Skocz do zawartości

czy to coś warte HURAGAN


Rekomendowane odpowiedzi

jezdzilem TS 50 i masakra to juz moj simson lepiej szedl nisz to cos i to po remoncie i do tego wielkosciowo male widzialem DT i roznica ogromna DT wyglada jak duze enduro a TS jak simson

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem TS 50

No wiesz jest różnica między zablokowaną suzuki ts 50 a suzuki ts 125! Jeśli jej nie widzisz a jechałeś na jednej ts-ce to sie na jej temat nie wypowidaj. Zainteresuje cię ale Suzuki Ts 50 XK (japońska wersja) ma Silnik taki sam jak w suzuki rmx i po odblokowaniu ma około 7,5KM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojciech jesli masz prawko to szukaj cos wiekszego bo 125 moze okazac sie za slaba i nie Suke TS bo to moto dla dzieci min to DT a moze jakas starsza 600 japonska 4T do lekkiego terenu w zupelnosci sie nadaje nawet i w srednio ciezkim terenie daje rade

Błagam Nitomen wez sie nie wypowiadaj na temat TS'ki bo juz w ktoryms topicu doszlismy do wniosku ze ta na ktorej jezdzilas to niemiecka piatka chlodzona powietrzem' date=' jeszcze zdlawiona i przypuszczasz ze byla przykatowana 8O .

a TS jak simson

Simsona chyba tez nie widziales :lol:

DT wyglada jak duze enduro

A DT'tke podnoszona dwukrotnie z przodu i z tylu chyba bo seryjnie DT80 jest malutka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziales to nie gadaj ja mowie jak bylo ramowo TS wyglada jak simson tylko torszke wyzsza bylo to moto z poczatku lat 90 a DT 125 po tuningu z 80 wygladala jak XT z mniejszym silnikiem

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widziales to nie gadaj ja mowie jak bylo ramowo TS wyglada jak simson tylko torszke wyzsza bylo to moto z poczatku lat 90 a DT 125 po tuningu z 80 wygladala jak XT z mniejszym silnikiem

Tak sie sklada ze Simsona i TS'ke mialem (jeszcze ta najnizsza)' date=' a DT stoi u mnie w garazu wlasnie takze porownanie mam. Z tym ze DT'tka wyglada na XT z mniejszym silnikiem to po prostu smiech na sali! Zaraz chyba wrzuce na bikepics zdjecie DT'tki80 przy KDX'ie ktory i tak jest malutki jak na 125cm3 2t

 

http://kubagal.webpark.pl/1.jpg

http://kubagal.webpark.pl/2.jpg

 

NIe wiem jak Ty ale ja widze dosc znaczna roznice i zapewniam Cie ze XT jest sporo potezniejsza oraz wieksza od KDX'a

 

BTW: DT80 sie nie da stuningowac na 125cm3

 

Ja nie wiem po co Ty sie klocisz. Zobacz sobie ile ma mocy seryjny RMX50. Z tego co pamietam 8-9km czyli juz prawie tyle co DT'tka.Wrzucisz zestaw tuningowy, oproznisz wydech+koncowka przelotowa i najlepiej wiekszy gaznik i zapewniam Cie ze do 15km mozna dojsc, a masa TS'ki jest ok 20kg mniejsza niz DT... (Powtarzam setny raz RMX50 i japonska TS'ka maja te same silniki! )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja nie wiem co to byl za wynalazek :mrgreen: w kazdym razie zbieralo sie toto sie ja simson no z DT moze przesadzilem ale w odroznieniu od tej RM co jezdzilem to roznica byla ogromna

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze DT'tka wyglada na XT z mniejszym silnikiem to po prostu smiech na sali! Zaraz chyba wrzuce na bikepics

 

 

nie ma co sie smiać dt z wiekszym bakiem mogła by startowac na dakarze 8O :twisted: nie wiem co to miało znaczyć ale nitomen chyba sam sie zakrecił z tą xt

ale w odroznieniu od tej RM co jezdzilem to roznica byla ogromna

 

a tu to juz w ogóle nic nie czaje

 

a co do suzuki ts 125 nie wiem czy były jakieś wersje oznaczane literkami czy cos ale koleś miał ts 125 R to naprawde to fajnie sie zbierało, napewno 8 razy lepiej niz dt było też lżejsze no i zawias wydawał mi sie bardziej "crossowy" niż dt czy inne mtx. Nawet zaryzykowałbym stwierdzenie że to naprawde bardzo pożądne enduro w swojej klasie dające sobie dobrze rade w terenie i na torze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...