thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 panowie CHIALEM SIE WAS PORADZIC :? CHCE SOBE ZMIENIC FILTR POWIETRZA W SWOJEJ YAMIE.BYLEM WIEC W PEWNYM SKLEPIE MOTOCYKLOWYM Z MYSLA POSZUKANIA JAKIEGOS STOZKOWEGO FILTRA POWIETRZA.FACET W SKLEPIE MI POWIEDZIAL ZE MOZE ZAMOWIC MI FILTR OD MOJEJ YAMY ALE FABRYCZNY,ORGINALNY I MOWI ZE STOZKOWYCH DO TAKICH SPRZETOW JAK MOJ NIE MA.ALE JA WIDZIALEM NA STONCE ZE SA.WEJDZCIE TAM:http://www.dt80.de/I WYBIERZCIE "TEILE"CZY MOZE KTOS WIE GDZIE TAK FILTR MOZNA KUPIC ,ALBO INNY STOZKOWY I CZYM SIE KIEROWAC PRZY ZAKUPIE? CZY W ROLE WCHODZI TYLKO SREDNICA ???ZEBY GO PRZYPASOWAC DO MOJEJ YAMY??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Gdzie mozna zamowic-nie wiem.Jesli kupisz ten filtr to zamow od razu dysze gaznika o 10% "wieksza".Jest potrzebna do prawidlowego zestrojenia.Ale to jest napisane na tej stronie wiec moze to ´wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 no ja mam nadzieje ze jak kupie filtr to dozuca dyszke gratis :lol: w komplecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 przed chwila znalazlem w kemocie filtry stozkowe o takich srednicach:28, 35, 39, 42, 48, 52, 54 mm i teraz sie zastanawiam ktora bedzie dobra dla mnie??zaznacze ze mam dt 80 ccNa" www.dt80.de" ziomek do takiego sprzetu jak moj stosuje 35 mm filtr, a gardziel gaznika mikuni w dt 80 jest fi 22.CZy tak moze byc??????????? :!: :?: :!: :?: :!: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 zebym mial wczesniej filtr o przekroj u kołowym to bym pomierzyl.Ale w dt jest inaczej jak widac na obrazku.Az taki ciemniak nie jestem :)filtr fabryczny jest w stylu gabki zaklanej jakby" pokrywa" w pojemniku filtrowymchodzi mi czy bedzie dobrze jak zainstaluje filtr o srednicy wiekszej niz dolot powietrza do gaznika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 kurka nie udalo sie z tym zdjeciem :roll: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 odpada twoja koncepcja.Z checia bym tak zrobil ale nie ma miejsca.Musze dalej zalozyc filtr,to znaczy w pojemniku starego filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 odpada twoja koncepcja.Z checia bym tak zrobil ale nie ma miejsca.Musze dalej zalozyc filtr,to znaczy w pojemniku starego filtra To chcesz zalozyc filtr stozkowy i zamknac go w starej puszce filtra???? 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 TA PUSZKA TO NIE PUSZKA W SESIE ZAMKNIETA I SZCZELNA.POZA TYM WSTAWIAM TAM KRATKE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 WitamJak juz chcesz zmienic filtr to polecam ci sportowy filtr wlasnie do DT firmy Twin Air (sportowe filtry do crossow i enduro) jest on w ksztalcie fabrycznego filtru i kosztuje tyle samo lub taniej czyli okolo 60 zl. Lecz do tego musisz jeszcze doliczyc srodek do jego prania, czyszczenia okolo 20 zl i olej do smarowania go tez okolo 20 zl. ale to starcza na bardzo dlugo i naprawde polepsza osiagi. A co do dyczy to pozmianie tego filtra nie potrzebujesz jej zmieniac. Polecam tesz powiekszyc troche wlot powietrza do tej puszki.Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malina Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Ja znalazlem stożki w sklepie internetowym www.bielbike.com.pl Pozdrawiam. malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 panowie ten post juz nie jest wazny z pol rokuKupilem filtr firmy delo 35mmpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 No tak, Thors, ale inni od DT może się czegoś nauczą przy okazji :( Jak juz chcesz zmienic filtr to polecam ci sportowy filtr wlasnie do DT firmy Twin Air (sportowe filtry do crossow i enduro) jest on w ksztalcie fabrycznego filtru i kosztuje tyle samo lub taniej czyli okolo 60 zl. Lecz do tego musisz jeszcze doliczyc srodek do jego prania' date=' czyszczenia okolo 20 zl i olej do smarowania go tez okolo 20 zl. [/quote'] Dobrze mówisz!TwinAir robi świetne filtry z gąbki. Co jednak ważne, bo znam już kolesi, którzy dzięki nim zatarli motocukle. Przy dwusówie niezywkle ważne jest: 1. Umyć filter, niekoniecznie w specjalnym płynie, doskonale nadaje się np ciepła woda z Ludwikiem. Efekt błyskawiczny - piach idzie precz a filtr jest odtłuszczony. 2. Wysuszyć filrer do zera!!! Znam kolesi, którzy zakładali mokry filtr... I co się działo? Ano to, że silnik zasysał z niego wodę.. I co? I po silniku...3. Po wyschnięciu naoliwić filter poprzez naniesienie równej wartstwy oleju i nasączenie dokładne filtra. 4. Dokładnie wyżymać filter, ale tak, by go nie podrzeć. Jest to o tyle ważne, że zbyt nasączony oliwką filter będzie zarzucał olejem silnik co wydatnie wpłynie na jego osiągi. 5. Z mojego doświadczenia wyniika, że najlepiej jest zostawić naoliwiony filtr na noc i założyć dopiero przed jazdą. Przez te kilka godzin z filtra usununie się samoczynnie nadmiar oleju do samorowania. Z olejów polecam dwa - przede wszystkim doskonały Shell Advance (koszt około 25 zł za 1/2 litra, super gęsty) oraz Motul w podobnej cenie (jest jednak rzadszy i szybciej się go zużywa). Shell barwi filter na niebiesko, Motul na zielono. Poza tym zawsze dobrze mieć zapasowy filterek na podorędziu. Koszt za TwinAira to 55 zł, a pomaga, gdy pierwszy jest zamoczony, usyfiony itd. Pozdrawiamm endurzystów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.