Skocz do zawartości

Zmiana oleju w lagach...XT600


dyziek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widzę sensu zmiany w tą stronę. Ja do większości motocykli, w których zalecany jest 10W zalewam (oczywiście po konsultacji z właścicielem) Mobila 15-20. Znacznie lepsze zachowanie motocykla na naszych gównianych drogach, gdzie często seryjne tłumienie nie sprawdza się. Wbrew pozorom, miękkie tłumienie nie sprawdza się na dziurach, bo łatwo jest dobić amortyzator.

 

Pozdro, Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się.

 

Poradźcie jak wymienić olej i siemeringi w XT600E. Robiłem to już kiedyś w Virago, ale tam wyglądało inaczej.

Czy po wyjęciu lag z półek mam odkręcić te duże korki z góry? Na dole nie widzę otworów spustowych. A może jestem ślepy?

No i jak wydłubać uszczelniacze, żeby nie uszkodzić powierzchni wewnętrznych rur?

 

Czy dla zwiększenia napięcia wstępnego sprężyn (cel - usztywnienie przodu) mogę do standardowej sprężyny dołożyć wytoczoną tulejkę aluminiową jako dystans? Jak długa może być, żeby przy maksymalnym ugięciu dobić do odbojnika, a nie zderzyć ze sobą zwojów sprężyny?

 

Będę wdzięczny doświadczonym za praktyczne rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...