Soku11 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 WITAM!!Mam Yamahe DT 125 R 1990r. Mam pewien problem z gazem a wlasciwie z ustawieniem odpowiednich obrotow.... :-( W motocyklu nie dziala calkowicie elektryka a mianowicie nie laduje akumulatora (albo laduje tylko ze slabo bo co pewien czas - ok miesiac - slabna calkowicie kotrolki i musze ladowac; akumulator nowy) i niektore rzeczy - swiatla przednie i tylnie, postojowki sa pobierane tylko z instalacji a swiatla hamulca, kierunki z akumulatora. I wracajac do gazu to gdy motorek zapalam to musze dawac gazu i pozniej tez zeby nie zgasl. Linka ma regulacje przy kierownicy wiec sie i nia pobawilem lecz bezskutenie. Jak ustawie juz dobre obroty i przejade sie z raz to albo po pewnym czasie sie moto za bardzo wkreca albo znowu gasnie. A jak juz jakos fartem mi raz wyszlo ustawienie i chodzil sam na niskich obrotach to jak wlaczalem swiatla to obroty spadaly i musialem dac gazu zeby nie zgasl. Teraz w zime to mam jeszczse gorzej bo gaz mi nieraz calkowicie sie tak jakby blokuje i wtedy tylko pozostaje gasic moto i bawic sie linka (regulacje mam juz tak odkrecona ze czuje luz w raczce a po wlaczeniu caly czas mam moto wkrecony). Nie wiem czy ta linka sie moze gdzies zacinac czy co?? Jak sprawdzic skoro wiem ze linka nie zacina sie w raczce (chociaz kilkakrotne poruszenie manetka nieraz cos daje)?? Troche tego duzo ale... POZDRO :D Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 to se kurde sprawdz, w jakim stanie jest linka, czy sie nie przeciera (najczesciej własnie w rolgazie ) , najlepiej przesmaruj wszystko :D i jak dobierzesz sie do puszki, w której linka gazu sie "rozgałezia" w dwie linki to uwazaj , żeby nie przestawic pokretełka czyli naciagu obu linek - najlepiej od razu zdejmij pokrywkę od dozownika (lewa strona silnka) i zobacz jak to wygląda ( albo porób foty i wyslij mi na PW to podpowiem jak to ma wyglądać) wolne obroty ustawiaj na zapalonych swiatłach a jak dt nie chce trzymac przez dłuzszy czas równo wolnych obrotów to moze swiadczyc o tym, że tłoczek domaga sie wymiany Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 a jak dt nie chce trzymac przez dłuzszy czas równo wolnych obrotów to moze swiadczyc o tym' date=' że tłoczek domaga sie wymiany[/quote']Pozatym koledze chyba nie dziala system Y.V.P.S. z racji braku instalacji elektrycznej, a on tez ma bardzo duzy wplyw na prace silnika na wolnych obrotach (u mnie w KDX'ie na sypnietym zaworze ustawienie bylo praktycznie niemozliwe!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Moliwe Tez ze Dostaje gdziel lewe powietrze..gdy slinik chodzi na biegu jalowym bez obciązenia pobiera malo mieszanki jednak gdt ty pojezdzisz troche to na biegu simering moze przepuszczac albo gdzies usczelnienie na kruccu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Pozatym koledze chyba nie dziala system Y.V.P.S. z racji braku instalacji elektrycznej, a on tez ma bardzo duzy wplyw na prace silnika na wolnych obrotach (u mnie w KDX'ie na sypnietym zaworze ustawienie bylo praktycznie niemozliwe!)no ja przez jakis czas miałem odłączony zaworek, zamocowany "na sztywno" i nie było problemów z obrotami , ale silniczek był podpięty i działał (pózniej go chyba odłączyłem) tak w ogóle to zrób porządek z elektryką Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Tak tez myslalem ale chcialem sie upewnic czy najpierw zrobic instalacje. Tak wiec postaram sie wkrotce znalezc kogos od tej robity to mi moze jakos poradzi bo z ta instalacja jest cos naprawde WRONG :-D. A pozniej obacze czy jest tak samo z gazem, a moze sie poprawi i bedzie sie dalo wyregulowac... Pozyjemy zobaczymy. :P [ Dopisane: 31-12-2005, 14:56 ]P.S. Nie mam pojecia co to jest Y.V.P.S :oops: a linke juz przesmarowywalem :| Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 P.S. Nie mam pojecia co to jest Y.V.P.S To jest taki zawor wydechowy ktory wraz ze wzrostem obrotow otwiera okno wydechowe! POwoduje to mniej agresywna charakterystyke silnika (tzn wiecej mocy w niskim zakresie obrotow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.