Skocz do zawartości

Zmiana zacisku hamulcowego!


enduroguy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie mam juz siły walczyć z moim zaciskiem (klamka jest twarda, a skutecznosc bardzo niska. Tłoczek nie jest przytarty bo bez wiekszego problemu moge go wpychac palcami :roll: ), dlatego postanowiłem porozglądać sie za nowym. Moja maszyna fabrycznie jest wyposazona w zacisk jednotloczkowy takze skutecznosc i tak rewelacyjna by nie byla. Planuje zalozyc zacisk dwutloczkowy. Na allegro jest tego sporo tylko nie wiem jak sie za to zabrac. Czy seryjna pompa normalnie obsluzy nowy zacisk? Na co zwrocic uwage przy zakupie, zeby nie musiec bawic sie w adaptery i tym podobne historie.

Z gory dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej przewod zmienic na stalowy oplot :?: skoro tloczek jest OK i pompa tloczy (moze brudy w pompie warto rozebrac i przemyc) to zacisk musi pracowac poprawnie :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT'tka ma bardzo zblizony zacisk i staje dęba a u mnie nie ma mowy o zblokowaniu kola na asfalcie BA! nawet na piasku ciezko je zatrzymac. A co konkretnie w pompie rozbierac, czym przemywac itp? Zacisk juz wyczyscilem takze jest napewno ok ale pompy nie dotykałem. Klocki mam mieciutkie do enduro ( u kolegi tak sie lepia do tarczy ze az piszcza :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak piszcza to sa chyba twarde ?? w pompie masz tylko tloczek ale sprawdz gumki na tloczku nie wiem jaka tam konstrukcja ale w ecie byla taka 1 felerna guma co szybko siadala a odpowiadala za tloczenie plynu wlasnie jak juz byla poszczerbiona to slabo hamowalo po wymianie bylo ok .Ale ja obstawiam na przewod hamuclowy ,jaki masz gumowy czy stalowy :?:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, napisałem ze nie chce szukac przyczyny zlej skutecznosci, tylko jestem zdecydowany na wymiane zacisku na 2-tloczkowy i mam pytanie czy seryjna pompa go obsluzy i na co zwracac uwage przy zakupie! Najlepiej jakbym nie musial stosowac adapterow bo nie mam pojecia gdzie ( i za ile :D )je dostac.

Pomoze ktos? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz zalane klocki nie nadaja sie do uzycia:!: my chcemy uchronic cie przed wydadtaki bo kto wie co za zacisk kupisz a moze klocki masz badziewne :?: ja po zastosowaniu klockow ferodo mialem spowalniacze nie hamulce a niy to markowe klocki teraz mam jakies szkopskie na S i sa OK

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam juz trzeci komplet klockow w tym motocyklu i dodam ze drugie zdarly sie jakos strasznie szybko i takze hamowaly beznadziejnie! Stoppie tym motocyklem nigdy nie zrobilem! Szczerze mowiac nie wiedzialem o tym ze raz zalane nie nadaja sie do uzycia, ale przy montowaniu tych nowych nie odpowietrzalem ukladu bo bylem niedawno po wymianie plynow takze ta opcje mozemy raczej wykrecic. SProbuje po weekendzie poczyscic pompe i zobaczymy co z tego bedzie. Szczerze mowiac to nawet nie mam jak sprawdzic skutecznosci bo moto w puzzle'ach jest, ale niedlugo sie zlozy :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...