Z3US Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Witam. Własnie poczta dostarczyła mi długo oczekiwane amortyzaory tylne z regulacją :) Ech co za wypas... Ale nie o tym mam zamiar tu pisać. Mianowicie pasuje w nich wymienić sprężyny. Zamówiłem już nowe, tylko niewiem jak rozebrać te amory. Powiedzcie mi krok po kroku co i jak trzeba z nimi robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Zeby wymienić sprężyne musisz ścisnąć tak amor, żeby te dwa plastiki (takie połówki) były luźne. Wtedy je wyciągacz i sprężyne można wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Haha, ale skoplikowane. A chciałbym się dowiedziec, czy w nich można wymienić olej i takie tam rzeczy ? P.S. Właśnie rozebrałem jednego :) Teraz mam przynajmniej dostęp do wszystkiego. Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 rozbiesz wlej olej i zloz spowrotem... warto zalozyc nowe simeringi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 rozbiesz wlej olej i zloz spowrotem... warto zalozyc nowe simeringiNiebardzo sie orientuje jak sie za to zabrać. Chyba trzeba cos wiercić, co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 eee...albo ja cos przeoczylem w temacie ale ja zrozumialem ze chodzi o amory od ety tylne,to ja niewidze mozliwosci wymiany oleju ani uszczelniaczy,one sa chyba nierozbieralne z tego co pamietam,no oczywiscie oprucz sprezyn...no chyba ze sie myle ale niesadze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BULLSON FOREVER Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 eee...albo ja cos przeoczylem w temacie ale ja zrozumialem ze chodzi o amory od ety tylne' date='to ja niewidze mozliwosci wymiany oleju ani uszczelniaczy,one sa chyba nierozbieralne z tego co pamietam,no oczywiscie oprucz sprezyn...no chyba ze sie myle ale niesadze...[/quote']sa rozbieralne-poszukaj w archiwum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOVIETVW Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 byc moze ale zaznaczylem ze moge sie mylic,az sam z ciekawosci zajze do swoich...pozdrowka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rider41 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Pewnie że są rozbieralne, trzeba tylko mieć specjalny klucz lub kombinować domowym sposobem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.