Luca Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 jeszcze jedno pytanie na tylnych amorkach mam regulacje 5 poziomow zeby niczego nie zepsuc w ktora strone krecic zeby byl sztywniejszy planuje troche pojezdzic z zona a ja nie waze malo 90 kg az wstyd sie przyznac. Najprościej tłumacząc to przekręć ten dolny pierścień tak by ząbek wskoczył w miejsce gdzie pierściń jest najgrubszy (tzn. wycięcie najbardziej oddalone od sprężyny). Chłopaki, którzy jeżdzą z żonami i tobołami na wyprawy motocyklowe powymieniali te tylne teleskopy na takie od MZ. Są trochę dłuższe i moto sie podnosi ale już nie dobija i są tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witam wyregulowalem teleskopy ale musialem je sciagnac bo nie posiadam klucza i w ruch poszla zaba ale poszlo i jest okey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 witam nadeszla pora na regulacje zaworow poprzedni wlasciciel zrobil tylko zerowy przeglad a ja widze ze sa lekko odbarwione tlumiki na sirodku kolanka sa okey instrukcja podaje 0,15 ssacy 0,20 wydechowy ja zrobie 0,10 0,15 moze ktos mi powie co oznacza to odbarwienie tlumikow pozdrawiam Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Zawory ustaw zgodnie z serwisówką,za ciasne będą się wypalać,a za luźne tylko klepać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 ja widze ze sa lekko odbarwione tlumiki na srodku To znaczy ze zle dobrana jest mieszanka i jak dawal w palnik to mu sie wlasnie przebarwilo w srodku. Dobrze ze kolanka normalne, ale wypadaloby sprawdzic sklad mieszanki i gaznik :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Albo właśnie ustawić zawory, bo te przebarwienia mogą również być tego właśnie efektem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 witam cos cienko chlopaki tematów juz nie macie,przeciez przy chinskim sprzecie zawsze jest cos do roboty ulepszenia jakies, ja jeszcze dzisiaj bylem na malym wypadzie 50 km i jutro tez jade trzeba korzystac poki jeszcze mozna dobra skora spodnie mam motocyklowe (policyjne) daja rade a teraz mele pytanie sprzeglo mi troche za wysoko bieze jak to wyregulowac by bylo w polowie pozdrawiam wszystkich PISZCIE DUZO przyda sie na wiosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) witam cos cienko chlopaki tematów juz nie macie (...) No, nie są zbyt wylewni w zwierzeniach. :D Normalnie. Takimi pokrętłami przy klamce. Trudno powiedzieć, bo mi akurat pasi takie właśnie "wysokie branie". Trochę za mocno skręciłem i mi teraz klamka strasznie ciężko cchodzi. Ale nie chce mi się już tego inaczej ustawiać. Zwróć uwagę tylko by linka nie była zbyt mocno napięta przy naciśnięciu klami, bo ci pierdyknie. Edytowane 30 Listopada 2009 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam cos cienko chlopaki tematów juz nie macie... Jak wszystko działa to o czym tu pisać? Linkę odrobinę popuść na tej regulacji przy klamce, co wspominał Lefthandy i powinno być git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Czesc chlopaki male zapytanko motocykl odpala dobrze ssanie rozrusznik tylko raz i chodzi ale zauwazylem ze rura wydechowa i kolanko prawe nagrzewa sie mocno a lewe jest ledwo cieple moge je spokojnie zlapac co jest grane oczywiscie to wszystko dzieje sie po zapaleniu motocykla,czyzby swieca bo jezeli by nie bylo iskry to ciezko by zapalal tak mysle pozdrawiam wszystkich Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) ale zauwazylem ze rura wydechowa i kolanko prawe nagrzewa sie mocno a lewe jest ledwo cieple moge je spokojnie zlapac co jest grane Powinny się nagrzewać jednakowo. Wymień świece a jak będzie tak samo to trzeba zaglądnąć do zaworów, czy są ustawione prawidłowo. Jakiś wpływ też chyba ma synchronizacja gaźników ale nie wiem czy aż tak było by to odczuwalne w nagrzewaniu się wydechu. Np w LIfanach z silnikiem V jedna rura zawsze się nagrzewa wolniej bo spaliny nie są rozprowadzane równomiernie ale kolanka nagrzewają się tak samo. Natomiast w rzędowych jednostkach nie powinno być różnicy temperatur na wydechu. Edytowane 7 Grudnia 2009 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 dzieki Luca tak myslalem swiece juz mam instrukcja podaje NGK CR7HS,ale dostanie sie do zaworow chyba graniczy z cudem nie wiem jak sie do tego zabrac napewno trzeba sciagnac zbiornik napisz mi od czego zaczac co odkrecic najpierw i gdzie sa te sruby do odkrecenia dziadoskie :banghead: bo ogolnie budowa naszych motocykli jest chyba podobna dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon7112 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Jeśli budowa silnika jest podobna, to w pokrywie zaworów musisz mieć dwie śruby. Do wykręcenia musisz użyć klucza imbusowego. Ja odkręcałem pokrywę bez zdejmowania zbiornika. Jeśli będziesz musiał odkręcać, to w Romecie aby odkręcić zbiornik wystarczyło zdjąć przednie siodło. Zbiornik był przykręcony dwoma śrubami do ramy właśnie pod siodłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Tak jak Leon wspominał, odkręcasz dwie śrubki trzymające zbiornik. Nie trzeba nawet demontować całkowicie zbiornika, wystarczy go trochę unieść i podstawić kawałkiem drewna lub czegoś innego. Odkręcasz osłony boczne świec, regulator napięcia (u mnie przeszkadza) i odkręcasz dwie śrubki znajdujące się u góry pokrywy zaworów. Zdejmujesz ostrożnie pokrywę tak by nie zniszczyć uszczelki i dostęp do zaworków jak marzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memolek Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam chlopaki te dwie sruby trzymajace przednie siedzenie gdzie sie znajduja,chyba trzeba sciagnac boczne pokrywy od filtra powietrza i akumulatora u mnie instrukcja podaje 0,15 0,20 luz na zaworach to chyba za duzo na motocykl chlodzony plynem jezeli chodzi o budowe to moto to wejdzcie na moj profil na naszej klasie tam sa zdjecia mojego moto Przemyslaw Gałązka Wałbrzych dzieki za zainteresowanie Przemek :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.