Skocz do zawartości

Nowy gaźnik do junaka


grabster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ale szykuje sie do założenia mechanicznego japońskiego

 

polecam taki ' date='mam i dziala (Mikuni 28, 3,5-4 na 100)

http://www.indianspage.host.sk/galeria/inn...ne/DSCN0111.JPG

 

a co do gaznikow Pegaz Junak/WSK to roznice sa 2:

-srednica gardzieli Junak 26 , WSK 24

-dysze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Joe ,

Twój link nie działa, a jestem tym bardzo zainteresowany, mógłbym prosić więcej szczegółow (np. jaki masz króciec, czy miałeś problemy z regulacją itp....) Czy ktoś jeszcze ma zastosowany podobny gaźnik?

 

 

A co do różnicy w gaźnikach Pegaz:

-GM24 U1, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHl 175

-GM24 U2, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w OSA 175

-GM24 U3, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHL 175 M11 (W)

-GM26 U1, średnica gardzieli 26mm, dysza 140 stosowany w JUNAK

-GM26 U3, średnica gardzieli 26mm, dysza 180 stosowany w WSK 175 i SHL M17 GAZELA

 

jeśli wkradł sie błąd to proszę o sprostowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

miss_diva, czytałem kiedyś Twoje posty na temat gaźnika Jikova w Junaku. Mam pytanko jak sprawuje Ci sie ten gażnik? Czy jest to ten gaźnik z króćcem tak jak w pegazie? Miałem założony taki gażnik- równe wolne obroty, palił bez gazu, ale brak reakcji na gaz, nie doszłem dlaczego tak sie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem gaznik Jikova od Jawki chyba TS (nie bardzo sie rozeznaje) - ten najbardziej nowoczesny - do niego mialem dorobiony kruciec. Mialem sporo klopotow w regulacji, ale jak juz sie wstrzelilem to Jasiu chodzil miodzio... tylko palil 5 literkow na 100 ;) potem zakupilem gaziora Jikov od starszej Jawki - kruciec idealnie pasowal do glowicy Janka, gardziel 26 mm (albo 27 - nie pamietam, ale raczej 26). Ustawilem go bez problemow, palil od kopa, chodzil fajnie, ale kat otwarcia przepustnicy jednak nie ten i moto przy predkosciach 60km/h mial jakby luke... poza tym tez duzo palil... tak wiec z 4 roznych gaznikow poskladalem jeden najlepszy Pegaz GM26U1 i na tym chodzi piknie :D 3,5 do 4,2 z pasazerka ;) Polecam jednak bardzo solidnie odrestaurowac Pegaza - zwrocic uwagae na luz przepustnicy!! Dysze i poziom paliwa w komorze plywaka tez bardzo istotny!! wiecej poczytasz na stronce Jacota ;)

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam założony gażnik z jawy TS z przerobionym mocowaniem.

 

http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=2164

 

Z regulacją nie miałem problemu.

Moto chodzi ok ale chyba musze wzbogacić miesznake- iglice mam opuszczoną na maksa. Wolne obroty super, ładnie sie wkręca, tylko nie zapala na ssaniu. Dysze zaczynając od głównej: 957540. Zużycia paliwa nie znam bo jeździłem troche ostro i bałem sie sprwadzić :oops: A co do Pegaza to masz racje że moto na nim najlepiej pracuje bez kombinowania i napewno sobie taki gaźniczek sprawie w bdb stanie. A nie wiesz ile mniej więcej kosztowała regeneracja Pegaza? Czy ktoś już regenerował?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mojego gaznika to prawdopodobnie pochodzi od jakiejs Yamahy,dysza 180 (na oko),krociec mam od Royala ale lepiej i predzej u tokarza idzie zrobic + wąż bezyno/olejo/cisnienio odporny,koszt ok 90zł,z regulacja nie bylo zadnych problemow,zalozylem ustawilem obroty i wszystko,poza tym silnik super sie na obroty wkreca no i jakosc wykonania (MADE IN JAPAN) iiiii duzy plus nie trzeba przelewac tylko sanie sie otwieraprzy zimnym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie taki gazior mialem :P ale klopoty mialem straszne zeby go ustawic:/ no i to spalanie.

Co do regeneracji to zobacz sobie ile kosztuja poszczegolne podzespoly u Skutera:

www.skuterdebica.hg.pl

Wazne jest tez czy przepustnica ma luzy w prowadnicy. jesli ma za duzy to dochodza koszty regeneracji (robi sie to zazwyczaj przez chromowanie powierzchni przepustnicy). ta zabawa juz tyci kosztuje. Mozna tez kupic przepustnice do gaziora od WSK ale ta ma za duzy "usmiech" - kat otwarcia wynosi 35 st a w Junaku powinno byc 30 - objawia sie to dziwnym gubieniem mocy przy predkosciach 60-70 km/h :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...