misiekts Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam! Dotychczas latalem na szosie, ostatni motocykl GS550. Niestety w tym roku mialem wypadek i narazie odstawiam szosowke na rzecz enduro (z kilku powaznych powodow). Jednak w tej dziedzinie jestem raczej zielony. Co bym chcial od enduro: Lekki teren, zadnych extremow itp tylko srednio wyzywanie sie po polach i utwardzonych drogach plus jazda po normalnych drogach. Pakowny (zapakowac sie na 3 dni np. i pojechac na jakis zlocik do 400km). Bardzo czesto bede jezdzil w parze z drugim enduro DR125 wiec Vmax nie jest tutaj tak wazny. Jednak czasem bede jezdzil sam wiec chcialo by sie odkrecic i przypomniec jak to fajnie mozna :buttrock: No i teraz szukam sprzeta. Rozgladam sie w sumie za dwiema pojemnosciami i markami: DR350 wiem ze uniwersalne i lepsze w terenie od wiekszych DR jednak obawiam sie ze nie podola kiedy przyjdzie czas ja zapakowac tobolami i pojechac pol Polski na zlot. DR600/650 tak wiem ze ciezkie i duze. Ale to wlasnie daje mi spokojne noce bez myslenia czy wszystko zapakuje i nie wymecze siebie ani silnika. XL/XR 600 tutaj jest troszke inaczej bo lepszy w terenie od DR ponoc zachowujac wlasciwosci trakcyjne na drodze. Jednak przy moim budzecie w gre wchodza duzo starsze roczniki niz w przypadku DR600/650 No i najwazniejsze budzet: mam zamiar wydac ok 4kzl (licze sie z tym ze moze byc potrzeba doliczenia 1kzl na rejestracje). Reszte kasy przeznaczam na ciuchy bo raz mnie uratowaly i nie mam zamiaru na nich oszczedzac. No wiec podpowiadajcie, krytykujcie, wiem ze bylo wiele razy przejzalem kilkadziesiat stron archiwum roznych i w ten sposob wytypowalem te trzy modele, teraz czas na wybor jednego. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 wez pod uwage rowniez Kawasaki KLR 650 z poczatku lat produkcji jego zalety to chlodzenie ciecza prosta budowa , mocny silnik 48 koni moto ciezke acz pakowne w USA typowe turystyczne enduro uzywane rowniez do dlugich wypadow ,palone na rozrusznik wiec odpada mordenga z kopaja tymbardziej jak moto zaladowane tabolami ,mala owiewka chroni przed wiatrem do ok 110 km/h ,po zalozeniu kostki mozna ladnie orac lasy i pola :buttrock:, ale ma tez wady ,ponoc nie sa zbyt zywotne ale opinie sa rozne jak kto dba tak ma , z tym ze za 4 tys to bedzie ciezko kupic nawet DR 600 w stanie nie do remontu , mysle ze min to 6 tys. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam. W tej cenie polecam Yamahe XTZ 660 Tenere np. tą: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79597602 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M132875http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79933204http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M139984 bardzo ładnatrochy musiałbyś doskładać http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M133315http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80736402http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80018994http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80807728http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80250788http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80492910http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80383680http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79580601http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79809413http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=80097954Sporo tego jest w czym wybierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gossy Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Przymierz sie do Suzuki DrBiga 800 - mocny, duzy, prosty w budowie i serwisie no i najwiekszy singielek w swojej klasie.Dla mnie fajny wyglad (zwlaszcza dziubek)Ogolnie moto bardziej do turystyki niz teren (patrz-masa), niestety nie ma maszyn uniwersalnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M133315 tu mi cos nie pasuje te wersje nadwozia byly robione od 95 a nie 94 :buttrock: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79763455 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Moim zdaniem najlepszym wyborem bedzie Honda Africa Twin. Nadaje sie na lesne drogi, duzy silnik (o jaki Ci chodzilo), da sie "cos" zabrac (jak na enduro to calekiem sporo) no i jest dos przyjemna do prowadzenia na asfalcie. Niestety 4kzl moze byc troche malym budzetem jak na ten sprzet :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79763455O co Ci wlaściwie chodzi?? :| Przecież