pawlo16 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Czy rozwiercał ktoś z was tą plombę co jest w gaźniku?? na innym forum czytałem ze simson będzie dużo lepiej wchodził na obroty i nawet trochę mniej palił? Czy to prawda?? Jak tak to jakim wiertłem lub czym to rozwiercić?? Piszcie co o tym wiecie, i czy warto to robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 eeee, co ty chcesz rozwiercać? :| fabrycznie gaźnik jest ustawiony w optymalnym położeniu więc lepiej nie będzie chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo16 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Na forum simsona bylo wszystko opisane, i pisalo ze jak sie to rozwierci to wtedy duzo szybciej wchodzi na obroty i mniej pali, pisali tez ze robiono te plomby dlatego ze na tamte lata simson byl za mocny i to byl taki ogranicznik. I wiekszoc osob mialo to porozwiercane nawet dawali fotki ale ja nie wiem czy to rozwiercac niech sie ktos wypowie co to robil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Pomyśl logicznie: jak motocykl może być mocniejszy i mniej palić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Nie ruszaj tej plommby. Zaplombowana jest tam śrubka od powietrza.I jeżeli zaczniesz się nią bawić to zesrasz cały gaźnik.Ja jak miałem sima to ktoś się własnie nią pobawił.naszczescie mechanik wiedzial jak to zrobic zeby bylo tak jak fabrycznie i simson znacznie lepiej chodzil. Więc lepiej jej nie ruszaj :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Nie ruszaj tej plommby. Zaplombowana jest tam śrubka od powietrza Dokładnie, pozatym tego sie nie rozwierca tylko wyciągą ( wydłubuje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Nic to nie daje ;) To polączenie jest od dyszy ssania :PNie od glownej i zciagniecie jej nic nie daje ,gdy masz normalny cylinder;]Sciągniecie tej plomby polancza dodatkowo dysze ssania gdyz powietrze jest zasysane ;) gdy rozwiercisz plombe bedzie dostawal troche wiecej paliwa co przy standardowym cylindze nic nie daje:Pwprost przeciwnie szodzi :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo16 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 ale ja nie mowie o tej plombie co jak sie ja wydlubie to jest srobka od powietrza. Ta plomba jest z tej strony jak sie zaklada gume od filtra i tam jest taka dziurka ja mam ja zaslepiona a niektory pisali ze jak sie to rozwierci to lepiej wchodzi na obroty i duzo osob to potweirdzalo ale zamkneli forum i nie moge sie nikogo spytac o szczegoly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allu Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Ja wyjąłem tą plombe w simie , gaznik 16n3/4 , dostaje wiecej powietrza , troszke lepiej wchodzi na obroty , ale pali tyle samo co wczesniej . :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo16 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 No wkoncu ktos co wie o co chodzi, a jak to wyjac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 To wyjmij to zobaczysz jak ci sie wkreci lepiej na obroty :laughing: :laughing: PO H..u to coś daje weście kolegi nie walujcie...ja to wyjolem cienkim srubokretem bo mialem taki korek plastikoy...odpalilem i wlozylem spowrotem i dalem troche kleju zeby sie dobze trzymalo bo mi to zaszkodzilo:P:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo16 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 aha to dam sobie spokoj, dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 sorki za ,,weście" i reszte bledow :oops: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 no to po co by robili taki kanał a potem go plombowali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo16 Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Zeby simson byl slabszy, na forum pisalo ze simson na tamte lata byl za mocny i dlatego sa te plomby ale z tego co widze to lipa a nie prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.