Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chociaż juz sie witałem w powitalni, to jako nowy witam sie i tu :(

chciałbym wyposażyć się na sezon w jakiś motor.

Nie ukrywam, że najchętniej wsiadłbym na gsxr 750. Miałem juz okazję jezdzić RW. Uważam, że to ciekawy motorek - szybki(jak dla mnie), wygodny(jak dla mnie), tylko nieco przyciężki(jak dla mnie) ;)

Oczywiście nie wykluczam kupna sześćsetki(zx6r, cbrf3 też są fajne :P ), lecz z tego co widzę to gsxr 750 z rocznika 96, 97 kosztuje tyle samo lub niewiele więcej. Uważam, że jest to motor bardziej perspektywiczny, niż sześćsetki i wystarczy mi na dłużej niż jeden sezon.

W ogłoszeniach jestem na bieżąco :P i muszę przyznać, że te dwa gixery wygladają chyba nieźle:

:arrow: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79391905

:arrow: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M136313

Co sądzicie?

Wiem, że są to pierwsze modele SRAD; zastanawia mnie, czy nie cierpią one na choroby wieku dziecięcego :?:

Ma ktoś z Was doświadczenie z gixerami z tego właśnie roku?

A może ktoś z Was wie o jakimś dobrym do sprzedania(kolega kolegi może ma ;) ). Interesują mnie sprzęty bez dzwonów, lekki szlif przeboleję.

PS. szukajka mi nie pomogła, ale próbowałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Widze ze na samym poczatku i juz dobrze wybierasz.

SRAD jest motorkiem bardzo wytrzymalym na mocna jazde.Jezeli chcesz kupic motor juz na jakis czas to bierz 750 bo 600 z czasem moze wydac ci sie zaslaba.

Co do owych modeli to patrz tez na przebieg a maja one troszke przejechane.Tez mam gsx-r 750 i jestem zadowolony.

Oczywiscie polecam ten motor jezeli masz cos w glowie :P

Jak ci sie niepali to w wakacje bede sprzedawal swojego :P

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Widze ze na samym poczatku i juz dobrze wybierasz.

SRAD jest motorkiem bardzo wytrzymalym na mocna jazde.Jezeli chcesz kupic motor juz na jakis czas to bierz 750 bo 600 z czasem moze wydac ci sie zaslaba.

Co do owych modeli to patrz tez na przebieg a maja one troszke przejechane.Tez mam gsx-r 750 i jestem zadowolony.

Oczywiscie polecam ten motor jezeli masz cos w glowie ;)

Jak ci sie niepali to w wakacje bede sprzedawal swojego :P

:(

 

chciałbym pojedzić dłużej niż jeden sezon' date=' a obawiam się, że z szećsetki wyrosne :P dlatego też skłaniam się ku 750.

jeżeli to możliwe to napisz mi na pw coś więcej o swoim motorku - cena, przebieg, rok, extrasy, jakie dzwonki(jeśli jakieś były ;) ). Na zdjęciach wygląda miodzio.

Co do tych z ogłosenia, to faktycznie swoje juz przejechały. Zastanawia mnie czy taki przebieg nie przekresla używanych motorów? Często widze w ogłoszeniu sprzety z przebiegiem ponad 35tkm, czy to juz faktycznie bliżej niż dalej do końca :?:

Dodam, że RW którym miałem okazję jezdzić miał nalatane 50tkm, był w raczej kiepskim stanie, ale nigdy nie zawodził i dostarczał wiele frajdy.

 

 

 

 

zastanów sie na Fajerbladym mam takiego i jak by to ujac jestem zadowolony.. niezniszczalny, nieshimiacy, niezawodny i nie..samowicie szybki a na dodatek siedzi sie strasznie wygodnie

 

 

A tak, Blady jest fajny, siedziałem, macałem, ale nie jeździłem. Uważam, że to świetny sprzęt, bardzo charakterny, ale jak ja moge zrezygnować z Suzuki skoro przez ostatnie 4 lata jezdziłem tylko suzukami:

- gs- 500

- suzuki swift 1.3 8v

- suzuki swift GTi mk1

- suzuki swift GTi mk2

- suzuki swift GTi mk3

:lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak ja moge zrezygnować z Suzuki skoro przez ostatnie 4 lata jezdziłem tylko suzukami:

- gs- 500

- suzuki swift 1.3 8v

- suzuki swift GTi mk1

- suzuki swift GTi mk2

- suzuki swift GTi mk3

to zlam zla passe i bedzie tak: -cbr-900 -Accord 2.0 :P

Często widze w ogłoszeniu sprzety z przebiegiem ponad 35tkm' date=' czy to juz faktycznie bliżej niż dalej do końca[/quote'] roznie to bywa ' date='czasem nawet 35 tkm nie doczekaja i silnik do roboty [ wlasne doswiadczenie Thundercat'] :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba wyglądają całkiem stosunkowo, w SRADach niestety dosyć szybko wybijają się pierścienie przy pływających tarczach hamulcowych dzięki czemu tłuką, naprawa jest dośc kosztowna (tarcze są drogie) na Twoim miejscu zainteresowałbym się tym z Warszawy gdyż serwisuje go najprawdopodobniej mój kolega, którego wszystkim polecam (nie dałbym w łapy mojego motocykla byle komu) :(

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem.

Ta od Kędziora sprzedana!

T druga jest od handlarzy, którzy nie wiele moga powiedzieć na temat jej stanu. Znaczy się próbowali, ale poza tym, że "stan igła" i "ma troche pęknięta owiewkę" to nic nie powiedzieli :lol:

Jest może na forum ktoś z Poznania? Ta gsxrka stoi w Wągrowcu pod Poznaniem, jest może ktoś kto się zna i mieszka w okolicy Wągrowca i zadałby sobie trud pojechania i luknięcia na nią? Koszty paliwa zwrócę ofkorz :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest może na forum ktoś z Poznania? Ta gsxrka stoi w Wągrowcu pod Poznaniem' date=' jest może ktoś kto się zna i mieszka w okolicy Wągrowca i zadałby sobie trud pojechania i luknięcia na nią? Koszty paliwa zwrócę ofkorz ;)[/quote']

 

jestem z poznania i nawet mam SRADA 750 na sprzedaz :notworthy: ale jak chcesz to moge do wągrowca pojechac tylko ze chyba nie bede obiektywny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :buttrock:

Ja tez mam SRADa jest to super sprzet kupilem go w lutym i przejechalem ponad 10 tys i sprawuje sie super. Bylem 2 razy w gorach i powiem ze nawet mi sie wygodnie nim pokonuje wieksze odleglosci :crossy: A teraz chce go zamienic na SC 33 wiec przesle ci fotki na meila moze moj Ci sie spodoba :P

Jesli bedziesz mial jakies konkretne pytania odnosnie tego modelu to pisz jak bede wiedzial to napewno odpisze :P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, kolego gisxr nie mów że to wygodny motocykl, d..pa piecze po przejechaniu 200km a nadgarstki drętwieją po znacznie mniejszym przebiegu, to jest cholernie niewygodny,SPORTOWY motocykl.

Ale co za tym idzie jest niewyobrażalnie, fantastycznie (i kilka jeszcze innych przymiotników należało by dodać) dobrym (niewyeksploatowany).

To w jaki sposób potrafi pokonywać zakręty, oddawać moc i przyjemność z siebie właścicielowi, mogą powiedzieć tylko ci którzy go mieli lub mają (niestety już nie ja :cry: ).

Ten z allegro z tego co widze w dodatku ma najładniejsze barwy jakie SUZUKI wypuściło do tej pory - malowanie w pralkę jak to określił jeden z właścicieli.

Jeżeli ma sprawny silnik to śmiało możesz się brać z RRą do2000r. na torze na pewno polegnie :) .

Mój kolega mehanik zafascynowany Hondami był zły aż do czerwoności że nic nie może powiedzieć złego o nim gdy odbierałem go z przeglądu - bo przecież chcesz mieć stuki kup se Suzuki, a tu lipa ani stuków ani brania oleju ani nic innego.

(poza tym nie lubie Hondy :rolleyes2: )

 

Na pierwszy rocznik trzeba uważać bo były słabe korbowody ale wymieniali je w ramach gwarancji, także jeżeli jeździł do tej pory to powinien mieć to zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...