to moto ani troche nie spełnia wymagań kolegi :buttrock: Ja przystaje przy mojej propozycji :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 marcel119 napisał: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79763455 O co Ci wlaściwie chodzi?? Neutral Przecież to moto ani troche nie spełnia wymagań kolegi Wink Ja przystaje przy mojej propozycji Wink Do tego jest bez dokumentów. Znam ten motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 marcel119 napisał: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79763455 O co Ci wlaściwie chodzi?? Neutral Przecież to moto ani troche nie spełnia wymagań kolegi Wink Ja przystaje przy mojej propozycji Wink Do tego jest bez dokumentów. Znam ten motocykl. sorki nie doczytałem do końca :oops: wiecie...hciałem zabłysnąć :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 8 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 kurcze dzieki za taki duzy odzew :buttrock: Wiekszosc z tych koni widzialem, co do XT to nie bralem go pod uwage, jakos ubzduralo mi sie ze jest do d... ze slaby, mulowaty i wogole nie nadaje sie ani na droge ani na pole. Z tego co udalo mi sie narazie znalezc (zaznaczam iz licze sie z dodatkowymi kosztami naprawy, podstawa dla mnie jest w tej chwili kupno konia i do wiosny po troche go wyszykowac, wiec napewno do budzetu dojdzie pare zlotych):zarejestrowane w polsce:DR600 '86 3300zl ( kupowany bez glowicy za 2500 + glowica uzywana kompletna 800zl)DR650 '86 3500zl wg wlasciciela stan db XL600R '86 4000zl stan tech db, wizualny masakra (podrapany strasznie i poobijany)XR600 '85 4000zl Do rejestracji czytaj sprowadzone lub nie rejestrowane:DR350 2200zl ! << podobno silnik na chodzie do wymiany tylko walek rozrzaduXL600 '87 3500zl w PolsceXL600RR 3000zl ebayDR650 '87 4200zl w Polsce XT jeszcze nie szukalem, czytam archiwum aby dowiedziec sie jak to z nim naprawde jest. co do 125 to znalazlem 2 DR125 do rejestracji za 3000zl z '97r. Ponoc stan db mozliwe to?? Jesli chodzi o Tenere i Afrike to juz za duzo plastiku w tym, szkoda by mi bylo. Podejscie mam takie ze jesli mnie to dostatecznie nie wciagnie to za rok gora dwa wracam do szosowek, jesli jednak mnie to wciagnie (a musze powiedziec ze jakis taki dreszczyk jest) to wtedy bede myslal o Africe, DR BIG i podobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 unikaj sprzetow niekompletnych bo zazwyczaj ten element co sie popsul to tylko poczatek a jesli wlasciciel twierdzi ze stan dobry to znaczy sie tragiczna kupa zlomu zapatrywaj sie raczej na 600 bo przeciez 15 konnej 125 nie zaladujesz tabolami plecaczkiem i nie polecisz w trase 500 km trzymajac ciagle 120km/h DR 650 z 86 :?: przeciez zaczeli je klepac ok 91 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Nie jestem specem w tych sprawach ale znalazłem fajnego Dominatora http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M129675 mysle ze te minimalne braki wyniosłyby gdzies 300 zł?DR350 2200zl ! << podobno silnik na chodzie do wymiany tylko walek rozrzadu Jak jest spierniczony wałek rozrzadu to ja bym sie osobiscie w to nie pakował bo to bardzo wazna rzecz i zapewne droga oraz trudno dostepna. :mrgreen:A moze kle 500?Na ebay.de chodza juz nawet po 700 euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 W takiej kwocie to ja bym kupował DR600 lub XL600 , akurat mam styczność z tymi dwoma modelami.XL posiadam sam, a DR ma Paweł (Data7) i dużo razem jeździmy.W trasie spisują się wzorowo, DR jest trochę większy i wydaje się że więcej jest miejsca na dwie osoby, jest też bardziej pakowny. Ja po założeniu kufra do XL-ki i bocznych sakiew, na miejsce pakowne też nie nażekam. Po dłuższej trasce we dwoje na XL czuć trochę brak miejsca, ale przeciaż to nie turystyk tylko endurak. Co do terenu to też nie można nażekać , oboje sobie radzimy, sprzęty mkną jak czołgi, pomału ale do przodu. :mrgreen: XL jest niższa i lżejsza co z tym idzie bardziej poręczna, w DR może przeszkadzać trochę jego wysokość i obszerny zbiornik ale Paweł też nie nażeka. Do masy trzeba się przyzwyczaić jak już ją opanujesz to jazda pozostaje tylko przyjemnością. Wiekszosc z tych koni widzialem, co do XT to nie bralem go pod uwage, jakos ubzduralo mi sie ze jest do d... ze slaby, mulowaty i wogole nie nadaje sie ani na droge ani na pole. Też oboje nie zwracaliśmy na XT-ki uwagi podczas kupna, nie mam pojęcia czemu ale podobne odczucia mam co TY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.