tomekd Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Jaki to alarm tam byl ? Wiekszosc akcesoryjnych alarmow na rynku amerykanskim podpina sie w uklad zasilajacy przekaznik do pompy paliwa,tzn zasianie jest odciete i wpiete w alarm.W jaki sposob to zalezy od alarmu i motocykla,czesto trzeba fizycznie przeciac i polutowac polaczenia.Zaplonu nie dotykaja.Od tego bym zaczal.Zlokalizuj to i sprawdz polaczania i zasilanie. Jezeli masz dostep do angielsko jezycznej serwisowki to to jest "fuel cut relay". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VARTAS Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 W tym różnica, że ja mam wersje eropejską i nie zakładałem alarmu. Poprostu przestał odpalać i nie ma charakterystycznego dźwięku po przekręceniu kluczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.