Skocz do zawartości

JINLUN - Made in China


voti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma tez niestety kufrów, bo chcialam poczuc jak to jest jezdzic jak sie nic nie "telepie". Tylko ze teraz "za chiny" (sic!) nie jestem w stanie ich zalozyc, bo nijak zadna dziurka nie pasuje. Musze troche ponawiercac, ale jeszcze mi sie nie chcialo. :cool:

Jak to nie pasuje?

To moto ci się skurczyło, czy kufry? :banghead:

 

Świetne opisy zdjęć, troche zboczone ale świetne :notworthy:

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie pasuje?

To moto ci się skurczyło, czy kufry? :banghead:

 

Wlasciwie to sama nie wiem. :cool:

A tak serio serio, to przy zdejmowaniu kufrow zauwazylam dopiero, ze one trzymaja sie tylko na bocznych srubkach. Natomiast na dole nie sa nijak przykrecone,a blaszki, do ktorych powinny byc, byly wygiete na dol. Zdjelam kufry, podciagnelam blaszki troche do gory, zeby byl mniej- wiecej kat 90 st. Czyli tak jak wedlug mnie powinno to wygladac. No ale jak je teraz polozylam to wlasnie zadna dziurka nie pasuje na swoje miejsce. Myslalam jeszcze zeby zdjac stelaze i "na imadle" sila je przekonac ze te kufry jednak tam wejda, ale nie moge zrozumiec idei przykrecania kieunkow do stelaza. :notworthy: Wiec albo zostaje stelaz, albo bede bez tylnich kierunkowskazow z tylu. :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasciwie to sama nie wiem. :wink:

A tak serio serio, to przy zdejmowaniu kufrow zauwazylam dopiero, ze one trzymaja sie tylko na bocznych srubkach. Natomiast na dole nie sa nijak przykrecone,a blaszki, do ktorych powinny byc, byly wygiete na dol. Zdjelam kufry, podciagnelam blaszki troche do gory, zeby byl mniej- wiecej kat 90 st. Czyli tak jak wedlug mnie powinno to wygladac. No ale jak je teraz polozylam to wlasnie zadna dziurka nie pasuje na swoje miejsce. Myslalam jeszcze zeby zdjac stelaze i "na imadle" sila je przekonac ze te kufry jednak tam wejda, ale nie moge zrozumiec idei przykrecania kieunkow do stelaza. :biggrin: Wiec albo zostaje stelaz, albo bede bez tylnich kierunkowskazow z tylu. :wink:

No to ktoś odstawił kaszane składając ten motocykl. Najprościej będzie jak wywiercisz nowe otworki w kufrach. Kup sobie uszczelki do podłożenia w miejscu skręcenia śrubami między kufer a ztelaż. Takie uszczelki dostaniesz w sklepie hydraulicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie chyba tak musze zrobic, tylko ze teraz to nie wiem, jak poprzyginac te rozne czesci, zeby przykrecic na wszystki cztery sruby, wtedy by sie lepiej trzymaly i moze nie telepaly tak. :flesje:

Normalnie kufry są właśnie przykręcone na te cztery śruby a nie na dwie tak jak ty miałaś. Nie dziwne, że się tak tłukły podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale teraz to jeszcze zamki poszly, pokrywy sie tluka... Nie wiem czy jest sens je znow zakladac. Tylko, ze one sie bardzo przydaja. Moze ktos jest w stanie mi polecic jakies niezle kufry- sakwy w przyzwoitej cenie? :biggrin: Bo moze juz ktos wymienial i wyprobowal jakies fajne. O ile bede umiala to zamontowac, bo przy tytch stelazach to nie wiem. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No i stało się pierwsza awaria za mną.

W niedzielę zrobiłem dwustukilometrową rundkę po naszych okolicach.

Nawet udało mi się zabrać Lucę w miejsca w których nie był.

A dziś podjeżdżam pod pracę i tuż przed samym parkingiem zerwała mi się linka od sprzęgła.

Na szczęście mam kolegę na którego w razie czegoś mogę liczyć oraz pracę z której mogę się zerwać na godzinkę. I to wystarczyło więc szybki demontaż zerwanej linki i odwiedziny okolicznych sklepów motoryzacyjnych. W czwartym odwiedzonym sklepie znalazłem linkę od Yamahy YZF-250 która wyglądała identycznie jak ta uszkodzona. Wymiana poszła bez żadnych problemów szybka regulacja i sprzęgło pracuje dużo lżej niż poprzednio. Wydaje mi się że ta zerwana linka musiała gdzieś obcierać wewnątrz pancerza przez co całe sprzęgło pracowało bardzo topornie i dlatego linka wytrzymała niecałe 2500km. Sama linka od Yamahy sprawia wrażenie znacznie lepiej wykonanej, tym też tłumaczę jej cenę która jest o około połowę większa niż cena oryginalnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. Ale teraz to jeszcze zamki poszly, pokrywy sie tluka... Nie wiem czy jest sens je znow zakladac. Tylko, ze one sie bardzo przydaja. Moze ktos jest w stanie mi polecic jakies niezle kufry- sakwy w przyzwoitej cenie? :D Bo moze juz ktos wymienial i wyprobowal jakies fajne. O ile bede umiala to zamontowac, bo przy tytch stelazach to nie wiem. :/

 

Poszukaj czegoś tutaj.

