Skocz do zawartości

Kawasaki KX 80


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

TIJO napisał:

Dlaczego nie jazda , możecie mi to jakoś wytłumaczyc bo nie rozumiem.

 

Pewnie że się w ternie da jeździć na crossie,będziesz non stop mieszał biegami,często używał sprzęgłą(mowa o terenie las drzewa itp),tylko trzeba dobrego jeźdzca Very Happy  

 

To ciekawe czemu 50% zawodników startuję w enduro na cross'ach Wink . Ostatnio na motorbikeshow z Damianem Dymowskim rozmawiałem (chłopak w moim wieku ) i własnie jego YZ125 06' w trakcie przygotowywania do rajdow enduro stała to on mówi, że silnikowo nic nie modyfikują zeby zbierała z dołu itp. tylko po prostu żeby lepiej szła! A z zewnatrz nic niezmienione (oczywiscie lampy miała)

 

Dlatego, ze punkty do klasyfikacji zbiera sie na cros testach i extratestach a tam crosówka leoiej sobie radzi. Za to w terenie ejst troche gorzej ale jak dobry zawodnik to spuźnienia nie złapie.

KX i SX ma sterowanie wydechem więc mają jakis tam dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim :P

To mój pierwszy post na forum, mam nadzieje, że zagoszcze tutaj na dłużej :mrgreen:

 

W niedziele sprzedałem swój pierwszy motor - Kawasaki KX 80 z 1997r. ;)

Polecam wszystkim, świetny motorek, ja nie używałem go na torze, jezdziłem nim tylko po lasach z qmplem co ma quada, trzeba go wysoko kręcic, dół ma baaardzo slaby, ale jak wejdzie na odpowiedni zakres obrotów to jest pełen czad ;) Ja zaczynałem na nim jak miałem 160cm, to chyba był idealny wzrost, teraz mam 170cm i wydawał sie juz dla mnie za mały, miałem wersje z kołami 19' i 16' :crossy:

 

Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie za mały :P

Ja bardzo mało jezdziłem, nie mam terenów w okolicach domu, wymieniałem tylko zębatki i szprychy, bo sie zerwały z tyłu (8 szprych - 280zł !?), zebatki tanio ok 70zł za komplet, palił chooolernie dużo, cały bak potrafiłem wyjezdzic przez 30-40min ostrego pałowania, ogólnie polecam jeśli ktoś umie dobrze jezdzic i bedzie ten motor uzywał na torze - do lasu lepiej hard enduro ;)

 

Bardzo tanio znalazłes, ja swój z 1997r, gdzie uszczelniacze do wymiany, tłok , łańcuch do wymiany i tylna oponka niezle zdarta oddałem za 3400zł ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TwisterZG mysle ze maly, ja mam 187 i troche moja CR-ka moglaby byc wieksza...

Kurcze mam dylemat i przede wszystkim mało kasy bo teraz jakies 800 euro.To niestety kx odjechał...a szkoda bo taki fajny,zieloniutki był :P A tłoka nie zmieniałes nigdy?Jaka cena?I co ładowałes?Vertex?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 15, teraz kiedy sprzedawałem, słychac było, że bedzie trzeba go zmieniac na ten sezon.

 

Tylko tez trzeba brac pod uwage, że jezdziłem amatorsko, bez jakiegos katowania motocykla :P

 

Ciesze się, że sprzedałem - dostałem 3400zł za KX 80 z 1997r, tłok, łańcuch, uszczelniacze z przodu do wymiany, oponka tylnia juz zdarta... ;)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...