pietro2 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Witam i pytam :) :jak spuścić olej w YAMAHA SR 125 ? Korek wlewowy jest na wierzchu, okienko do sprawdzania poziomu oleju też jest, a gdzie się schował spust? Oblukałem ze wszystkich stron i nie mogę zanaleźć, może ktoś podpowie? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Witam i pytam : jak spuścić olej w YAMAHA SR 125 ? Korek wlewowy jest na wierzchu' date=' okienko do sprawdzania poziomu oleju też jest, a gdzie się schował spust? Oblukałem ze wszystkich stron i nie mogę zanaleźć, może ktoś podpowie? [/quote']Srube spustowa masz na dolnej powierzchni silnika, zeby caly olej dokladnie splynal! Z reguly znajduje sie w miare na srodku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Czasami z boku. Ale tak na marginesie - nie możesz się podłączyć do jakiegoś istniejącego tematu ? Jest już kilka "jak wymienić olej". W większości przypadków cała masa odpowiedzi jest uniwersalnych dla wielu typów motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietro2 Opublikowano 4 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Niestety na spodzie silnika nie ma żadnej śruby, stąd moje pytanie. Zadna z bocznych śrub też nie jest korkiem, ponieważ wszystkie śuby wymieniłem kolejno na nowe i ani kropla oleju nie wyciekła :) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2005 Niestety na spodzie silnika nie ma żadnej śruby' date=' stąd moje pytanie. Zadna z bocznych śrub też nie jest korkiem, ponieważ wszystkie śuby wymieniłem kolejno na nowe i ani kropla oleju nie wyciekła pozdr.[/quote']Czesto spod silnika jest zalepiony blotem (nie tylko w enduro) i wtedy sruby nie widac. Poszukaj dokladnie! To prawdopodobnie bedzie sruba wiekszego rozmiaru takze sie wyrozni z tlumu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 W modelu SR125 mamy tak jak w TW i XT tej pojemności, duży korek spustowy oleju który znajduje sie z boku dolnej części lewego kartera. Jest to korek pod klucz nasadowy 17 lub 19 (nie pamiętam), którego całkowita średnica to ok. 4 cm. Pod korkiem znajduje się sitko wyłapujące grubsze syfy z oleju i sprężyna dociskająca sitko do kartera. Wspomniane sitko podlega obowiązkowemu wyjęciu i umyciu w benzynie. Uwaga: nie zgubić oringa uszczelniającego korek. W niektórych maszynach trzeba zdemontować dźwignię biegów by dostać się do korka.Ponadto koniecznie wyjąć filtr oleju podczas spływania oleju, aby spłynęło jak najwięcej. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietro2 Opublikowano 5 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 @Tomek Kulikbardzo dziękuje za precyzyjne wskazówki, teraz już wszystko jasne!Dopiero się uczę grzebać w motocyklach (to mój pierwszy nie licząc skutera), więc czasami mam problemy z prostymi rzeczami. Ale ciesze się że są takie fora jak to, na których można spotkać życzliwych ludzi od których mogę się uczyć! Dzięki! pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.