M a D a F a K a Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Szukam konkretnych informacji na temat różnic w budowie R1 na rynek japoński, a R1 na rynek europejski bądż USA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Może trochę wiecej szczegółów? Mówisz o sprawach mechanicznych mam nadzieję, tylko powiedz co chcesz wiedzieć no i dlaczego, będzie łatwiej. Jakie roczniki itp. Jak nie tutaj, to zapraszam na PW. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Konkretnie to dotyczy R1 `00, a pytanie z zakresu części wymiennych (zamiennych). Czy są zmiany w lektronice sterującej? Czy są zmiany w fabrycznych nastawach gażników? Czy elementy eksploatacyjne są wymienne dla egzemplarzy przeznaczonych na rózne rynki? Czy są dokonane duże zmiany w wymiarach elementów wewnętrznych silnika?Ta wiedza przyda się nie tylko mnie ale i szerszemu gronu ludzi, zatem pozostanę przy forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.