 

http://www.moto-akcesoria.pl/

 

http://www.tarbor.pl/

 

Skórzane sakwy pasują wszędzie i łatwo się je zakłada.

 

Świetne opisy zdjęć, troche zboczone ale świetne :D

 

No jak by były normalne to by były nie ciekawe.

 

 

Witam

No i stało się pierwsza awaria za mną.

 

Długo już go masz?

Edytowane przez Lefthandy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że ta zerwana linka musiała gdzieś obcierać wewnątrz pancerza przez co całe sprzęgło pracowało bardzo topornie i dlatego linka wytrzymała niecałe 2500km.

No jak ci wytrzymała tylko 2,5 tyś to faktycznie musiała gdzieś mocno ocierać i się przetarła.

Chińczyki zmałpowali konstrukcje moto z Suzuki Maraudera, silnik z Hondy CB 250 a linkę z Yamahy YZF, ciekawe połączenie :smile:

 

P.S.

W moim Chomiku w końcu udało mi się zamieścić fotki z opisem z wyprawy. http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Luca

Trzeba wejść do pliku WWS 2008.

Edytowane przez Luca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos jest w stanie mi polecic jakies niezle kufry- sakwy w przyzwoitej cenie?

 

jw - popatrz na ofertę moto-akcesoriów, sprzedają louisa. ten zaś ma stosunkowo tanią ofertę, na przykład pod własną marką, albo iron horse - zobaczysz na stronie. kumpel miał ich skórzane sakwy, malutkie bo ca 10l, ale wykonanie sprawiało wrażenie zupełnie przyzwoitego

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No i stało się pierwsza awaria za mną.

W niedzielę zrobiłem dwustukilometrową rundkę po naszych okolicach.

Nawet udało mi się zabrać Lucę w miejsca w których nie był.

A dziś podjeżdżam pod pracę i tuż przed samym parkingiem zerwała mi się linka od sprzęgła.

Na szczęście mam kolegę na którego w razie czegoś mogę liczyć oraz pracę z której mogę się zerwać na godzinkę. I to wystarczyło więc szybki demontaż zerwanej linki i odwiedziny okolicznych sklepów motoryzacyjnych. W czwartym odwiedzonym sklepie znalazłem linkę od Yamahy YZF-250 która wyglądała identycznie jak ta uszkodzona. Wymiana poszła bez żadnych problemów szybka regulacja i sprzęgło pracuje dużo lżej niż poprzednio. Wydaje mi się że ta zerwana linka musiała gdzieś obcierać wewnątrz pancerza przez co całe sprzęgło pracowało bardzo topornie i dlatego linka wytrzymała niecałe 2500km. Sama linka od Yamahy sprawia wrażenie znacznie lepiej wykonanej, tym też tłumaczę jej cenę która jest o około połowę większa niż cena oryginalnej.

Witaj, mialem takie same awarie linek, zostaly wymienione a zalane W-40.Zrobilem na nich tylko 2,000km w w pancerzach byla sypaca sie rdza linki w takim samym kolorze , to samo z linka do ssania i plastykowa manetka chodzila ciezko az sie zerwala, serwis wymienil mi na zasadzie gwarancji. Wydaje sie ze w czasie montazu z zasady daja takie sko0rodowane, gdyz jak pamietam jest to juz 6 przypadek,Pozalewaj linki szystkie W-40.Szerokioej drogi,pozdrowienia na trasie :flesje: :lalag:

 

Od września 2007.

Witam, mnie sie tez pokrywy tlukly, ale w rowki wkleilem 0,5mm uszczelki do okien szerokosci i mam spokoj zas co do zamkow dogiolem w zamku czesci blaszane(rygielki) a kufry skrecilem na podkladkach gumowych i ma spokoj z gudnieniem ich.Pozdrawiam szerokiej drogi zycze :smile: :buttrock:

 

No jak ci wytrzymała tylko 2,5 tyś to faktycznie musiała gdzieś mocno ocierać i się przetarła.

Chińczyki zmałpowali konstrukcje moto z Suzuki Maraudera, silnik z Hondy CB 250 a linkę z Yamahy YZF, ciekawe połączenie :biggrin:

 

P.S.

W moim Chomiku w końcu udało mi się zamieścić fotki z opisem z wyprawy. http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=Luca

Trzeba wejść do pliku WWS 2008.

Witaj, dzieki za piekna dokumentacje fotograficzna swoich wypraw, tak tryzmaj.Pozdrowienia na trasie, szerokiej drogi :crossy: :biggrin: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...