Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze jedno pytanie na tylnych amorkach mam regulacje 5 poziomow zeby niczego nie zepsuc w ktora strone krecic zeby byl sztywniejszy planuje troche pojezdzic z zona a ja nie waze malo 90 kg az wstyd sie przyznac.

Najprościej tłumacząc to przekręć ten dolny pierścień tak by ząbek wskoczył w miejsce gdzie pierściń jest najgrubszy (tzn. wycięcie najbardziej oddalone od sprężyny).

Chłopaki, którzy jeżdzą z żonami i tobołami na wyprawy motocyklowe powymieniali te tylne teleskopy na takie od MZ. Są trochę dłuższe i moto sie podnosi ale już nie dobija i są tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nadeszla pora na regulacje zaworow poprzedni wlasciciel zrobil tylko zerowy przeglad a ja widze ze sa lekko odbarwione tlumiki na sirodku kolanka sa okey instrukcja podaje 0,15 ssacy 0,20 wydechowy ja zrobie 0,10 0,15 moze ktos mi powie co oznacza to odbarwienie tlumikow pozdrawiam Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory ustaw zgodnie z serwisówką,za ciasne będą się wypalać,a za luźne tylko klepać.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja widze ze sa lekko odbarwione tlumiki na srodku

 

To znaczy ze zle dobrana jest mieszanka i jak dawal w palnik to mu sie wlasnie przebarwilo w srodku.

Dobrze ze kolanka normalne, ale wypadaloby sprawdzic sklad mieszanki i gaznik :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cos cienko chlopaki tematów juz nie macie,przeciez przy chinskim sprzecie zawsze jest cos do roboty ulepszenia jakies, ja jeszcze dzisiaj bylem na malym wypadzie 50 km i jutro tez jade trzeba korzystac poki jeszcze mozna dobra skora spodnie mam motocyklowe (policyjne) daja rade a teraz mele pytanie sprzeglo mi troche za wysoko bieze jak to wyregulowac by bylo w polowie pozdrawiam wszystkich PISZCIE DUZO przyda sie na wiosne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cos cienko chlopaki tematów juz nie macie (...)

 

No, nie są zbyt wylewni w zwierzeniach. :D

 

Normalnie. Takimi pokrętłami przy klamce. Trudno powiedzieć, bo mi akurat pasi takie właśnie "wysokie branie". Trochę za mocno skręciłem i mi teraz klamka strasznie ciężko cchodzi. Ale nie chce mi się już tego inaczej ustawiać.

Zwróć uwagę tylko by linka nie była zbyt mocno napięta przy naciśnięciu klami, bo ci pierdyknie.

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc chlopaki male zapytanko motocykl odpala dobrze ssanie rozrusznik tylko raz i chodzi ale zauwazylem ze rura wydechowa i kolanko prawe nagrzewa sie mocno a lewe jest ledwo cieple moge je spokojnie zlapac co jest grane oczywiscie to wszystko dzieje sie po zapaleniu motocykla,czyzby swieca bo jezeli by nie bylo iskry to ciezko by zapalal tak mysle pozdrawiam wszystkich Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zauwazylem ze rura wydechowa i kolanko prawe nagrzewa sie mocno a lewe jest ledwo cieple moge je spokojnie zlapac co jest grane

Powinny się nagrzewać jednakowo. Wymień świece a jak będzie tak samo to trzeba zaglądnąć do zaworów, czy są ustawione prawidłowo.

Jakiś wpływ też chyba ma synchronizacja gaźników ale nie wiem czy aż tak było by to odczuwalne w nagrzewaniu się wydechu.

Np w LIfanach z silnikiem V jedna rura zawsze się nagrzewa wolniej bo spaliny nie są rozprowadzane równomiernie ale kolanka nagrzewają się tak samo. Natomiast w rzędowych jednostkach nie powinno być różnicy temperatur na wydechu.

 

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Luca tak myslalem swiece juz mam instrukcja podaje NGK CR7HS,ale dostanie sie do zaworow chyba graniczy z cudem nie wiem jak sie do tego zabrac napewno trzeba sciagnac zbiornik napisz mi od czego zaczac co odkrecic najpierw i gdzie sa te sruby do odkrecenia dziadoskie :banghead: bo ogolnie budowa naszych motocykli jest chyba podobna dzieki za odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli budowa silnika jest podobna, to w pokrywie zaworów musisz mieć dwie śruby. Do wykręcenia musisz użyć klucza imbusowego. Ja odkręcałem pokrywę bez zdejmowania zbiornika. Jeśli będziesz musiał odkręcać, to w Romecie aby odkręcić zbiornik wystarczyło zdjąć przednie siodło. Zbiornik był przykręcony dwoma śrubami do ramy właśnie pod siodłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Leon wspominał, odkręcasz dwie śrubki trzymające zbiornik. Nie trzeba nawet demontować całkowicie zbiornika, wystarczy go trochę unieść i podstawić kawałkiem drewna lub czegoś innego.

Odkręcasz osłony boczne świec, regulator napięcia (u mnie przeszkadza) i odkręcasz dwie śrubki znajdujące się u góry pokrywy zaworów.

Zdejmujesz ostrożnie pokrywę tak by nie zniszczyć uszczelki i dostęp do zaworków jak marzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chlopaki te dwie sruby trzymajace przednie siedzenie gdzie sie znajduja,chyba trzeba sciagnac boczne pokrywy od filtra powietrza i akumulatora u mnie instrukcja podaje 0,15 0,20 luz na zaworach to chyba za duzo na motocykl chlodzony plynem jezeli chodzi o budowe to moto to wejdzcie na moj profil na naszej klasie tam sa zdjecia mojego moto Przemyslaw Gałązka Wałbrzych dzieki za zainteresowanie Przemek :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...