DiboS60 Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Moim skromnym zdaniem to masz zabardzo splanowaną glowice i tlok ci w nią napierd..la i tyle zadnego spalania stukowego tam nie ma;]Niby dlaczego stukowee by mialo by tak byc slychac a zwyklego nie jak to zwykle nastepuje pod wiekszym cisnieniem niz niby mailo by wystepowac tamte drugie bo ono by wystepowalo jak tlok juz schodzi na dul;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwek Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Ja wiem na czym polega spalanie stukowe. Troche czytalem na ten temat ale nigdzie nie wyczytalem o tym cisnieniu. Jestes pewien co do tego cisnienia?? Głowica to nie jest do tlok napier.. by caly czas a Takie "stukanie" slychac tylko na wysokich obrotach, na paliwie 95, na cieplym silniku. I jestem tego pewien. Tlok nie wali w glowice bo widac na cylindrze nawet jego GMP (chyba tak to sie pisalo).I jak zaczyna wg. spalanie stukowe to moto nagle sie muli ale nie tak do konca tylko nagle przestaje przyspieszac. Tzn to jest mniej wiecej tak. 10km/h; 30; 40; 60;70;75 i nagle 72-3 i ciagnie caly czas z ta predkoscia. [ Dopisane: 11-01-2006, 20:06 ]Ja wiem na czym polega spalanie stukowe. Troche czytalem na ten temat ale nigdzie nie wyczytalem o tym cisnieniu. Jestes pewien co do tego cisnienia?? Głowica to nie jest do tlok napier.. by caly czas a Takie "stukanie" slychac tylko na wysokich obrotach' date=' na paliwie 95, na cieplym silniku. I jestem tego pewien. Tlok nie wali w glowice bo widac na cylindrze nawet jego GMP (chyba tak to sie pisalo).I jak zaczyna wg. spalanie stukowe to moto nagle sie muli ale nie tak do konca tylko nagle przestaje przyspieszac. Tzn to jest mniej wiecej tak. 10km/h; 30; 40; 60;70;75 i nagle 72-3 i ciagnie caly czas z ta predkoscia.[/quote'] Na paliwie 98 moto jest wyraznie szybsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 12 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 prubowal ktos zalozyc w swoim simku stozkowy filtr powietrza "tuningowy" :lol: ? Daje cos ? Lepszy dzwiek? Nie przeszkadza w niczym moze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Ja Mialem...Hm jak nic nie zmienisz w gazniku(dysza) to po zalozeniu musisz mu troszke przykrecic powietrze bo sie moze przymulac...Mi dal nawt zaowazalnie wieksze obroty(gaznik od suzuki Ts) i ladny wygląd:PMinus taki ze musialem go czesto czyscic i np w jazde gdy pada deszcz tez sie zbytnio nienadawal:PAle sa tez okryte plastikiem i chyba tylko o 10 zl drozze;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 co do przerabiania gaznika to co dokladnie trzeba zrobic z dyszami (gaznik 16N3-4)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Mysle ze dac wiekszą typu 70-72;]A TEn cylinder Do ktorego zdjec wyzej dalem linki jest na sprzedaz;]Jak co tu jest Nr gg Nikiego pozdrawiam9366948 ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio900 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Ja tez sie zastanawialem nad kupnem takiego cylindra ale kazdy z was tu pisze cos innego i sam juz nie wiem co zrobic. Jezeli bym kupił to chcialbym kupić jakiś tanszy a te sa slabej jakosci a znowu te drozsze nie sa warte tej zabawy i tych pieniedzy zeby wkladac to w simka. Jeszcze sie dowiedzialem ze te cylindry na przykład z agmotu 70cmm i 60cmm maja inny rozstaw osi czy to moze być prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Jeszcze sie dowiedzialem ze te cylindry na przykład z agmotu 70cmm i 60cmm maja inny rozstaw osi czy to moze być prawda? Cylindry nie mają rozstawu osi tylko szpilek.To nieprawda.70ccm ma grubszą tuleje i bez przeróbek nie wejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andziafront Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 bez przeróbek nie wejdziekupilem nie dawno gaznik bing 21 mm bo mialem okazje :D i mam pytanko czy cylinder 70 ccm wejdzie bez problemu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 i mam pytanko czy cylinder 70 ccm wejdzie bez problemu PRzeciez strzalek napisal ze bez przerobek nie wejdzie. Trzeba roztoczyc kartery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 zabraknie 1,5 mm na scianke kartera zeby weszedl;]Mozna to roztoczyc Bądz bardziej mozolny ale sposob ktory mozna wykonac samemu to papier scierny i heja:PNaprawde to chodzi i nie ma problemu godzina-dwie roboty :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 13 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 ja sie chyba skusze na ta 70ccm:Dco0 dokladnie kupic?A wiec czy wystarczy cylinder + glowica 70ccm(oczywiscie tlok itd)gaznik bing ... lozyska na wal c3 ... wal wymienic? co jeszcze jest potrzebne.... a jak sie dokladie "rozwierca" te kartery ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek89 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Gaźnik bing, ale z większą dyszą niż mają dostępne w Polsce gaźniki, kosz sprzęgłowy od S70 i wał od s70. C3 to numer luzu łożysk na wał do wszystkich simsonów :D Polecam łożyska KOYO. biorąc ceny z Agmotu wyjdzie Cię to około 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Oczywiscie nie polecam w zadnym wypadku zmiany kosza sprzeglowego na S70 gdysz tracisz moment obrotowy ;) Moc jest tracona od razu z przelozenia pierwotnego na kosz;]Co Do walu 50 a 70 to hmm masz rozwiązanie optymalne(wieksze obroty Bardziej zwawy silnik szybszy moto Wal od S70-jest lzejszy i inaczej wazony) (Lepszy dul i lepszy moment obrotowy wal od S50) Jednak ja mialem Wal od s70 przy cylindze 60cmm i dosyc poządnie udalo mi sie wyciągnąć obroty natomias co do mocy przy dolnych partiach obrotow udalo mi sie zachowac takie jakie ma standardowy simson:) Co do dyszy hmm polecam 70-72 zupelnie wystarczy;]Jednak Musisz jeszcze dopracowac ten cylinder zeby naprawde zyskac zadowalające efekty :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 14 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 a glowica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.