Skocz do zawartości

filtr


thors
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

panowie

 

CHIALEM SIE WAS PORADZIC :?

 

CHCE SOBE ZMIENIC FILTR POWIETRZA W SWOJEJ YAMIE.

BYLEM WIEC W PEWNYM SKLEPIE MOTOCYKLOWYM Z MYSLA POSZUKANIA JAKIEGOS STOZKOWEGO FILTRA POWIETRZA.FACET W SKLEPIE MI POWIEDZIAL ZE MOZE ZAMOWIC MI FILTR OD MOJEJ YAMY ALE FABRYCZNY,ORGINALNY I MOWI ZE STOZKOWYCH DO TAKICH SPRZETOW JAK MOJ NIE MA.

ALE JA WIDZIALEM NA STONCE ZE SA.WEJDZCIE TAM:

http://www.dt80.de/

I WYBIERZCIE "TEILE"

CZY MOZE KTOS WIE GDZIE TAK FILTR MOZNA KUPIC ,ALBO INNY STOZKOWY I CZYM SIE KIEROWAC PRZY ZAKUPIE? CZY W ROLE WCHODZI TYLKO SREDNICA ???ZEBY GO PRZYPASOWAC DO MOJEJ YAMY???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mozna zamowic-nie wiem.Jesli kupisz ten filtr to zamow od razu dysze gaznika o 10% "wieksza".Jest potrzebna do prawidlowego zestrojenia.Ale to jest napisane na tej stronie wiec moze to ´wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwila znalazlem w kemocie filtry stozkowe o takich srednicach:

28, 35, 39, 42, 48, 52, 54 mm

 

i teraz sie zastanawiam ktora bedzie dobra dla mnie??zaznacze ze mam dt 80 cc

Na" www.dt80.de" ziomek do takiego sprzetu jak moj stosuje 35 mm filtr, a gardziel gaznika mikuni w dt 80 jest fi 22.CZy tak moze byc??????????? :!: :?: :!: :?: :!: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luffiorig.jpeg

 

zebym mial wczesniej filtr o przekroj u kołowym to bym pomierzyl.Ale w dt jest inaczej jak widac na obrazku.Az taki ciemniak nie jestem :)

filtr fabryczny jest w stylu gabki zaklanej jakby" pokrywa" w pojemniku filtrowym

chodzi mi czy bedzie dobrze jak zainstaluje filtr o srednicy wiekszej niz dolot powietrza do gaznika???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpada twoja koncepcja.

Z checia bym tak zrobil ale nie ma miejsca.Musze dalej zalozyc filtr,to znaczy w pojemniku starego filtra

 

To chcesz zalozyc filtr stozkowy i zamknac go w starej puszce filtra???? 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam

Jak juz chcesz zmienic filtr to polecam ci sportowy filtr wlasnie do DT firmy Twin Air (sportowe filtry do crossow i enduro) jest on w ksztalcie fabrycznego filtru i kosztuje tyle samo lub taniej czyli okolo 60 zl. Lecz do tego musisz jeszcze doliczyc srodek do jego prania, czyszczenia okolo 20 zl i olej do smarowania go tez okolo 20 zl. ale to starcza na bardzo dlugo i naprawde polepsza osiagi. A co do dyczy to pozmianie tego filtra nie potrzebujesz jej zmieniac. Polecam tesz powiekszyc troche wlot powietrza do tej puszki.

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No tak, Thors, ale inni od DT może się czegoś nauczą przy okazji :(

 

Jak juz chcesz zmienic filtr to polecam ci sportowy filtr wlasnie do DT firmy Twin Air (sportowe filtry do crossow i enduro) jest on w ksztalcie fabrycznego filtru i kosztuje tyle samo lub taniej czyli okolo 60 zl. Lecz do tego musisz jeszcze doliczyc srodek do jego prania' date=' czyszczenia okolo 20 zl i olej do smarowania go tez okolo 20 zl. [/quote']

 

Dobrze mówisz!

TwinAir robi świetne filtry z gąbki. Co jednak ważne, bo znam już kolesi, którzy dzięki nim zatarli motocukle.

Przy dwusówie niezywkle ważne jest:

1. Umyć filter, niekoniecznie w specjalnym płynie, doskonale nadaje się np ciepła woda z Ludwikiem. Efekt błyskawiczny - piach idzie precz a filtr jest odtłuszczony.

2. Wysuszyć filrer do zera!!! Znam kolesi, którzy zakładali mokry filtr... I co się działo? Ano to, że silnik zasysał z niego wodę.. I co? I po silniku...

3. Po wyschnięciu naoliwić filter poprzez naniesienie równej wartstwy oleju i nasączenie dokładne filtra.

4. Dokładnie wyżymać filter, ale tak, by go nie podrzeć. Jest to o tyle ważne, że zbyt nasączony oliwką filter będzie zarzucał olejem silnik co wydatnie wpłynie na jego osiągi.

5. Z mojego doświadczenia wyniika, że najlepiej jest zostawić naoliwiony filtr na noc i założyć dopiero przed jazdą. Przez te kilka godzin z filtra usununie się samoczynnie nadmiar oleju do samorowania.

Z olejów polecam dwa - przede wszystkim doskonały Shell Advance (koszt około 25 zł za 1/2 litra, super gęsty) oraz Motul w podobnej cenie (jest jednak rzadszy i szybciej się go zużywa). Shell barwi filter na niebiesko, Motul na zielono.

Poza tym zawsze dobrze mieć zapasowy filterek na podorędziu. Koszt za TwinAira to 55 zł, a pomaga, gdy pierwszy jest zamoczony, usyfiony itd.

Pozdrawiamm endurzystów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...