )jesli siatkowy to zwykly olej silnikowy lekko nawilzyc i gitara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Stycznia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 a tak zapytam jaki masz tam filtr ? (gabkowy papierowy siatkowy ) Przecież gdyby miał papierowy to by nie pisał o oliwieniu :roll: Co do oleju - różnice są w lepkości. Olej do filtrów po to jest olejem do filtrów, a nie np. do silnika czy skrzyni, ze dzięki odpowiednio dobranej lepkości optymalnie chroni filtr przed kurzem, wodą i innym paskudztwem, które mogłoby się przedostać z air-boxa dalej. Nie kombinuj, kup olej do filtrów. Półlitrowe opakowanie wystarczy Ci na 1 sezon co najmniej (a zwykle znacznie dłużej), a koszt to 35 zł. Jak nie ma w Twoim mieście to zamów gdzieś przez net. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Dzięki dominik za wyczerpującą opd.! I wszystkim tez dziękuje za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 jak juz zajechales na ten cpn i chciales poleciec po kosztach to mogles goscia zapytac o olej do zwyklej kosiarki bo ma klase lepkosci Sae30 a taka zalecana jest przez producentów gąbek PS. ale to jest hardcore i ostatecznosc, kupuj olej tak jak Dominik radził, a jak latasz w terenie to na dodatek kup olej specjalnie przeznaczony do off-roadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.