bogdan196 Opublikowano 12 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Brzytwa byłem dzisiaj u Pawła wszystko obejrzał ma zrobic moze na sobote nie wpłynałbys na Pawła aby to wczesniej zrobił bo jeszcze moze po drodze cos sie okocić.Pozdrowka [ Dopisane: 12-12-2005, 19:49 ]Rozumiem ze Ty wszystkie niezbedne czesci dajesz temu specowi. No 70 zl to w sumie jeszcze nie duzo' date=' pod warunkiem ze wszystko ladnie spasuje i ustawi (a nie wrzuci do srodka i na hura posklada). Nie wiem co to za spec ale niektorzy robia tak (nie mowie ze wszyscy) ze biora od klienta nowe czesci , a zakladaja swoje jakies stare, a te nowe opylaja.A co do uszczelki pod miska to z czego masz ja zrobiona? Jak puchnie to bedzie jakis material nie odporny na olej (pewnie jakas guma). Oryginalnie maja z korka.[/quote']ural_zgora mi to sie wydaje jesli ktos poleca mi kogos kto sie zna i umie składac te klocki to ja nawet nie dyskutuje tylko zawoze i chce tym jezdzic a jesli chodzi o udczciwosc to jestem lekko zszokowany poniewaz wydaje mi sie <jestem tego pewien>ze ludzie tutaj wystepujacy sa LUDZMI powaznymi i pomagaja bezinteresownie Czytajac wszystkie posty to zauwazyłem ze wiele razy pomagałes ludzia<dlamnie tez> bezinteresownie i nikogo nie chcesz wprowadzic w kłopoty mało jestem z WAMI i mysle ze nigdy sie nie zawiode <NA PEWNO> pozdrowka dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 17 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2005 Jak cos to mam nowy "dyfer"9 za 90zł jak by kogos interesowalo.Takze mase gratow do dniepra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 dzisiaj była probna jazda dnieprem nawet to zle nie wyszło wczoraj silnik chodził normalnie tz dzisiaj odpaliłem jest wszystko OK tylko ma za duze obroty na wolnych a wczoraj kolega ustawił i było OK nie kazał nic zmieniać jaki jest powod a drugie to jak ustawic kosz bo sciaga w lewo z tym koszem to chyba ustawienie polega n a OKO pozdrowka dla wszystkich i z gory DZieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 tu masz ustawienie koszahttp://redmotorz.studioo.pl/technika/wozek...lacja_wozka.htmco do gaźników... zobacz czy ci linka nie ociera o pancerz, bo może przepustnica ci sie nie opuściła... no nie wiem. z gaźnikami tak przez internet to ciężko doradzać :D. nie wiedomo jak ustawiał twój znajomy. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 dzieki za kosz z gaznikami to jak pisales prawa linka sie zacierała ale to juz zrobione ale co jest z lewym gaznikiem jak odpale to ma duze obroty i wtedy biore gume i z dwa razy mu prz.....dole i ładnie schodzi na wolne i pracuje na wolnych tylko wydaje mi sie ze ma za wolne jak mu lekko podwyzszyc a jeszcze jest cos takiego ze do konca nie gasnie ładowanie na wysokich obrotach lekko zarzy i światła sa i znikaja to znow sie pokarza to znikna wszystkire jakby cos sie rozłanczało mam cewke od malucha swiece i przewody pozdrowka i juz dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 wtedy biore gume i z dwa razy mu prz.....dole i ładnie schodzi na wolne i pracuje na wolnychmożliwe ze przepustnica blokuje sie w gaźniku. nie wiem jakie masz gaźniki, i czy budową przypominają uralowe k301g, ale ja maiłem takie objawy, gdy mi sie własnie przepustnica klinowała.co do ładowania, to nie powinno być ładowania na wolnych obrotach. gdyby na wolnych już ładowało, to przy jeździe zagotowałbyś aku. ja na wolnych nie mam ładowania, dopiero od śrdenich obrotów zaczyna ładować, i jest ok. aku sie nie gotuje, choć bywało tak, ze przy jeżdżeniu po samym mieście (z włączonymi światłami) zaczynało brakować prundu (dużo skrzyżowań stania na światłąch, i aku sie rozładowuje). ja mam prądnice maluchową, orginalny, 6V regler przemajstrowany na 12V. o szczeguły nie pytaj, bo jeszcze nie pojąłem sposobu przerobienia :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 z tym ładowaniem to jest tak na wolnych obrotach kontrolka pali mocno czyli nie ładuje ale na duzych nie gasnie do konca tylko lekko zarzy ktos mi podpowiedział ze w alternarorze <jest orginalnu dnieprowski 12v>sa diody i jedn amoze byc zrypana a codo swiateł ze niema i sa to moze instalacja dobrze nie masuje czy dobrze kombinuje a jeszcze cos takiego jak by lekko strzelał w gaznik gazniki sa prostokatne to chyba 63 czy srubka o wolnych obrotow ma wpływ na te lekkie strzelanie a moze to wina przewodow swiece nowki F95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Takto jest z tymi ruskimi gaznikami ktore maja juz znaczny przebieg. Wyglada tak jak mowil Student ze cos sie przepustnica blokuje. Zreszta mozesz sobie zdjac rury doprowadzajace powietrze i obserwowac przepustnice jak pracuja (czy odbijaja prawidlowo). Moze to kwestia ciezko pracujacej linki, sprezyna za slaba, nieprawidlowo poprowadzona linka, albo nie ma luzu na pancerzu. Napisz jakie masz gazniki, jaki ksztalt maja przepustnice.A co do ladowania to kumpel ma w emce pradnice od malucha i tez mu sie zarzy kontrolka, jednak pradnica wytwarza napiece prawidlowo, jak odlaczy aku na troszke wyzszych obrotach to moto chodzi i nawet lampy idzie wlaczyc.A Ty w dnieprze to masz alternator pewno. Moze ktoras faza z uzwojenia siedzi, albo twoj moto dlugo stal i styki nie sa pewne, cos zasniedziale i nie laczy.(proponuje wziac i wszystkie polaczenia przejrzec, przeczyscic).A co do tych cewek maluchowskich to sa dwa rodzaje: jedne maja opor na uzwojeniu pierwotnym normalny okolo 3,5oma, a te drugie maja opor obnizony do okolo1,9oma. I jezeli masz ta o obnizonym oporze to wypadaloby wstawic opornik (co jest klopotliwe bo opornik musi miec moc najmniej 10W) . [ Dopisane: 19-12-2005, 20:21 ]wyprzedziles mnie z postem :D [ Dopisane: 19-12-2005, 20:23 ]kiedy strzela? jak puscisz gaz czy jak dodajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 19 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 gaznik jest prostokaty no to przepustnica jes prostokatna sprzet jest praktycznie nowy ma przejechane 160km sa widzisz jaki przebieg styki moga być zasniedziałe tu masz racje jutro przetre ale co z tymi światłami a teraz naj wazniejsze pytanko w dnieprze z 1990 roku mam rozumiec ze tłoki nie sa płaskie tylko wypukłe czy dobrze kombinuje musze wiedziec jakie tłoki ma dniepr wazne dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 Tak w gornozaworowym sa wypukle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2005 po pierwsze, to staraj sie bogdanie używać znaków interpunkcyjnych. ułatwi to domyślanie sie o co ci biega. po drugie jak strzela w gaźnik, to ma za ubogą mieszankę. rusek (sprawdzone na moim uralu) lubi bogate ustawienie na wolnych obrotach. wtedy cyka równo, powoli, i nie gaśnie. iglice mam opuszczone na przedostatnie wcięcie na iglicy (ale u siebie sprawdzaj empirycznie). silnik działa ładnie, idzie za gazem, nie dławi sie (a to by były oznaki zbyt bogatej mieszanki) ani nie gaśnie (to są oznaki zabyt ubogiej). nie przegrzewa sie podczas jazdy. w ciepłym garażu (jakieś 15st celsjusza) pali od kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 dlaczego mam tylko na kole zamachowym zaznaczony jeden punkt czy ten typ tak ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 a roznie to bywa. A co masz zaznaczone gmp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan196 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 jest tylko jedna kreska , ktoś mi tłumaczł ze przy ustawianiu zapłonu bedzie potrzebny czy tak? dzisiaj ustawiłem zawory to tym punktem sie nie sugerowałem ustawiłem 0.10 i 0.05 czy aby dobrze? silnik jest na dotarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Jezeli ustawiales zawory wtedy gdy tlok byl w gmp, oba zawory zamkniete to powinno byc ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.