Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich. Niedawno nabyłem motocykl honda mtx 80. Wcześniej jeździłem tylko wsk 125. Mam kilka pytań odnośnie tego motocykla:

1. Czy w każdym mtx 80 silnik chodzi w ten sposób, że nawet przy manetce gazu odkręconej powiedzmy do połowy (czy nawet mniej) motocykl rozkręca się do maksymalnych obrotów i dalsze odkręcanie "gazu" w zasadzie nie robi większej różnicy ?

2. Czy charakterystyka tego silnika wygląda mniej więcej w ten sposób, że na niskich obrotach <4000 silnik ledwo ciągnie (łatwo go zdławić przy ruszaniu), przy obrotach 5500-7000 dostaje ogromnego kopniaka a przy obrotach większych niż 7000 traci już przyspieszenie (i ciężko dokręci się gdzieś maksymalnie do 8 tyś.)

3. W jaki sposób zamocować akumulator? Zdjąłem kanapę oraz osłony i nie niestety nie widzę miejsca, gdzie powinien on się mieścić.

4. Jaki rozmiar tylnej opony będzie optymalny do jazdy po asfalcie oraz lekkim terenie ? Poleci ktoś może jakąś niedrogą oponę w miarę uniwersalną do tego moto, felga 18'' ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opona najlepiej 100-110 z tańszych to szukaj dualowych mitasów , e-09 est dobra na czarne i wolno się drze , ma homologację tylko nie wiem czy kupisz taką wąska......

 

 

1. Czy w każdym mtx 80 silnik chodzi w ten sposób, że nawet przy manetce gazu odkręconej powiedzmy do połowy (czy nawet mniej) motocykl rozkręca się do maksymalnych obrotów i dalsze odkręcanie "gazu" w zasadzie nie robi większej różnicy ?

 

nie -coś masz źle....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opona najlepiej 100-110 z tańszych to szukaj dualowych mitasów , e-09 est dobra na czarne i wolno się drze , ma homologację tylko nie wiem czy kupisz taką wąska......

 

 

nie -coś masz źle....

Jak myślisz, czym to może być spowodowane ? (To znaczy to, że silnik do osiągnięcia maksymalnych obrotów nie potrzebuje pełnego gazu (podczas jazdy), wystarcza mu połowa, albo i nawet mniej). Moje podejrzenie dotyczy dyszy w gaźniku, przypuszczam, że poprzedni właściciel mógł założyć jakąś o większej średnicy. Jaka powinna być standardowa średnica dyszy w mtx80 (ciecz, silnik hd08) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiam panowie mam pewne pytanie kupiłem mtx-r 80 85r. z nie odpalającym silnikiem (podobno go zalewa) sprzedający twierdzi ze to wina gaźnika i głowicy bo podobno jest od 50. a silnik ma oznaczenie hd09. Kolega ma taka sama honde i z silnikiem hd08. Moje pytanie dotyczy cylindra i głowicy mój ma oznaczenie cylinder-74cm GE3L a glowica GE3 G 1A, u kolegi głowica jest taka sama a cylinder 78 i dalej nie pametam czym one się różnią? to że nie odpala może być winą cylindra? prosił bym o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

masz cylinder od hondy ns1 montesa 75cc moc 18KM

 

witam was mam pytanie do posiadaczy hondy mtx 80 powietrze mam 5 biegową skrzynie i potrzebóje schemat przełozeń karzdego biegu z danych technicznych w necie są tylko do 6-biegowych wersji ma ktoś moze? I mam drugie pytanie ma ktoś z was cylinder tuningowy malossi athena itp. Na 110cc 115cc lub 125cc chciałbym zapytać czy jest odczuwalna duża róznica na tych cylindrach chodzi o moc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tablicy sa jakieś cylindry do mtx 80 chyba 110.

po czym wiesz ze to cylinder od ns1 i ma 18 km?

 

ns1 75 i nsr 75 miały takie cylindry z oznaczeniem 74cc po prawej stronie cylindra co do mocy to

w danych technicznych pisze kiedyś taką miałem osiągał prętkość 120km/h sprawć dysze gaznika ma być 100-130 jak jest taka jak podałem to na twoim miejscu rozebrał bym góre silnik i zobaczył do głowicy ale wątpie czy to by miało jakiś wpływ na odpalanie pod pompą masz korek do spuszczania płynu a odbija ci kopnik chociaz?

 

Na tablicy sa jakieś cylindry do mtx 80 chyba 110.

po czym wiesz ze to cylinder od ns1 i ma 18 km?

 

ns1 75 i nsr 75 miały takie cylindry z oznaczeniem 74cc po prawej stronie cylindra co do mocy to

w danych technicznych pisze kiedyś taką miałem osiągał prętkość 120km/h sprawć dysze gaznika ma być 100-130 jak jest taka jak podałem to na twoim miejscu rozebrał bym góre silnik i zobaczył do głowicy ale wątpie czy to by miało jakiś wpływ na odpalanie pod pompą masz korek do spuszczania płynu a odbija ci kopnik chociaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczeże ci powiem nie zwróciłem na to uwagi, a jak by tak się działo to może się coś uszkodzić?

nic sie nie uszkodzi mozna tak noge złamać mi zawsze odbija więc kopie z całej siły i zabieram szybko noge raz mi silnik w mtx-sie odpalil do tyłu prze z takie odbicie nawet nie wiedziałem ze chodzi odwrotnie więc poryjemy troche ja mu gaz do końca strzał ze sprzęgła a tu nagle wyrwało mnie do tylu mało w rów nie wpadłem przez chwile miałem wrazenie jak by mie ktoś ciągnoł do tyłu nie spodziewałem sie ze ten silnik tak zrobi nie radze ruszać delikatnie kopnikiem na włończonym zapłonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...