tomjawor1 Opublikowano 2 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 niezaprzeczam(irki)wtedy najlepiej we dwoje,jeden gniecie spręzyny a drugi montuje zabespieczenia itd. wtedy jest miejsze ryzyko ze ucieknie gdzies zabespieczenie. :idea: a płytki to prosta sprawa. no i trza miec dobry tez warsztacik. Bo niewyobrazam sobie w stodole takiej operracji jak zabespieczenie i ewentualnie spręzyna leci na stóg siana :roll: to tak tylko dla porównania :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 .A swoją kawą zx9 zrobiłem 50km na jeżdzie próbnej i szarpałem i gazowałem ale200km/h nieprzekraczałem,nawet biegi niewyskakują, 2ka tez ok. czyli niekupywałem kota w worku. A jak sie niemiało doczynienia to jak ze wszystkim,początki są zawsze cięzkie.Czyli rozumiem,jeden olej do kawy zx9 99rok???????? Laughinghehe.. nie no to musi byc prowokacja.. po pierwsze z CZ-ty na ZX9R czyli z ok. 20koni na ok 140... :? za to pozdrawiam... no i to ze "nawet biegi nie wyskakuja" to dobrze :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 teraz jak sie przyglądam na aksonometrychne rysunki z ćwierćwykrojami, to wspólny olej dla silnika i skrzyni ( dla większości motocykli ) jest oczywisty :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.