wueska Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Co do pegaza. To chyba nawet lepiej zakałdac nowocześnieszy typ;) sorry wielka gafa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Chodziło mi o te same częsci co sš w skuterze, Ja mam założony Jikov z Jawy TS, ale szykuje sie do założenia mechanicznego japońskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 wiesz co ... myślisz ze mnie naprawde obchodzi liczba postów. Co do pegaza. To chyba nawet lepiej zakałdac nowocześnieszy typ;) czy ja pisalem do ciebie....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 a do kogo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 ale szykuje sie do założenia mechanicznego japońskiego polecam taki ' date='mam i dziala (Mikuni 28, 3,5-4 na 100)http://www.indianspage.host.sk/galeria/inn...ne/DSCN0111.JPG a co do gaznikow Pegaz Junak/WSK to roznice sa 2:-srednica gardzieli Junak 26 , WSK 24-dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KEV Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 he he co jeden to lepsza wizja gaznika..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 11 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Joe , Twój link nie działa, a jestem tym bardzo zainteresowany, mógłbym prosić więcej szczegółow (np. jaki masz króciec, czy miałeś problemy z regulacją itp....) Czy ktoś jeszcze ma zastosowany podobny gaźnik? A co do różnicy w gaźnikach Pegaz:-GM24 U1, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHl 175-GM24 U2, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w OSA 175-GM24 U3, średnica gardzieli 24mm, dysza 180 stosowany w SHL 175 M11 (W)-GM26 U1, średnica gardzieli 26mm, dysza 140 stosowany w JUNAK-GM26 U3, średnica gardzieli 26mm, dysza 180 stosowany w WSK 175 i SHL M17 GAZELA jeśli wkradł sie błąd to proszę o sprostowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktor xvs Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Sprawdź taki namiar i ceny :CZĘŚCI DO MOTOCYKLI JUNAK0 602 78 44 15ul.Mokry Ług 19 W-wa Rembertów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 link dziala, tylko skopiuj go i wklej... nie wiem dlaczego nei dziala bezposrednie odwolanie - autor strony :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 miss_diva, czytałem kiedyś Twoje posty na temat gaźnika Jikova w Junaku. Mam pytanko jak sprawuje Ci sie ten gażnik? Czy jest to ten gaźnik z króćcem tak jak w pegazie? Miałem założony taki gażnik- równe wolne obroty, palił bez gazu, ale brak reakcji na gaz, nie doszłem dlaczego tak sie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 mialem gaznik Jikova od Jawki chyba TS (nie bardzo sie rozeznaje) - ten najbardziej nowoczesny - do niego mialem dorobiony kruciec. Mialem sporo klopotow w regulacji, ale jak juz sie wstrzelilem to Jasiu chodzil miodzio... tylko palil 5 literkow na 100 ;) potem zakupilem gaziora Jikov od starszej Jawki - kruciec idealnie pasowal do glowicy Janka, gardziel 26 mm (albo 27 - nie pamietam, ale raczej 26). Ustawilem go bez problemow, palil od kopa, chodzil fajnie, ale kat otwarcia przepustnicy jednak nie ten i moto przy predkosciach 60km/h mial jakby luke... poza tym tez duzo palil... tak wiec z 4 roznych gaznikow poskladalem jeden najlepszy Pegaz GM26U1 i na tym chodzi piknie :D 3,5 do 4,2 z pasazerka ;) Polecam jednak bardzo solidnie odrestaurowac Pegaza - zwrocic uwagae na luz przepustnicy!! Dysze i poziom paliwa w komorze plywaka tez bardzo istotny!! wiecej poczytasz na stronce Jacota ;) Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Aktualnie mam założony gażnik z jawy TS z przerobionym mocowaniem. http://forum.motocyklistow.pl/album_page.p...php?pic_id=2164 Z regulacją nie miałem problemu.Moto chodzi ok ale chyba musze wzbogacić miesznake- iglice mam opuszczoną na maksa. Wolne obroty super, ładnie sie wkręca, tylko nie zapala na ssaniu. Dysze zaczynając od głównej: 957540. Zużycia paliwa nie znam bo jeździłem troche ostro i bałem sie sprwadzić :oops: A co do Pegaza to masz racje że moto na nim najlepiej pracuje bez kombinowania i napewno sobie taki gaźniczek sprawie w bdb stanie. A nie wiesz ile mniej więcej kosztowała regeneracja Pegaza? Czy ktoś już regenerował? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 co do mojego gaznika to prawdopodobnie pochodzi od jakiejs Yamahy,dysza 180 (na oko),krociec mam od Royala ale lepiej i predzej u tokarza idzie zrobic + wąż bezyno/olejo/cisnienio odporny,koszt ok 90zł,z regulacja nie bylo zadnych problemow,zalozylem ustawilem obroty i wszystko,poza tym silnik super sie na obroty wkreca no i jakosc wykonania (MADE IN JAPAN) iiiii duzy plus nie trzeba przelewac tylko sanie sie otwieraprzy zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miss_diva Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 no wlasnie taki gazior mialem :P ale klopoty mialem straszne zeby go ustawic:/ no i to spalanie.Co do regeneracji to zobacz sobie ile kosztuja poszczegolne podzespoly u Skutera:www.skuterdebica.hg.plWazne jest tez czy przepustnica ma luzy w prowadnicy. jesli ma za duzy to dochodza koszty regeneracji (robi sie to zazwyczaj przez chromowanie powierzchni przepustnicy). ta zabawa juz tyci kosztuje. Mozna tez kupic przepustnice do gaziora od WSK ale ta ma za duzy "usmiech" - kat otwarcia wynosi 35 st a w Junaku powinno byc 30 - objawia sie to dziwnym gubieniem mocy przy predkosciach 60-70 km/h :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomala Opublikowano 29 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2006 kolego wystarczy dowiedzieć się jaka jest średnica tego gażnika i sprawa załatwiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.