GeLu3 Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Zaraz po zakupie moto przy okazji innych czynności serwisowych wyregulowałem też poziom paliwa w gaźnikach. Podczas regulacji paliwo szło do gaźników nie przez pompe paliwa - ponieważ ktoś ją wcześniej wykręcił - tylko grawitacyjnie prosto z butelki. Teraz zamontowałem nową pompę podciśnieniową i nie wiem czy mam od nowa regulować poziomy paliwa (pompa, wydaje mi się podaje paliwo pod pewnym ciśniemiem, i być może wpływa to na podniesienie się poziomu paliwa w komorach - tu by mi się to zgadzało bo moto trochę kopci na czarno przy 2,3 przegazówce). A i jeszcze jedno: czy zbyt wysoki poziom pawiwa może być przyczyną wysokiego spalania?Z góry dzięki z ewentualne wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Jeszcze jakbys napisal o czym mowisz ( rok, marka i model moto ) byloby swietnie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Nie wiem czy ciśnienie z pompy może miec aż taki wpływ. Pamiętaj, że trzymając butelkę na pewnej wyskosci nad komorami pływakowymi, paliwo również było dostarczane pod pewnym ciśnieniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeLu3 Opublikowano 18 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2005 Mój sprzęt to Yamaha TDM850 z 98 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.