TIJO Opublikowano 20 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 A takim kx/cr/yz/rm 80 dobrze będzie się jeździć w terenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 A takim kx/cr/yz/rm 80 dobrze będzie się jeździć w terenie??Małe koła przeszkadzają na piachach i w błotku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 A ktoś moze wie jak wygląda cenowo SX 85 w miare młody rocznik (ale 21 19)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 TIJO napisał:Dlaczego nie jazda , możecie mi to jakoś wytłumaczyc bo nie rozumiem. Pewnie że się w ternie da jeździć na crossie,będziesz non stop mieszał biegami,często używał sprzęgłą(mowa o terenie las drzewa itp),tylko trzeba dobrego jeźdzca Very Happy To ciekawe czemu 50% zawodników startuję w enduro na cross'ach Wink . Ostatnio na motorbikeshow z Damianem Dymowskim rozmawiałem (chłopak w moim wieku ) i własnie jego YZ125 06' w trakcie przygotowywania do rajdow enduro stała to on mówi, że silnikowo nic nie modyfikują zeby zbierała z dołu itp. tylko po prostu żeby lepiej szła! A z zewnatrz nic niezmienione (oczywiscie lampy miała) Dlatego, ze punkty do klasyfikacji zbiera sie na cros testach i extratestach a tam crosówka leoiej sobie radzi. Za to w terenie ejst troche gorzej ale jak dobry zawodnik to spuźnienia nie złapie.KX i SX ma sterowanie wydechem więc mają jakis tam dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 KX i SX ma sterowanie wydechem więc mają jakis tam dół RM też ma, przynajmniej 80 i 85cc mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Cześć wszystkim :PTo mój pierwszy post na forum, mam nadzieje, że zagoszcze tutaj na dłużej :mrgreen: W niedziele sprzedałem swój pierwszy motor - Kawasaki KX 80 z 1997r. ;)Polecam wszystkim, świetny motorek, ja nie używałem go na torze, jezdziłem nim tylko po lasach z qmplem co ma quada, trzeba go wysoko kręcic, dół ma baaardzo slaby, ale jak wejdzie na odpowiedni zakres obrotów to jest pełen czad ;) Ja zaczynałem na nim jak miałem 160cm, to chyba był idealny wzrost, teraz mam 170cm i wydawał sie juz dla mnie za mały, miałem wersje z kołami 19' i 16' :crossy: Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 QóBa jak często robiłes remonty?Jak spalanie?!Drogie częsci?!Opisz troszke bardziej szczegółowo ten motocykl.Znalazłem dzisiaj taki 98 rok za 800 euro ale przy moim 183 to chyba troszke za male,prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 TwisterZG mysle ze maly, ja mam 187 i troche moja CR-ka moglaby byc wieksza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 Zdecydowanie za mały :PJa bardzo mało jezdziłem, nie mam terenów w okolicach domu, wymieniałem tylko zębatki i szprychy, bo sie zerwały z tyłu (8 szprych - 280zł !?), zebatki tanio ok 70zł za komplet, palił chooolernie dużo, cały bak potrafiłem wyjezdzic przez 30-40min ostrego pałowania, ogólnie polecam jeśli ktoś umie dobrze jezdzic i bedzie ten motor uzywał na torze - do lasu lepiej hard enduro ;) Bardzo tanio znalazłes, ja swój z 1997r, gdzie uszczelniacze do wymiany, tłok , łańcuch do wymiany i tylna oponka niezle zdarta oddałem za 3400zł ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 22 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2006 TwisterZG mysle ze maly, ja mam 187 i troche moja CR-ka moglaby byc wieksza...Kurcze mam dylemat i przede wszystkim mało kasy bo teraz jakies 800 euro.To niestety kx odjechał...a szkoda bo taki fajny,zieloniutki był :P A tłoka nie zmieniałes nigdy?Jaka cena?I co ładowałes?Vertex? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 TwisterZGlepiej ogladaj sie za jakas setka...tylko ze 800 euro to niezaduzo, troche dozbieraj i cos napewno znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Tłoka nie zmieniałem, ale koszt to ok 350zł :P Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Tłoka nie zmieniałem' date='[/quote']A ile na tłoku zrobiłeś mth ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 Około 15, teraz kiedy sprzedawałem, słychac było, że bedzie trzeba go zmieniac na ten sezon. Tylko tez trzeba brac pod uwage, że jezdziłem amatorsko, bez jakiegos katowania motocykla :P Ciesze się, że sprzedałem - dostałem 3400zł za KX 80 z 1997r, tłok, łańcuch, uszczelniacze z przodu do wymiany, oponka tylnia juz zdarta... ;) Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 bez jakiegos katowania motocykla Na crossie się nie da jeździć nie katując go ;) .Takie pyrkanie po górkach to nie jazda :P PZdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.