Skocz do zawartości

jakie enduro wybrac? zieony w temacie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Dotychczas latalem na szosie, ostatni motocykl GS550. Niestety w tym roku mialem wypadek i narazie odstawiam szosowke na rzecz enduro (z kilku powaznych powodow). Jednak w tej dziedzinie jestem raczej zielony.

 

Co bym chcial od enduro:

 

Lekki teren, zadnych extremow itp tylko srednio wyzywanie sie po polach i utwardzonych drogach plus jazda po normalnych drogach. Pakowny (zapakowac sie na 3 dni np. i pojechac na jakis zlocik do 400km). Bardzo czesto bede jezdzil w parze z drugim enduro DR125 wiec Vmax nie jest tutaj tak wazny. Jednak czasem bede jezdzil sam wiec chcialo by sie odkrecic i przypomniec jak to fajnie mozna :buttrock:

 

No i teraz szukam sprzeta. Rozgladam sie w sumie za dwiema pojemnosciami i markami:

 

DR350 wiem ze uniwersalne i lepsze w terenie od wiekszych DR jednak obawiam sie ze nie podola kiedy przyjdzie czas ja zapakowac tobolami i pojechac pol Polski na zlot.

 

DR600/650 tak wiem ze ciezkie i duze. Ale to wlasnie daje mi spokojne noce bez myslenia czy wszystko zapakuje i nie wymecze siebie ani silnika.

 

XL/XR 600 tutaj jest troszke inaczej bo lepszy w terenie od DR ponoc zachowujac wlasciwosci trakcyjne na drodze. Jednak przy moim budzecie w gre wchodza duzo starsze roczniki niz w przypadku DR600/650

 

No i najwazniejsze budzet: mam zamiar wydac ok 4kzl (licze sie z tym ze moze byc potrzeba doliczenia 1kzl na rejestracje). Reszte kasy przeznaczam na ciuchy bo raz mnie uratowaly i nie mam zamiaru na nich oszczedzac.

 

No wiec podpowiadajcie, krytykujcie, wiem ze bylo wiele razy przejzalem kilkadziesiat stron archiwum roznych i w ten sposob wytypowalem te trzy modele, teraz czas na wybor jednego.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach