[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 JEDNA Z KILKU SLABYCH STRON VN LADOWANIE ROZRZAD ITD KUPUJAC WIEDZIALEM CO KUPUJE ! ALTERNATOR I REGULATOR SPALONEKOSZT NAPRAWY COS OK. 100 ZL JUZ DZIALA TERAZ ROZRZAD POD KONIEC STYCZNIA Z USA BEDA SPREZYNY KOSZT 60 ZL ODBIERAM W LONDYNIE BO TANIEJ I JESZCZE KILKA CIEKAWOSTEK NA TEMAT TEGO MODELU NIE JESTEM ZWOLENNIKIEM PRZESZCZEPOW I POLSRODKOW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 Alternator i regulator za 100 zl??? :roll: Chyba jakies bajki opowiadasz. I nie bardzo rozumiem jaki sens ma ten watek? Internetowy pamietnik prowadzisz czy co? PS> caps lock Ci sie zacial! Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 JAK POTRAFISZ COS NAPRAWIC TO ZROB TO JA TAK ZROBILEM JAK NIE TO KUP W SERWISIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 JAK POTRAFISZ COS NAPRAWIC TO ZROB TO JA TAK ZROBILEM JAK NIE TO KUP W SERWISIE Oki, potrafisz zregenerować alternator, a regiel sam zrobiłeś czy na psie pieniądze kupiłeś - niech ci będzie. Ale proszę, wyłącz caps'a. Przyczytaj to: http://www.netykieta.prv.pl/ a szczególnie fragment:" nie pisz bez potrzeby dużymi literami, gdyż oznaczają one raczej krzyk i nie nadużywaj tego ".Jeśli będziesz się stosował do rzeczy tam napisanych, inny będą dla ciebie milsi. Jeśli już piszesz taki rzeczy to zacznij od początku. Tutaj (mechanika ogólna) głównie się pyta o radę, a nie pisze bloga. Jeśli chcesz o tym pogadać to zapraszam "przy piwie". Wiedzę że jesteś na forum od niedawna, dlatego radzę przez kilka dni poczytaj posty innych ludzi, wczuć się w klimat. Żeby nie było nieprzyjemnych sytuacji czy postów takich ja mój. Pozdro i do zobaczenia w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 SYTUACJA AWARYJNA PRZEPRASZAM [ Dopisane: 23-12-2005, 21:01 ]regler sam zrobilem alternator tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 regler sam zrobilem alternator tez z ciekawosci mozna zapytac jak? jakis schemacik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 tak to proste rozkladasz stare czesci na czynniki pierwsze mikrometr miernik ksiazka serwisowa sklep montaz i do tego troche zrozumienia i dobrej checi chce pomoc wlascicielom vn ale cos mi sie wydaje ze nie ten klimat 17lat w siodle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 tak to proste rozkladasz stare czesci na czynniki pierwsze mikrometr miernik ksiazka serwisowa sklep montaz i do tego troche zrozumienia i dobrej checi nic z tego nie qmam. po co rozkladac stare, jak jest spalone? jezeli TYLKO naprawiles regler wymieniajac np. mostek, a altek przewinales, to chyba sie nie zrozumielismy. sadzilem, ze zrobiles to od zera. takie patenty stosuje juz jakis czas, i nie jest to dla mnie zadna nowosc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 cewki alternatora nawinalem od nowa regler byl spalony wiec zrobilem nowy w oparciu o ksiazke serwisowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 cewki alternatora nawinalem od nowa regler byl spalony wiec zrobilem nowy w oparciu o ksiazke serwisowa teraz jasne, dzieki :) p.s. w zeszlym roku tez zrobilem regler, ale sie zbyt mocno grzal i balem sie jezdzic z nim. teraz mam nowy pomysl na wykonanie, moze zrealizuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 23 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 samo umiejscowienie jest dosc fatalne ale dalem wiekszy radiator regler sam w sobie ma wade fabryczna cofa napiecie tak mi sie wydaje dlatego pali alternator [ Dopisane: 23-12-2005, 23:13 ]dlatego zrobilem go po konsultacij z elektronikiem mam jego gwarancje ze to bedzie dzialac i narazie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 samo umiejscowienie jest dosc fatalne ale dalem wiekszy radiator regler sam w sobie ma wade fabryczna cofa napiecie tak mi sie wydaje dlatego pali alternator [ Dopisane: 23-12-2005, 23:13 ] dlatego zrobilem go po konsultacij z elektronikiem mam jego gwarancje ze to bedzie dzialac i narazie dziala pociagnijmy ten temat dalej (jezeli masz ochote). robie w elektronice okolo 10 lat. zaczynalem jako szczyl. ale nie qmam, jak cos moze cofac napiecie. palenie altka jest wtedy, gdy stabilizator reglera jest przepalony i zwiera faze altka do masy. moze o to Ci chodzilo? aha! mozesz zdradzic rabka tajemnicy, jak dziala Twoj regler? ja swoj wymyslilem tak: 1. prostownik2. stabilizator ad 1. zwykly trojfazowy mostek prostownicz (35A) z 3 faz ~ robi mi + i - bezposrednio idace na aku ad 2. uklad oparty na diodzie zenera 13V ( z regulacja napiecia poprzez dzielnik - potencjometr), ktora mierzy napiecie wyjsciowe + i - wychodzace z prostownika i w przypadku przekroczenia zadanego potencjometrem napiecia (np. 14.5V) powoduje zalaczenie 3 kluczy i zwarcie 3 faz do masy. trwa to ulamek sekundy, bo gdy juz sie zewra, napiecie wyjsciowe jest znowu ponizej 14.5V i nastepuje odlaczenie kluczy. uklad dzialal zajebiscie, ale mialem problemy z chlodzeniem mostka, dlatego sobie dalem spokuj. fabryczny mostek jest zalany w radiator, dlatego grzeje sie caly regler i wszystko jest ok. moj nowy pomysl:regulator impulsowy, oparty na prostowniku, a napiecie wyjsciowe bedzie zalaczane poprzez sterowany klucz. sterowanie bedzie odbywac sie tak, aby nie przekroczyc 14.5V na aku. uklad nie bedzie sie grzal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.