Skocz do zawartości

Re: dniepr


bogdan196
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brzytwa byłem dzisiaj u Pawła wszystko obejrzał ma zrobic moze na sobote nie wpłynałbys na Pawła aby to wczesniej zrobił bo jeszcze moze po drodze cos sie okocić.Pozdrowka

 

[ Dopisane: 12-12-2005, 19:49 ]

Rozumiem ze Ty wszystkie niezbedne czesci dajesz temu specowi. No 70 zl to w sumie jeszcze nie duzo' date=' pod warunkiem ze wszystko ladnie spasuje i ustawi (a nie wrzuci do srodka i na hura posklada). Nie wiem co to za spec ale niektorzy robia tak (nie mowie ze wszyscy) ze biora od klienta nowe czesci , a zakladaja swoje jakies stare, a te nowe opylaja.

A co do uszczelki pod miska to z czego masz ja zrobiona? Jak puchnie to bedzie jakis material nie odporny na olej (pewnie jakas guma). Oryginalnie maja z korka.[/quote']

ural_zgora mi to sie wydaje jesli ktos poleca mi kogos kto sie zna i umie składac te klocki to ja nawet nie dyskutuje tylko zawoze i chce tym jezdzic a jesli chodzi o udczciwosc to jestem lekko zszokowany poniewaz wydaje mi sie <jestem tego pewien>ze ludzie tutaj wystepujacy sa LUDZMI powaznymi i pomagaja bezinteresownie Czytajac wszystkie posty to zauwazyłem ze wiele razy pomagałes ludzia<dlamnie tez> bezinteresownie i nikogo nie chcesz wprowadzic w kłopoty mało jestem z WAMI i mysle ze nigdy sie nie zawiode <NA PEWNO> pozdrowka dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj była probna jazda dnieprem nawet to zle nie wyszło wczoraj silnik chodził normalnie tz dzisiaj odpaliłem jest wszystko OK tylko ma za duze obroty na wolnych a wczoraj kolega ustawił i było OK nie kazał nic zmieniać jaki jest powod a drugie to jak ustawic kosz bo sciaga w lewo z tym koszem to chyba ustawienie polega n a OKO pozdrowka dla wszystkich i z gory DZieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz ustawienie kosza

http://redmotorz.studioo.pl/technika/wozek...lacja_wozka.htm

co do gaźników... zobacz czy ci linka nie ociera o pancerz, bo może przepustnica ci sie nie opuściła... no nie wiem. z gaźnikami tak przez internet to ciężko doradzać :D. nie wiedomo jak ustawiał twój znajomy. pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za kosz z gaznikami to jak pisales prawa linka sie zacierała ale to juz zrobione ale co jest z lewym gaznikiem jak odpale to ma duze obroty i wtedy biore gume i z dwa razy mu prz.....dole i ładnie schodzi na wolne i pracuje na wolnych tylko wydaje mi sie ze ma za wolne jak mu lekko podwyzszyc a jeszcze jest cos takiego ze do konca nie gasnie ładowanie na wysokich obrotach lekko zarzy i światła sa i znikaja to znow sie pokarza to znikna wszystkire jakby cos sie rozłanczało mam cewke od malucha swiece i przewody pozdrowka i juz dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy biore gume i z dwa razy mu prz.....dole i ładnie schodzi na wolne i pracuje na wolnych

możliwe ze przepustnica blokuje sie w gaźniku. nie wiem jakie masz gaźniki, i czy budową przypominają uralowe k301g, ale ja maiłem takie objawy, gdy mi sie własnie przepustnica klinowała.

co do ładowania, to nie powinno być ładowania na wolnych obrotach. gdyby na wolnych już ładowało, to przy jeździe zagotowałbyś aku. ja na wolnych nie mam ładowania, dopiero od śrdenich obrotów zaczyna ładować, i jest ok. aku sie nie gotuje, choć bywało tak, ze przy jeżdżeniu po samym mieście (z włączonymi światłami) zaczynało brakować prundu (dużo skrzyżowań stania na światłąch, i aku sie rozładowuje). ja mam prądnice maluchową, orginalny, 6V regler przemajstrowany na 12V. o szczeguły nie pytaj, bo jeszcze nie pojąłem sposobu przerobienia :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym ładowaniem to jest tak na wolnych obrotach kontrolka pali mocno czyli nie ładuje ale na duzych nie gasnie do konca tylko lekko zarzy ktos mi podpowiedział ze w alternarorze <jest orginalnu dnieprowski 12v>sa diody i jedn amoze byc zrypana a codo swiateł ze niema i sa to moze instalacja dobrze nie masuje czy dobrze kombinuje a jeszcze cos takiego jak by lekko strzelał w gaznik gazniki sa prostokatne to chyba 63 czy srubka o wolnych obrotow ma wpływ na te lekkie strzelanie a moze to wina przewodow swiece nowki F95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takto jest z tymi ruskimi gaznikami ktore maja juz znaczny przebieg. Wyglada tak jak mowil Student ze cos sie przepustnica blokuje. Zreszta mozesz sobie zdjac rury doprowadzajace powietrze i obserwowac przepustnice jak pracuja (czy odbijaja prawidlowo). Moze to kwestia ciezko pracujacej linki, sprezyna za slaba, nieprawidlowo poprowadzona linka, albo nie ma luzu na pancerzu. Napisz jakie masz gazniki, jaki ksztalt maja przepustnice.

A co do ladowania to kumpel ma w emce pradnice od malucha i tez mu sie zarzy kontrolka, jednak pradnica wytwarza napiece prawidlowo, jak odlaczy aku na troszke wyzszych obrotach to moto chodzi i nawet lampy idzie wlaczyc.

A Ty w dnieprze to masz alternator pewno. Moze ktoras faza z uzwojenia siedzi, albo twoj moto dlugo stal i styki nie sa pewne, cos zasniedziale i nie laczy.(proponuje wziac i wszystkie polaczenia przejrzec, przeczyscic).

A co do tych cewek maluchowskich to sa dwa rodzaje: jedne maja opor na uzwojeniu pierwotnym normalny okolo 3,5oma, a te drugie maja opor obnizony do okolo1,9oma. I jezeli masz ta o obnizonym oporze to wypadaloby wstawic opornik (co jest klopotliwe bo opornik musi miec moc najmniej 10W) .

 

[ Dopisane: 19-12-2005, 20:21 ]

wyprzedziles mnie z postem :D

 

[ Dopisane: 19-12-2005, 20:23 ]

kiedy strzela? jak puscisz gaz czy jak dodajesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaznik jest prostokaty no to przepustnica jes prostokatna sprzet jest praktycznie nowy ma przejechane 160km sa widzisz jaki przebieg styki moga być zasniedziałe tu masz racje jutro przetre ale co z tymi światłami a teraz naj wazniejsze pytanko w dnieprze z 1990 roku mam rozumiec ze tłoki nie sa płaskie tylko wypukłe czy dobrze kombinuje musze wiedziec jakie tłoki ma dniepr wazne dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze, to staraj sie bogdanie używać znaków interpunkcyjnych. ułatwi to domyślanie sie o co ci biega. po drugie jak strzela w gaźnik, to ma za ubogą mieszankę. rusek (sprawdzone na moim uralu) lubi bogate ustawienie na wolnych obrotach. wtedy cyka równo, powoli, i nie gaśnie. iglice mam opuszczone na przedostatnie wcięcie na iglicy (ale u siebie sprawdzaj empirycznie). silnik działa ładnie, idzie za gazem, nie dławi sie (a to by były oznaki zbyt bogatej mieszanki) ani nie gaśnie (to są oznaki zabyt ubogiej). nie przegrzewa sie podczas jazdy. w ciepłym garażu (jakieś 15st celsjusza) pali od kopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...