Skocz do zawartości

KLX-Y ale te eRy


Rekomendowane odpowiedzi

Nietesty w ciężkim terenie to przeszkadza manewrować ze względu na wilekość i mase

 

Kwestia przyzwyczajenia, jak wsiadłem na DR600 to też zbiornik mi przeskadzał, bo jest większy od mojego a jednak się da jeżdzić.

Znam jeżdzących w terenie na Afrikach czy DR Bigach i też zbiorniki im nie przeszkadzają, a są krowiaste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem' date=' ze Strzałek też dosiada sofę. Taką samą zapychałem kilka miesięcy i spokojnie sobie ona w górach radziło (choć słabe toto, za to super wygodne). [/quote']

 

Słabe to sa orginalnie. Po przeczytaniu kilku Amerykańskich for internetowych i opisów co i jak poszedłem na warsztat - posiedziałem cały dzień + regulacje i teraz to zupełnie inny motocykl. Różnica w mocy jest odczuwalna ale najbardziej zmieniła sie reakcja na gaz. Jeszcze sie przy nim troszke pobawie wtedy opsize wszytko co i jak i jakie sa efekty.

A czy 300ccm jest dużo mocniejszesz Question

Wg danych 3 konie + napewno troche momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jako iz jestem posiadaczem KLXa 650 C (no niestety nie R) to moge powiedziec ze motorek jak za te pieniadze jest wysmienity. Mocy ma pod dostatkiem a w terenie mi osobiscie jego masa az tak nie przeszkadza. Dzisiaj wlasnie dosc ostro katowalem klxa wraz z kumplem na exc 525 i powiem szczerze ze dzieki swej masie klx wklejel sie lepiej i trzymal sie lepiej na prostej niz ktm (miejsce gdzie smigalismy to byla torfowa laka pokryta mokrym sniegiem) . Co do wchodzenia w luk ktory wyjezdzilismy czy tez krecenia boczkow to akurat tu lekkosc ktma przewazala poprostu klx klx zamiast krecic baczka rwal sie do przodu. W piatek szykuje nam sie wyprawa kolejna wiec wtedy wstawie fotki klxa w akcji.

Jak narazie mam to z dzisiaj (sory za kiepska jakosc ale robione tel kom.):

060104008eg.th.jpg

060104017dj.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tej stronce co podal KML jest KLR w terenowej akcji dobry film z tej stornki to Meteor 9 12 04 gosc ladnego cepa w drzewo zaliczyl :notworthy: tzn kierownica ;)

zbiorniczek ladny pewnie ze 30 L ma bo orginalny z KLR ma ze 25 i zastepuje odrazu oslony na chlodnice ktore to lubia sie lamac przy glebie :twisted: a nowe kosztuja jedynie 350 za sztuke :twisted: :twisted:

 

Asmodan ile wazy twoja kawa ?? w stanie suchym lub gotowym do jazdy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalogowo 174 kg gotowa do jazdy; ale to co zbedne to poodkrecalem wiec jakies pare kilo ubylo(bakaznik, kierunki, zmieniony blotnik tylni od kxa i chlapacz acerbis, podnozki pasazera, klakson i inne drobne pierdoly) a i oponki oryginalne (te enduro) sa ciezkie bardzo w poruwnaniu z mitasem co teraz zalozylem.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde duzo wazy czytalem gdzies ze wazy ok 150 gotowa do jazdy a ok 130 w stanie suchym to KLR wazy troszke wiecej od twojego KLX-a bo ok 190 gotowa do jazdy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 to wazy bez olejow paliwa plynu itp no i bez powietrza :twisted: , a 130 to wazy KLX 650 R gotowy do jazdy. Co do wagi wersji C to jest roznie podawana w zaleznosci od tego na jaki kraj wychodzila, w stanach montowali zawieszenie przednie od Rki czyli troche lzejsze, byly 2 rodzaje amora tylnego w C z regulacja odbicia oraz bez (mozna poznac po tym bocznym baniaczku), inne kierownice jedne mialy lekkie aluminiowe inne ciezkie stalowe,

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech roznie podaja ja w manualu mam 153 w stanie suchym a w dowodzie 175 (tylko nie wiem czy w dowodzie podaja stan gotowy do jazdy czy suchy )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech roznie podaja ja w manualu mam 153 w stanie suchym a w dowodzie 175 (tylko nie wiem czy w dowodzie podaja stan gotowy do jazdy czy suchy )

 

Proponuje zważyć. Często w firmach transportowych sa wagi samochodowe i mozna podjechac motocyklem i poprosić, żeby zważyli.

Ja akurat am kolego co handluje rybami i ma w miare dokładne wagi. Wazyłem u niego i teraz iwiem ile naprawde sprzety ważą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tej stronce co podal KML jest KLR w terenowej akcji dobry film z tej stornki to Meteor 9 12 04 gosc ladnego cepa w drzewo zaliczyl tzn kierownica

 

Nie wiem czemu ale ten plik Meteor 9 12 04 nie otwiera mi obrazu, komp widzi go tylko jako plik audio.

Jest tam więcej fajnych filmików gdzie chłopaki robią przeprawówkę przez lasy, jest kilka gleb ale filmiki udowadniają że ciężkim sprzętem da się polatać w terenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...